"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Holy relic

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
nakki ukko

Holy relic

Viesti Kirjoittaja nakki ukko »

Jos minulla on kaksi holy relicciä saanko revealata kummatkin samalla vuorolla antaen 2 Attackia kaikille jotka ovat kantaman sisällä, vai saanko sen yhden.
Every Nakki ukko has a story.
Half-breed

Re: Holy relic

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Ensinnäkin Holy Relic on 0-1 itemi, joten hankala ottaa kahta listaan (Ellen minä taas ole unohtanut jotain jippoa, spessu mayby.), mutta Holy Relicin säännöissä ei sanota mitään, ettet voi paljastaa enempää kuin yhtä kerralla, joten jos jotenkin onnistut saamaan listaan kaksi relicciä, niin kyllä saat esitellä niitä molempia samalla vuorolla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Half-breed kirjoitti:Ensinnäkin Holy Relic on 0-1 itemi, joten hankala ottaa kahta listaan (Ellen minä taas ole unohtanut jotain jippoa, spessu mayby.)
No ainakin templarit saa kaks holy relicciä jos ottavat grimalduksen ja sitten reclusiam command squadin standard bearerille relicin.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Apocissahan saa aika kivoja relic spämmejä aikaan jos vain haluaisi, mutta se siitä.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”