"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Erilaisia Chaos HQ:ta etsimässä

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The Warmaster

Erilaisia Chaos HQ:ta etsimässä

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Eli oisko Gulavhar sopiva Undividedin Greater Demoniksi? Minun mielestäni on, mutta kysynpä nyt muiden mielipiteitä.

Ja sitten saiskos hänestä hyvän sorsan vaikka Tzeentchille? Oon miettinyt, että kelpaisiko tuo Discisorsaksi, ja kysyn nyt täältä varmistusta.

Uuden topicin päätin nyt tehdä, vaikka tuossa alempana onkin juttua samankaltaisesta aiheesta. Toivottavasti ei haittaa. Lisäksi en ollut varma, kuuluko tämä tänne vai Armeijat ja yksiköt -osioon.

Mutta kiitos jo etukäteen.
Hartman

Re: Erilaisia Chaos HQ:ta etsimässä

Viesti Kirjoittaja Hartman »

No jos mielipiteeni kelpaa, niin kumpikin nappi sopisi kuvaamaasi tarkoitukseen mielestäni paremmin kuin hyvin, joskin mahdollisesti kevyellä modifioinnilla. Gulavhar sopisi kokonsa puolesta ehkä paremmin prinssiksi, mutta demonien statteja on helppo perustella yliluonnollisilla voimilla ym. Itse en kyllä lähtisi valittamaan, jos joku noita käyttäisi (ja närkästyisin, jos minulle joku niin tekisi...)
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Hyvinhän nuo muuten tarkoitukseen käyvät, mutta on otettava huomioon että GW:n omissa virallisissa turnauksissa LotR-figujen käyttö muissa GW:n peleissä on kiellettyä.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
The Warmaster

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Hyvä hyvä. Nuo sitten hankintalistaan.
Grimaldus

Viesti Kirjoittaja Grimaldus »

kyllä sopisivat, ja sopisivat hyvin. jos saisin vielä ehdottaa. itse konvailen templarien emperor's championista ihan hienon chaos lordin.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
Kaato

Viesti Kirjoittaja Kaato »

Gulavhar kyllä sopii (pidän omaperäisitä ja kaikenlaisista ei perus demoneista enemmän :)) Tuo necromancer ei minun mielestä aivan mahtava idea ole mutta hyvin tehtynä ja maalattuna varmasti hieno :D
Itse jos tekisin Lotr figuista demonin tekisin, käyttäisn tätä
http://us.games-workshop.com/games/lotr ... balrog.htm
"I fought the law and i won! I fought the law and i won! I am the law so i won!"
Atkeles

Viesti Kirjoittaja Atkeles »

Itsekin olen yrittänyt löytää sopivaa figua tzeentchin deamon prinssille, tai vastaavasti konverttausideaa ko. figulle. Ei juurikaan ole tullut mieleen, paitsi jotain todella hämäriä kuupää-vieteriukkoviritelmiä. Voisinkin siis tässä samassa kysyä että olisiko jollain ideoita ko. figuksi?
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Kaato kirjoitti:Gulavhar kyllä sopii (pidän omaperäisitä ja kaikenlaisista ei perus demoneista enemmän :)) Tuo necromancer ei minun mielestä aivan mahtava idea ole mutta hyvin tehtynä ja maalattuna varmasti hieno :D
Itse jos tekisin Lotr figuista demonin tekisin, käyttäisn tätä
http://us.games-workshop.com/games/lotr ... balrog.htm
No lol tuollaisen balrogin saat tänään nähdä kerholla, jos tulet ;D;D Ja itsekin meinasin alunperin tuosta Gulavharista tehdä rinsessan, mutta halvalla balrogin sai niin pitihän se sitten hankkia kokoelmiin:D
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Rosgakori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Atkeles kirjoitti:Itsekin olen yrittänyt löytää sopivaa figua tzeentchin deamon prinssille, tai vastaavasti konverttausideaa ko. figulle. Ei juurikaan ole tullut mieleen, paitsi jotain todella hämäriä kuupää-vieteriukkoviritelmiä. Voisinkin siis tässä samassa kysyä että olisiko jollain ideoita ko. figuksi?
No nyt tulee itse Rosgakori, ideaprinssi esiin.

WH40k-Necroneiden Deceiver-figusta saa hienon:
Figu muuten normaalisti kasaan, mutta nuo sivusarvet pos, ja sitten idean paras osa: Velhonlakki. Vähän GS:ää, ja voila! Hieno velhonlätsä. Ja samasta GS:stä vähän huivia ja sauva siihen nyrkkikäteen, esim bannerpole ja siihen härpäkkeitä.

Samoin myös Nightbringeristä
ja Carrionin siivillä ja päällä saa hienon. tällekkin vain kaapuaja vähän ja viikatteesta semmoinen sauva.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

http://www.rackham-store.com/boutique_u ... _us&num=13 Ja mm. rackhamilla olisi tuollaista tarjolla. Itse ainakin meinasin aluksi tuosta tehdä, mutta belagorin sai halavalla :)
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”