"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liskoen maalaus.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
TranssiApina

Liskoen maalaus.

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Nii että ku noita vanhoja liskoja maalaa, oon huomannu että niiden muodot ovat hyvin epätavalliset. HYYVIn vaikeita maalata minulle.

Niiden iho on tasaista, ei paljoa ihossa kohoumia tai muuta erityistä. AARGH! Näiden kanssa on taas tullu tapeltua :|

Mitään ideoita miten näitä maalais?
"If it bleeds, we can kill it."
chimp

Viesti Kirjoittaja chimp »

maaleilla? :roll:
no einyt maalaa sellaiseksi jota itse pidät hyvän värisenä, äläkä välitä toisten kommenteista omaan väriteemaas transsi :)
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

En tässä puhunut väreistä vaan tekniikoista...
"If it bleeds, we can kill it."
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

En voi muuta sanoo kun että maalaa valoja ja varjoja semmoisiin paikkoihin kuin sinusta tuntuu luonnolliselta jos figu ei anna tukea niiden sijoitteluun. Maalaa niille kauheet muskelit lihassäikeineen tai ihopoimuja tai jotain suomuja tms.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Peltimarsu

Viesti Kirjoittaja Peltimarsu »

itse spreijaan liskot goblingreenillä ja inkkaan green inkillä päälle ni hyvä tulee ja ne sauruksen "Kuhmurat" tulee just sopivasti tummemmiksi ja jos aikaa tai jaksamista riittää ni laittaa vaikka bloodrediä siihen päälle drybrushaamalla :wink:
Tuska hälvenee, mutta hulluus on ikuista. "Myös sotavasarassa"

Käyttäjä #602 ja ylpeä siitä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”