Lisää kommenteja olisi mukava saada, kovan homman olen tehnyt kun olen maalannut n.4 Blogin verran nappuloita ja vieläkin on kesken eräisiä hyllyssä.
Emperor's Finest Blogi. (40K) Päivitetty 18.12.2007
Re: Emperor's Finest Blogi. (40K) Päivitetty 18.12.2007
Harmittavan huono kuva tuosta Commanderista, onneksi se näkyy Ryhmäkuvassa joten kuten. No Storm bolteri on pöllity Witch Hunter Immiolatorista, se oli vain pakko laittaa sille, kun siinä olivat nuo ihanat rumpulippaat, kokoahan tällä pysyllä taitaapi olla hiukan liikaa, mutta kyllähän armeijan komentaja tuollaista jaksaa kantaa. 
Lisää kommenteja olisi mukava saada, kovan homman olen tehnyt kun olen maalannut n.4 Blogin verran nappuloita ja vieläkin on kesken eräisiä hyllyssä.
Hienoja ovat totta todella. Pieniä suttuja ja epäkohtia on mielestäni, mutta eivät haittaavia ja suuria. Grey Knighteista pidin eniten, ovat todella hienoja! Jatka vaan samaan malliin!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.
Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.
Hienojahan nuo ovat, varsinkin nuo myrkyn vihreät silmät, ja Corunuksen kasvoissa on myös hyvät highlightit. Tosin koitapa ensi kerralla laittaa viittaan pikkuisen pienempää värieroa tuon kahden - valkoisen, ja ruskean - highlightin välillä. Nyt näyttää aika porrasmaiselta (Mutta ei se ruma kuitenkaan ole - parempihan se tuokin on, kuin että olisi pelkkää flättiä valkoista). Siitä voisi vielä mainita, että Commanderin pronssikoru erottuu hyvin joukosta, tuota vaaleata viittaa vasten 
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Juu, kiitos kommenteista. Saa nähdä että millon saan lisää Emperor´s Finenstile porukkaa kasaan. Voi olla että vasta pitkän ajan kuluttua. Ensikerralla laitan kuvia mahdollisista Assault Terminaatoreista.