Ketjua, mutta mistä?
- Guardsniper
Ketjua, mutta mistä?
Eli mistä vois saada kohtuu hintaan tarpeeks pientä ketjua? Rautakaupasta kun kävin vilkasees ni ne oli sitä kaliiberia, et ensimmäisenä tuli mieleen pienen laivan ankkuriketju. Lähinnä hakisin jotain semmosta millä vois kahlita dredin yms.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Re: Ketjua, mutta mistä?
Kokeile tehdä itse rautalangasta. Myös lego ketjut ftw ^^
Tietenki jostakin vanhasta kaulaketjusta saa pätkittyä sopivasti... Itse juurikin tämmösestä arvottomasta rihkamasta olen tehnyt ketjun pätkiä ja käyttäny juurikin dredissä ja niin eespäin.
Daemon Prince = Demoni Rinsessa = Oni Hime?
No rautakaupoista ei ainakaan löydy tarpeeksi pientä ketjua, mutta askartelu- tai korukaupoista löytyy, se vain että voi tulla kalliiksi. Itsehän käytän siskon vanhoja kaulaketjuja, tajuttuani että "Hei! Noihan sopis täydellisesti figuille!". ^^
edit. no katos, muutkin on tän huomannu!
edit. älä herra jumala yritä tehdä rautalangasta!
edit. no katos, muutkin on tän huomannu!
edit. älä herra jumala yritä tehdä rautalangasta!
- Guardsniper
No joo täytynee yrittää katella jos jostain nurkista löytyy jotain... tai sitten täytyy käydä noita askartel liikkeitä läpi. No, mutta kiitos vastauksista ja hyvää joulua.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Helsingin hobby point nyt ainakin myy erilaisia ketjuja parin euron metrihintaan. Ja eiköhän sitä ole tarjolla kaikissa muissakin askartelu- ja harrasteliikkeissä.
- Guardsniper
Kiitoksia myös tästä vastauksesta.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Tuo voisi olla kokeilemisen arvoinen: http://ogrestronghold.com/main/index.ph ... &Itemid=30
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue
- Guardsniper
Ei ihan sitä mitä hain, mutta täytyypä kokeilla... kiitokset tuosta.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Itse olen hakenut ketjua hyvärisen taidekehystämöstä(taitekauppa lomaniemellä;)) ja se on @ 1mm. ohutta ketjua joka sopii mainiosti dredin kietomiseen (kts. DFP:n konversiokisa khorne dreadnought)
sitä varmaan saa jostain taidekaupaoista en tiedä, kaveritkin kysyivät mistä sitä saa kun eivät muka löytäneet kyseisestä taidekaupasta. muttajoo teinpähän 20cnt profitinkun möin kaverille semmosen 5cm palan sitä ja metri maksoi 1,30e
Jester
sitä varmaan saa jostain taidekaupaoista en tiedä, kaveritkin kysyivät mistä sitä saa kun eivät muka löytäneet kyseisestä taidekaupasta. muttajoo teinpähän 20cnt profitinkun möin kaverille semmosen 5cm palan sitä ja metri maksoi 1,30e
Jester
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa