Necroneiden 2k armeija?
Re: Necroneiden 2k armeija?
Menee nyt OT, mutta olen tuhonnut 6 scarabilla nämä, eri peleissä kyllä mutta kuitenkin: (turbobuusti coveriin ja sitten seuraavalla assault) 2 Lantikkaa, Defilerin, 2 Hammerheadii ja Sky Rayn (samassa pelissä), hieman damagee kärsinyt baneblade, ja sikana eri predaattoreja. Eli haen sitä, että ne on tuurilla aika kivoja tankin metsästäjiä.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä 
Ööh... Et kai valehtele? Miten voi YHDESSÄ pelissä saada 6 alusta hajalle 6 scarabilla?Sipuli2 kirjoitti:Menee nyt OT, mutta olen tuhonnut 6 scarabilla nämä, eri peleissä kyllä mutta kuitenkin: (turbobuusti coveriin ja sitten seuraavalla assault) 2 Lantikkaa, Defilerin, 2 Hammerheadii ja Sky Rayn (samassa pelissä), hieman damagee kärsinyt baneblade, ja sikana eri predaattoreja. Eli haen sitä, että ne on tuurilla aika kivoja tankin metsästäjiä.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
-
nakki ukko
Eli ei yhdessä pelissä. Itsekään en aluksi huomannut tuota ja olin aivan että: Ei ne scarabit nyt noin hyviä voi olla!Antti_94 kirjoitti:Ööh... Et kai valehtele? Miten voi YHDESSÄ pelissä saada 6 alusta hajalle 6 scarabilla?Sipuli2 kirjoitti:eri peleissä kyllä mutta kuitenkin
Olen kuullut joskus tapauksia joissa scarabit tuhoavat lantikan. Miten ne tekee se, kun en tiedä necroneista kovin paljoa?
Every Nakki ukko has a story.
Ensinnäkin vaikuttaisi olevan apocalypse, toiseksi oletko kuullut termistä "Random Game Length" tai "taidoton vastapelaaja" tai "uskomaton noppatuuri"?Antti_94 kirjoitti:Ööh... Et kai valehtele? Miten voi YHDESSÄ pelissä saada 6 alusta hajalle 6 scarabilla?Sipuli2 kirjoitti:Menee nyt OT, mutta olen tuhonnut 6 scarabilla nämä, eri peleissä kyllä mutta kuitenkin: (turbobuusti coveriin ja sitten seuraavalla assault) 2 Lantikkaa, Defilerin, 2 Hammerheadii ja Sky Rayn (samassa pelissä), hieman damagee kärsinyt baneblade, ja sikana eri predaattoreja. Eli haen sitä, että ne on tuurilla aika kivoja tankin metsästäjiä.
Ensinnäkin, monta peliä. Kuten sanoin... Ja toiseksi, ei kaikissa peleissä vastustaja ollut mikään ruudinkeksijä. Kolmanneksi, kyllä siinä 24 iskua assaultissa (jos kaikki elossa), joten tulee aina muutama kutonen. Monesti vihollinen ei liikuta tankkia jolla haluu ampua hyvin, joten osuu pakolla. Eli 24 noppaa sanotaan että saan 4 kutosta, niin todennäköisesti 1 on kutonen, jolloin ajoneuvo lähtee. Baneblade oli valmiiksi erittäin raiskattu, joten pääs läpi kun oli kaikki muu disabled xD. (Se oli ekassa Apo pelissä joten emme ole ihan varmoja miten meni, mutta charttia käytimme oikein.)
Kannattaa lukea tarkkaan. Anteeksi jos olen epäselvä.
Ja sitten tällein toimii Distruption fieldit: Jos heität 6sen armourin läpäisyssä, tulee glancing, vaikka olis armour 14 ja strena 3.
Kannattaa lukea tarkkaan. Anteeksi jos olen epäselvä.
Ja sitten tällein toimii Distruption fieldit: Jos heität 6sen armourin läpäisyssä, tulee glancing, vaikka olis armour 14 ja strena 3.
Aeronautica Imperialis on parasta lääkettä figueläkkeellä