"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

chaosit juustoja?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
nobody

chaosit juustoja?

Viesti Kirjoittaja nobody »

juu, tuota...

kaverini sanoin että chaosit on juustoin armeeja koko warhammerissa
itse en usko koska heiltähän puutu se ampuminen (nehän saa hellcanonin mun kaveri sanoin)
mutta he ovat todella hyviä close combatissa ja voitavat melkein kenet vain...
kaverini kysyi haluanko ostaa hänen 3k chos armeejan mutta en halua pelata juustoisen armeejan kanssa! eihän se ole kivaa! vai onko?
mutta itse pidän chaosista todella paljon ja meinaan varmaan ostaa sen 3k armeejan...
voisiteko kertoa jonkun hyvän chaos listan joka EI ole juustoinen (mutta se ei saa olla mikään semmonen vitsi armeeja) haluasin että kerote armeejan jolla on hauska pelata ja että vastustajalla on myös hauskaa pelata sitä vastaan.

kiitos

odotan vastauksia

-nobody
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
Karjupeto

Re: chaosit juustoja?

Viesti Kirjoittaja Karjupeto »

Hyvä vinkki juuston välttämiseksi: Älä ota coreen tuhatta kärryä. Tappaa nimittäin kaiken. Myös älytöntä chaos-warrujen määrä kannattaa välttää.
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
Eorl Nuori

Re: chaosit juustoja?

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Karjupeto kirjoitti:Myös älytöntä chaos-warrujen määrä kannattaa välttää.
Joo jos juustoa tekee. Kuraahan ne (kuulemma) on.

Ei ne nyt mitään über-juustoa ole, jos niistä ei sellaista tee. Otat tasaisesti vähän kaikkea, niin ei se sitten mitään juustoa pitäisi olla, ja hauska pelatakkin (ja maalata).
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Housussas on juustoa.

Itse asiassa kaaos on suhteellisen tasapainoinen armeija. Se lyö lujaa, mutta kaikki järeä kalusto myös maksaa. Etenkin mortaleilla pelatessa meinaa päästä itku kun pulittaa sen 210 pistettä Ld9-lordista ja 14+ pistettä jokaisesta kaaossoturista. Kovin monta tällaista yksikköä ei armeijaan osteta. Pari alihinnoiteltua elementtiä tietysti löytyy tästäkin listasta. Tyypilliset teho-optimoidut konseptit perustuvat usein siihen, että otetaan niitä kaikkein nopeimpia ja kovimpia lyöjiä koko rahalla. Lohikäärmettä, vaunua, ritaria, minotauria ja kenties helvetinkanuunaa löytyy runsaalla edustuksella useasta turnauslistasta. Ilman todellista ammuskelua nimittäin kähmää edeltävä laukaustenvaihto pitäisi saada minimoitua. Siinä nopeus on valttia. Jotkut korvaavat ammuskelun puutteen magialla. Tietyt kaaosmagian lajit ovat jopa tehokkaita, joskaan eivät kaikki.

Vähän rennomman ja monimuotoisempia pelejä tarjoavan kaaoskokoonpanon saa sillä, että ottaa suosiolla reilun pinon halvempia jalkamiehiä. Petoherdit ovat sopuhintaisia ja moneen hommaan mukautuvia. Marauderienkaan hinta ei sinällään ole paha, mutta kaaoksen yleiseen pelityyliin ne eivät istu yhtä luontevasti kuin vaikkapa miekkamiehet Empireen. Itse olen viimeeksi käyttänyt noin sadan marauderin listoja koirilla ja hevosmiehillä höystettynä. Lyöviä elementtejä otetaan sitten siihen lisämausteeksi. Onpahan vastustajalla käyttöä niille pienemmänkin strengthin hyökkäyksille ja pari vuoroa aikaa ihmetellä asioita.

"3000 pistettä kaaosta" voi olla joko lohikäärme parin vaunun kanssa tai sitten 200 kipaletta jalkamiehiä. Nämä johtavat huomattavan erilaisiin peleihin. Ensimmäisellä voi saada enemmän menestystä, jälkimmäisellä enemmän ystäviä. Ei se tietenkään ole ihan niin yksinkertaista, mutta ehkä jonkin verran suuntaa-antavaa.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”