Warhammer-kerho Hämeenlinnaan

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
roku

Warhammer-kerho Hämeenlinnaan

Viesti Kirjoittaja roku »

Terve! Näin lyhyesti, tarkotuksena on saada Hämeenlinnaan jo aiemmin toiminnassa ollut 'warhammer-kerho' uudelleen pystyyn.

Kuka? En tiedä. Minä, Jani(joka on siis ollut aiemman kerhon vetäjä) tai ihan kuka tahansa.

Koska? Riippuu kuka perustaa kerhon. Jos se olen minä, niin aikaisintaan alkukesästä. Oon intissä vielä reilu puol vuotta, eli heinäkuuhun asti, joten keväästä ei oo mitään varmuutta. Minun osalta syksyllä viimeistään.

Paikkaa kerholle en oo vielä suunnitellu, edellisellä paikalla oli hyvät ja huonot puolensa(huonoja puolia oli paljon, jos joku sielä käyneistä ei vielä tajunnut). Tahtoisin kuulla teidän toivomuksia kerhon osalta. Arki- vai viikonloppupäivinä, montako tuntia kerrallaan? Minkälaista toimintaa pelailun ja maalailun suhteen? Vapaaehtosia kerho vetäjiä, pelien ja maalausopetuksen järkkäilijöitä? Kerhotilat? Kaikki ideat ja toivomukset...

YV:ä saa laittaa vapaasti. Älkää ihmetelkö jos vastausta ei kuulu, seuraavat lomat on vasta parin viikon kuluttua.
"Parhaita motivointikeinoja ovat uhkailu ja katteettomat lupaukset..."
cadez

Re: Warhammer-kerho Hämeenlinnaan

Viesti Kirjoittaja cadez »

Kerho ja etenkin peliseura kiinnostais, mutta mistä tilat? Tai missä ne aikaisemmin edes ovat olleet.
Valtard

Viesti Kirjoittaja Valtard »

Kyllähän Hämeenlinnnan seudulla liikun viikonloppuisin melko usein liikuskelen, pelailen 40koota (eldar 1,5k keväällä koossa) ja lotria, joka on jäänyt vähemmälle.
cadez

Viesti Kirjoittaja cadez »

Itse kanssa oon 40k pelannut.. Kaaos armeija, päälle 1000pt ja kasvaa, kunhan ehdin/jaksan kasata/maalata.
Space marineita kanssa on muutamia, mutta armeija on vielä alkutekijöissään.
Serkunson

Viesti Kirjoittaja Serkunson »

Joo minäkin tuota Lotria vähän pelailen ja 40k armeija pitäisi olla kesäään mennessä koossa.
Elämä on lyhyt, elä se täysillä!!!
sotapupu

Viesti Kirjoittaja sotapupu »

siis idea on hyvä mutta mistä tilat itelläni on nyt noin tuhanne pointsin arvorsta space marineta
n0rppa

Viesti Kirjoittaja n0rppa »

Hehei!
Kyllä toi kerho varmaan menestyis. Jos viikolla kerhoa pidettäis niin olis varmaan hyvä jos se olis auki myös sen jälkeen kun porukka pääsee töistä/koulusta joskus klo 16 jälkeen. Itse ainakin olen viikolla töissä tohon neljään saakka...

Missä tämä kerho oli sillon pari vuotta sitten? Ja minkä kokoiset tilat ja mahd. osallistumis maksut? Olis kyll mukava palata vaihtelevia armeijoita vastaan.

Odotan innolla mahdollista kerhoa.

n0rppa
:D
janojussi

Viesti Kirjoittaja janojussi »

Taitaa kyllä varmaan vetää paremmin sakkia viikonloppuisin. Ainakin näyttäisi että kahden osalta olisi mahdollista tulla vain viikonloppuisin. Ajallisesti 3,5h>rajaton, peliajalle kannattaa varata. Varmaankaan ei kovin helposti ilmaista/edullisia tiloja löydy, joten "jäsenmaksu" nousee jossain vaiheessa esiin.
Toki ollaan mukana kunhan tarkempia tietoja saadaan tiloista.
40K Kaaos deemonit lista 1500pts W=3 D=1 L=0
40K Tonnipojat "2 prinssiä+Oblit" lista 1000-1750pts W=9 D=3 L=4
40K Necronit 1500pts W=2 D=1 L=1
Tu_Hammerer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tu_Hammerer »

Turengin suunnasta yks lisää kiinnostuneisiin.. Fabaa pelailen täl hetkel ja siin Empiree 2000+ pistet, Dwarfei 1000+, Dark elfei 1200+ . . . 40k puolel si Chaos Space Marinei.. eli kiinnostust olis kerhoon tulla pelaileen jahka sellaisen saa joku kasaan.. itsekin voisin kyl kysellä jostain hämeenlinnan alueelta edullisia kerhotiloja..

-Ville-
Peace, Im out!
Tappajakaniini

Viesti Kirjoittaja Tappajakaniini »

Olen aloittamassa harrastusta, ja tiedän yhden kaverin joka harrastaa ja olisi myös kiinnostunut tällaisesta. Ainakin Hätilän seurakunnan tiloissa on ainakin ollut ilmaisia kerhoja, että sieltä saattaisi löytyä tilat.
Tuskin mikään virus tallentelisi sotun sisältöä koneellesi (jollei Matti....? :D)

Come to the dark side! We have cookies!
sotapupu

Vielä siis jos löytyis tilat niin kuka vetäis ja millon ja mihin hintaan?
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

Kysykää suoraan Hämeenlinnan nuorisotoimesta jotain nuorisotilaa käyttöön. Varmasti ottavat hyvin homman vastaan ja antavat tilat ilmaiseksi, jos vaan homman perustelee siten että tajuavat mistä on kyse - ja kunhan kerho toimii nuorisotoimen hyväksymällä tavalla (kaikille avoin, suvaitsevainen, käyttäytymissäännöt kuntoon jne.)

Itse olen Hyvinkäällä töissä nuoriso-ohjaajana ja pyöritän paikallista figukerhoa, joten voin olla tarpeen tullen myös jeesaamassa ja keskustella jonkun H-linnan nuoriso-ohjaajan kanssa jos tarvetta.
Tu_Hammerer
Viesti:

Laitoin mailia Arxiin jos sieltä sais tiloja käyttöön kun kuitenkin se on nuorten kulttuurikeskus ja siel on niit isoi huoneit.
Peace, Im out!
sotapupu

Voitko kertoa sitten kun ne vastaa sieltä että jos sinne pääseen niin millon sinne pääsis
Tu_Hammerer
Viesti:

Sain mailin Arxista ja sieltä voisi järjestryä tilat kuhan saavat tietoa tarkemmin osallistujien iästä, kuinka säännöllisesti, mihin aikaan jne. Itse tunnen joitakin Arxin työntekijöitä.. Laittakaa YV mulle ja siihen ikä ja toiveet ajasta että millon pidettäis.. Arxis on ainoona ongelmana se et siel pitää olal yks niiden omaa henkilökuntaa kiinni illan ajan
Peace, Im out!
Tu_Hammerer
Viesti:

Arxist ei oo kuulunu nyt mitään, mutta voi olla että kesälomilla on porukkaa jne. Kysyin myös että tietävätkö he tiloja minkä sais käyttöön 1-2 kertaa viiikossa. Meit yli 20+ vee tyyppei on kuitenkin ainaki kaks, jotka si kai periaattees voi toimia vetäjinä jos sellasia tarvitsevat papereihin.. Mut homma etenee, mut hitaasti (kesäloma kausi nääs)
Peace, Im out!
sotapupu

paljon porukkaa ois nyt tulossa
warhammerkerhosuce

Re: Warhammer-kerho LAHDESSA

Viesti Kirjoittaja warhammerkerhosuce »

WARHAMMERKERHO SUCE!

Warhammerkerho aloittelioille, 9-12 vuotiaille.
kotisivut: www.klaani11.suntuubi.com
sähköposti: [email protected] , ilmoittautumiset tänne
paikka: Lahden nuorisokeskus, Sammonkatu 8
Johtajat: Kimi Uosukainen ja Dlovan Salim

T: Warhammerkerho SUCE
Warhammer harrastus aloittelevien kerho Lahdessa!
janojussi

No niin nyt tuli muutettua Lahdesta tänne Hml. Saan kasattua tuon pelipöydän tässä parin viikon sisällä.

Itseltä löytyy enimmäkseen 40k settiä, muuuutta löytyy tota fabaakin, helldoraatoa, konfroa, at-43,... ja muutamia lautapelejä.
Laittaa vaikka yv:tä kun on halua pelailla, itselle sopii parhaiten vkonloput, koska on 2 vuorotyö.
janojussi

Onk tääl halukkaita pelaajia ollenkaan, pelipöytä on kasattu. Voin myös demottaa jos on uusia tulokkaita, kun löytyy noita muutamia 40k armeioita.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”