"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tzeench Beasts of Chaos 1,5K

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Juhaaha

Tzeench Beasts of Chaos 1,5K

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

Wargor 168pts
MoT
Crown of horns
Gw, Heavy armour

Bray shaman 160pts
lvl2
scroll &staff of Darkoth

Bray shaman 151pts
lvl2
Braystaff
Chaos armour
Goretooth

Beast herd #1 165pts
10x gors 15x ungors
FCG

Beast herd #2 169pts
10x Gors, 16x ungors
Fcg

2x tusgor chariots 2x85pts

3x screamers 99pts

12x horrors 180pts

3x Dragon ogres 237pts
Gw, l.armours

1499pts

Tämmöstä tällä kertaa. D. ogret ei lähde ja minoja ei tule, koska eivät viime kerralla vakuuttaneet. Minulla on jo kummiskin 8PD että tuskin se 1 dice mitään muuttaisi. Sitä paitsi haluan kokeilla dragon ogreja, miten ne oikeen pärjää
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
|chaos|lord|

Re: Tzeench Beasts of Chaos 1,5K

Viesti Kirjoittaja |chaos|lord| »

Nooh.. Ihan kohtuullisen oloinen lista.. Ei juuri mitää erikoista, muuta kuin dragon ogret ja Tz (siis verrattuna ihan yleisiin normi listoihin, tai ainakin minun ;))

Dragon ogreistä en tiedä, en ole koskaan kokeillut, mutta kyllä ne varmasti kokeiltavan arvoisia ovat!
3 screameriä on aika vähän, mutta kai ne menevät alle 2k peleihin.. horrorit myös ihan kivoja..
Herdien kokokin on kohdallaan..
Ainut juttu mitä tuli mieleen oli, että toisen chariotin voisi vaihtaa pois tai vaihtaa molemmat yhteen mortaiin Tz markilla, mutta ei jos haluat pelkkää beastia..
Wargorin upgradeiksi minusta sopisivat paremmin vaikkapa chaos armour ja gaze, mutta kyllä tuokin kelpaa..
Mutta sitten jos magata pitöö sillä niin melkein kannattaisi otta oma herdi niin ei tarvi hidastella isommilla..
Lisä pisteitä saisit niistä charioteita tai vaihtamalla ne mortaliksi tz markilla ;)

Siinä nyt jotain MINUN mielipiteitäni.
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?
salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Juhaaha

Viesti Kirjoittaja Juhaaha »

|chaos|lord| kirjoitti:Nooh.. Ihan kohtuullisen oloinen lista.. Ei juuri mitää erikoista, muuta kuin dragon ogret ja Tz (siis verrattuna ihan yleisiin normi listoihin, tai ainakin minun ;))

Dragon ogreistä en tiedä, en ole koskaan kokeillut, mutta kyllä ne varmasti kokeiltavan arvoisia ovat!
3 screameriä on aika vähän, mutta kai ne menevät alle 2k peleihin.. horrorit myös ihan kivoja..
Ainut juttu mitä tuli mieleen oli, että toisen chariotin voisi vaihtaa pois tai vaihtaa molemmat yhteen mortaiin Tz markilla, mutta ei jos haluat pelkkää beastia..
Wargorin upgradeiksi minusta sopisivat paremmin vaikkapa chaos armour ja gaze, mutta kyllä tuokin kelpaa..
Mutta sitten jos magata pitöö sillä niin melkein kannattaisi otta oma herdi niin ei tarvi hidastella isommilla..
Lisä pisteitä saisit niistä charioteita tai vaihtamalla ne mortaliksi tz markilla ;)

Chaos armour on joo shamaanilla, joten sitä ei wargorille saa. ja wardi on aina wardi
Minulla ei ole mitään kokemusta screamereistä, mutta omistan 3:t figut
Joo, en ajatellut ottaa mortaaleja listaani yhtään (ajattelin ihan beast-demoni armeijaa)
Itse en antaisi gazea wargorille. Sehän muuttuu spawniksi alta aikayksikön, koska sillä on vain LD7
Jara- kirjoitti:
amis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani :D) vai aivan jostain muusta kiinni?.
Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksia :)
|chaos|lord|

Viesti Kirjoittaja |chaos|lord| »

Juhaaha kirjoitti:
|chaos|lord| kirjoitti:Nooh.. Ihan kohtuullisen oloinen lista.. Ei juuri mitää erikoista, muuta kuin dragon ogret ja Tz (siis verrattuna ihan yleisiin normi listoihin, tai ainakin minun ;))

Ainiin.. tuo ld unohtui.. Katsos kun exalla toimi niin aattelin että tälläkin.. ;)
JA minäkin omistan VAIN 3screameria.. Kyllä ne riittää ;)
Selvä ei mortaleja
Entäs se herdi magaamistä varten? Ajattelin vain että ehtisi magamaan pidempään jos ei tarvitsisi mennä closikseen..? No, itseasiassa ainahan tuosta suoja herdistä on hyötyä vaikka en itse ikinä käytäkkään..

Lista on mielestäni ihan-hyvä-normi-lista-vähillä-mausteilla, eli aikas perus lista, mutta en sano etteikö toimisi ;)
Tuo nyt ei minusta ikinä toimi kunnolla tuo "closisteleva" magi.. Vihku dispellaa angerin alta aikayksikön!
Mutta jos nyt välttämttä haluat niin mikäpä siinä, itseppä en sitä suosi kuitenkaan.. Jos nyt sen vaikka poistaisit niin saisit lisää horroreita/kärryn/d-ogreja?

Chaos armour on joo shamaanilla, joten sitä ei wargorille saa. ja wardi on aina wardi
Minulla ei ole mitään kokemusta screamereistä, mutta omistan 3:t figut
Joo, en ajatellut ottaa mortaaleja listaani yhtään (ajattelin ihan beast-demoni armeijaa)
Itse en antaisi gazea wargorille. Sehän muuttuu spawniksi alta aikayksikön, koska sillä on vain LD7
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?
salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Ohhoh, en muista nähneeni ikinä noin isoja herdejä?! O.o
Mahtavatko toimia? Itse suosisin 5+6 kokoa ja max.5+12, jos charru joinii ja muutoin 6+6 tai max.6+12.
Näin saat halvimmalla tavalla keihäsmiehistä kaiken irti, samoin kun ambushaavista joukoista. Ja ykskköä ampuessa kun ungorit tippuvat ensin pois. Siksipä siis niitä. Ja koska pedoilla on matala liippa ja saavat max.2+ resoa riveistä, en lähtisi yli 18 blokkia tekemään. Tämä myös siksi, että näillä kun ei ole suojaa nimeksikään. Ei ole tarkoitettukkaan pärjäämään isoja jalkablokkeja vastaan eli ei turhaan kannata niistä sitä tehdä.
Muutoin lista vaikuttaa kelvolliselta.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”