Fluffi.
Fluffi.
En ole varma kuuluuko tämä tänne osastolle, jos ei kuulu voisiko moderaattori siirtää sen oikealle paikalle. Kysymys kuitenkin kuuluu: Jos ei halua ottaa tarinaa codex:ista voiko itse keksiä tarinan armeijalleen. Minä esimerkiksi kerään Tau Empireä ja haluaisin tehdä niille sellaisen tarinan että Tau lähetti armeijaa hyökkäämään Necroneiden kimppuun. Se ei kuitenkaan onnistunut ja he jäivät aavikko planeetalle ansaan ja pieni joukko Tau armeijaa yrittää pitää pintansa Necroneita vastaan kunnes apua tulee. Onko tälläinen sitten mahdollista?
Uusi käyttäjäni on The Magician.
Re: Fluffi.
Fluffia löytyy tietyissä määrissä armybookista, mutta loppujen lopuksi armeijan tarinan, mitä niille on tapahtunut, mitä he ovat tehneet yms. voit keksiä ihan itse. Virallista fluffia löytyy armybookista ja netistä, ja armeijan oma "fluffi" suunnitellaan useimmiten sen rajoissa. Tuo sinun tarinasi on ihan mukiin menevä. Kunhan et lähde tekemään mitään tyylin "Nää taut on niiku tauta, mut ne onki silti marineit". Mutta omalle armeijalle on sallittua ja suotavaakin kirjoittaa oma "tarina". Se tuo armeijallesi persoonallisuutta ja erottaa sen muista. 
Voisiko joku selventää tätä (Mielellään itse kirjoittaja) en näes tajunnut tuota lausetta. Mutta kiitos vastauksesta.Xenon kirjoitti:"Nää taut on niiku tauta, mut ne onki silti marineit".
Uusi käyttäjäni on The Magician.
- Half-breed
Siis kunhan et ota mitään hirvittäviä taiteellisia vapauksia, vaan pysyt GW:n rodulle kirjoittaman pörrön rajoissa, kuten et ala tekemään mitään mariineja, jotka on naamioituneet Necroneiksi, tai jotain yhtä tyhmää.jamigo kirjoitti:Voisiko joku selventää tätä (Mielellään itse kirjoittaja) en näes tajunnut tuota lausetta. Mutta kiitos vastauksesta.Xenon kirjoitti:"Nää taut on niiku tauta, mut ne onki silti marineit".
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.