"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

3.-4.5.2008 WHFB Turnaus Kuopiossa - Kaaos Nousee Idässä

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Mayhemia

Re: 3.-4.5.2008 WHFB Turnaus Kuopiossa - Kaaos Nousee Idässä

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

MrBigMr kirjoitti:Harkitsimme että jos objective pitäisi viedä vihollisen deployment zonelle ja pitää siellä pelin loppuun asti, mutta voin kuvitella aiheesta nousevan whine-vyöryn kun vihollisten tarvii vain seisoo ja odottaa et hyvikset tuo objectiven niille.
WTF LoL. Pahisten pitää nytkin vain seisoa ja odottaa että hyvikset tuo objectiven heille, jos kerran noin argumentoidaan. Mä en ymmärrä miten se 7,5" juoksumatka vaikuttaa asiaan mitenkään. Selitäs mullekin, miksi pahikset eivät voi odottaa syliojossa sitä objectivea jos se pitää viedä pidemmälle.
Ja jos mikä tahansa yksikkö saa sitä kuljettaa, niin mikäs siinä kun pakkaa sen johonkin boostattuun ratsurykmenttiin ja puskee parissa vuorossa linjoista läpi. Varsin reilua sekin.
Mä en keksi yhtään niin hyvin pumpattua yksikköä että se ajaisi mun linjasta kahdessa vuorossa ja veisi objectiven paikalle edes hyvällä pelaajalla, jos mä tiedän missä yksikössä objective on. Mä en myöskään keksi miksi toi olisi epäreilua. Valottaisitko asiaa mulle, kun toi instanssi tuntuu ihan miellyttävältä ottaa vastaan.
Sitäpaitsi, en tiedä mistä ihmiset ovat napanneet maagisen 36" matkan pöydän laidalle, kun paikalla olevat pöydät mahdollistavat vain 7.5" deployment zonet. Joten kääpiöiden pitää tallustaa 31.5" coopperi saavuttaakseen pöydän toisen laidan.
Ajattelin että kuopiossakin pelattaisiin "virallisen" kokoisilla pöydillä. Väärin meni, mutta hyvä kun selvisi nyt ettei tartte tuoda ollenkaan haltioita Kuopioon, pöydätkin huutaa kaaosta ja kääpiöt ei pääse totakaan coopperia edes tuurilla perille. Mä voin kyllä näyttää sulle sitten paikan päällä miksi se on teoriassa mahdotonta ainakin mua vastaan.

Toki mä tykkään skenaariosta, jossa vastustaja vaan ojentaa mulle säkillisen pisteitä ilman että voi tehdä asialle yhtään mitään. Mutta ajattelin että jos nyt kuitenkin olisi reilua kaikille. Mä ajattelen tätä koko ajan sillä että pelaan kaaos ritareita ja Minotaureja (jalkaväkeä afaik. pitää vielä tarkistaa joudunko ottamaan ogreja näitten tilalle). Enkä näe tällä hetkellä millä armeijalla tota skenaariota lähdetään pelaamaan mua vastaan niin että se on reilua.
Ja skene on paljon parempi kuin breakthrough
Mielipide kysymys, musta se ei ole.
sillä sen voi pelata normaalina pitched battlena jos haluaa. Erona on vain että on se objective. Ei ole pakko tehdä koko härpäkkeellä mitään. Pieksät vain kaikki vihollisen jalkaväkiyksiköt, niin ei se sitä objectivea saa vaikka hakkaisi sinut maan rakoon.
Moi, harmi et se objective on tosiaan 5 turnauspisteen arvoinen, että on ainakin kohdallaan hintataso tommoselle vehkeelle josta ei tartte pelata.

Jos vihollinen ei halua pelata objectivea niin mun pitää päästä ainoastaan vihollsen DEPLOYMENT ZONELLE asti ja raiskata hänet, sekä ottaa objectiven lisäpisteet. Hyvikset ei voi edes valita haluanko pelata objectivesta vai eivät. Mutta jos he haluavat pelata objectivesta kävelemällä toiseen päätyyn. Niin he TUOVAT objectiven MUA kohti MATELEVALLA jalkaväellä. Mä melkein nauran jo nyt siitä näystä. Ah. Vielä kun spessuslotteja on tiputettu sopivasti niin kaaos ritarit raiskaa kaiken. Aaaaah. tota. Pitäkää noi skenut tommosina, älkää kuunnelko mun valitusta yhtään plx. Haluan tulla pelaamaan. kaaoksella. :D

Nyt on kaikki asiat tiedossa, niin ei tule yllätyksiä. Voit muokata armeijaa ihan miten haluu. Jos valittaa että "mut sitten ei pärjää skenussa X ja Y", niin voi miettiä että eiköhän ne kaikki muutkin ole muokannut listojaan, joten tuskin tulet kohtaamaan montakaan perus pitched battleen suunniteltua armeijaa. Mutta eihän sitä aina tiedä.
3/5 on peruspitsaa ja 2 jotain randomia, miks mä en tulis kohtaamaan pitchediin varustettuja armeijoita? Mä en myöskään ymmärrä mitä se auttaa vaikka vihollinen kuinka linnoittaisi jotain keskustaa tai muuta hassua. Nää säännöt+ toi skenaario tekee siitä automassacren mun ritarihordelle. Oli kuka tahansa vastassa, en ymmärrä mitä asialle voi tehdä kun saan aloittaa 18" päästä ja joka suunnasta. Lololol.
Elkäämme myöskään unohtako että jos pahiksia tulee ylivoimaisesti enemmän, niin voi olla että ne kaksi tappoarmeijaa hyviksiä vastaan joutuvatkin taistelemaan noissa skenuissa toisiaan vastaan.
Juu, voi olla että skenaario raiskaa mun kaaoksen täysin pistämällä mut tonne keskelle, mutta et sä voi puolustella sillä että "nää skenut on ihan kivat, jos tulee liikaa pahixia". Eiks jeh? Toki, jos hyvis pelaajat tuntevat että nämä ovat hauskat skenaariot jne. niin mikäs siinä. Mä en jaksa haltioilla edes pelata, jos mun deployment zone on alle 10" joten tuun kaaoksella joka tapauksessa. Tai sitten jollain ihan hassulla. Ei mulla enää mitään näitä skenuja vastaan siis ole.
Mr Cartier

Viesti Kirjoittaja Mr Cartier »

Nazreg kirjoitti:Mä en keksi yhtään niin hyvin pumpattua yksikköä että se ajaisi mun linjasta kahdessa vuorossa ja veisi objectiven paikalle edes hyvällä pelaajalla, jos mä tiedän missä yksikössä objective on.
Näillä näkymin ette tiedä ennen kuin koko deploymentti on ohi.
...ja kääpiöt ei pääse totakaan coopperia edes tuurilla perille. Mä voin kyllä näyttää sulle sitten paikan päällä miksi se on teoriassa mahdotonta ainakin mua vastaan.
Pystyin keksimään heti parikin mielenkiintoista temppua jolla se saattaisi olla hyvinkin mahdollista, mikäli ylipäätään pelaisin kääpiöillä. En tahdo tosin paljastaa mitä mietin että saatte sitten oikein kivan yllärin jos joku on keksinyt saman.
Toki mä tykkään skenaariosta, jossa vastustaja vaan ojentaa mulle säkillisen pisteitä ilman että voi tehdä asialle yhtään mitään. Mutta ajattelin että jos nyt kuitenkin olisi reilua kaikille. Mä ajattelen tätä koko ajan sillä että pelaan kaaos ritareita ja Minotaureja (jalkaväkeä afaik. pitää vielä tarkistaa joudunko ottamaan ogreja näitten tilalle). Enkä näe tällä hetkellä millä armeijalla tota skenaariota lähdetään pelaamaan mua vastaan niin että se on reilua.
Oletan että olette kuullut joskus no armour saves aseista, sekä armour piercing aseista? Kenties loitsut jotka menee panssarin läpi houkuttelee myös? Taika aseet?Jos khornella pelaatte, niin aina parempi.
Mielipide kysymys, musta se ei ole. ... Moi, harmi et se objective on tosiaan 5 turnauspisteen arvoinen, että on ainakin kohdallaan hintataso tommoselle vehkeelle josta ei tartte pelata.
Jos ei halua lähteä yrittämään.
Jos vihollinen ei halua pelata objectivea niin mun pitää päästä ainoastaan vihollsen DEPLOYMENT ZONELLE asti ja raiskata hänet, sekä ottaa objectiven lisäpisteet. Hyvikset ei voi edes valita haluanko pelata objectivesta vai eivät. Mutta jos he haluavat pelata objectivesta kävelemällä toiseen päätyyn. Niin he TUOVAT objectiven MUA kohti MATELEVALLA jalkaväellä. Mä melkein nauran jo nyt siitä näystä. Ah. Vielä kun spessuslotteja on tiputettu sopivasti niin kaaos ritarit raiskaa kaiken. Aaaaah. tota. Pitäkää noi skenut tommosina, älkää kuunnelko mun valitusta yhtään plx. Haluan tulla pelaamaan. kaaoksella.
Oletan tämän vastauksen perusteella tällaisena kaukaisessa pohjolassa (= kehä 3 ulkopuolella) asuvana maalaisjunttina että ette ole ikinä hävinnyt yhtä ainutta taistelua kaaosritarijyrällänne?
...Nää säännöt+ toi skenaario tekee siitä automassacren mun ritarihordelle. Oli kuka tahansa vastassa, en ymmärrä mitä asialle voi tehdä kun saan aloittaa 18" päästä ja joka suunnasta. Lololol.
Katso aiempaa kommenttiani
Juu, voi olla että skenaario raiskaa mun kaaoksen täysin pistämällä mut tonne keskelle, mutta et sä voi puolustella sillä että "nää skenut on ihan kivat, jos tulee liikaa pahixia". Eiks jeh? Toki, jos hyvis pelaajat tuntevat että nämä ovat hauskat skenaariot jne. niin mikäs siinä. Mä en jaksa haltioilla edes pelata, jos mun deployment zone on alle 10" joten tuun kaaoksella joka tapauksessa. Tai sitten jollain ihan hassulla. Ei mulla enää mitään näitä skenuja vastaan siis ole.
Deployment zone on riittävä, siitä teidän ei tule huolestua. Voisin myös pyytää teiltä että käytätte korrektia kieltä viestiessänne, että henkilö joka ei puhu "stadin slanggii" ymmärtäisi ongelmitta mitä tarkoitatte. Kirjakieltä ei kuitenkaan välttämättä tarvitse käyttää. Kiitos.
Morhgoz kirjoitti:Onko DoW:t sallittuja turnauksessa? *evil grin* Siinä tapauksessa voisi harkita tulevansa ogreilla...>:D
Näillä näkymin kyllä, Dogs of Warit ovat sallittuja
Vahingosta viisastuu.
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Heitetään nyt tänne flamewarin keskelle oma mielipide skenaarioista.

1. skenaario on ihan ok. Joillekkin armeijoille ykkösvuoro on tärkeämpi ja joillekkin taas miinusta.

2. skenaario on tosiaaan suoraan sanottuna vähän heitetty lonkalta. Tarkoittaako tuo, että hyvikset saavat sijoittaa yksikkönsä VAIN sinne linnoituksen sisälle? Onko ne muurit jotain terrainia (=automassacrevoitto pahiksille) vai jotain kivimuureja, joista saattaa koitua pientä toivon kipinää hyviksien sydämmiin? Pahoittelen, mutta mieleeni tuosta skenaariosta tulee ensiksi mieleen jotkut pikkupojat: "joo hei tehääx semmone skenu et goodsit ois jossain linnotuxes ja evilssit tulis sielt ympärilt?" <- Oma mielipiteeni, nothing personal...

3. skenaario. No ihan sama.

4. skenu. ok.

5. skenu. Pitäähän tuokin joskus kokea...
Mr Cartier

Jara- kirjoitti:Heitetään nyt tänne flamewarin keskelle oma mielipide skenaarioista.
Osuvasti sanottu.

Edelleenkin tosin pientä noottia joudun antamaan 2. skenaarion osalta. Alue on todellakin tarpeeksi iso, että hyvä saa ihan oikeasti taktista vapautta asettaa omat joukkonsa. Myös sen verran voinen paljastaa, että tämän hetkisen tarkastelun valossa pöytien koon suhteen, pahikset pääsevät hyökkäämään vain kolmelta sivulta. Tämä antaa hyville sentään yhden suojatun sivustan josta ei tarvitse huolehtia. Linnoitteiden määrä on vielä auki, mutta sitä tulee olemaan sen verran että sillä saa jonkin verran ohjattua/rankasti hidastettua lähestyvän vihollisen liikettä paremmin vastaanotettavaksi hyvikselle.

Kunhan kuopion nuorisotalon vakiovuorot taas alkavat, jatkuu intensiivinen testipelaaminen, jossa testataan skenaarioita niin paljon kuin inhimillisesti mahdollista, eritoten 2. ja 3..
Vahingosta viisastuu.
Mayhemia

Juu, noh. Miten vain.

Testipelatkaa ihmeessä kaikella fluffikkaalla kahden ritariyksikön jyrillä sun muilla. Emmä jaksa tästä aiheesta enää väitellä. Argumentoinnin pahin virhe on hyökätä vastustajaa, eikä hänen mielipidettään vastaan, joten katson väittelemisen turhaksi tällaisen yksilön kanssa.

Ja ei, en ole hävinnyt tolla 1999 pisteen ritarijyrällä ainuttakaan peliä, koska tolla pistemäärällä armeija ottaa siltä turpaan jollei ole varta vasten suunniteltu sitä vastaan. ^^

En myöskään ala luennoimaan miksi et saa tuhottua neljääkymmentä kaaos ritaria. Magiasta sen verran että 9 Dispel noppaa helpottaa kummasti, jos vastustajalla on max.3 velhoa.

Enkä todellakaan jaksa osoittaa enää että miksi skenaariota 2. pitäisi muuttaa.

Jos joku väittää että skenaario numero 1 ei ole kallellaan pahisten suuntaan, niin hän on hävinnyt pelin jo ennen alkamista.

Lopuksi sitten, minun viestissäni ei ole "Stadin Slanggii". Minä en edes asu Helsingissä, enkä osaa "Stadin Slanggii" todellakaan niin hyvin että voisin kirjoittaa sillä viestini, jos viittaat noihin muutamaan omistus pronominiin, jotka eivät ole pelkästään PK- Seudulla käytetyissä muodoissa "mä, sä etc." niin salli minun nauraa. Vetoamalla siihen että minun viestini on epäluettava niin paitsi yrität loukata epäonnistuneesti, niin myös saat minut epäilemään että sinun suomenkielentaito olisi puutteellinen tai jopa huono.
Kuitenkin, jos olet tosissasi äskeisen kanssa, niin voisitko selittää että miksi minulla ei ole mitään vaikeuksia ymmärtää tekstiä senkään jälkeen, vaikka muutama pronomini olisi muutettu vaikkapa Savon murteeksi. Täytyy sanoa että olen pettynyt sinuun.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Ahh mitä luettavaa tämmöinen.. Vieläpä turnaus topicissa.. Nasu onko sillä mitään helvetin väliä mikä se skenaario on kun tulet kumminkin perseraiskaamaan kaikki armeijat sillä juusto chaoksellasi. Anna muiden edes vähän pitää hauskaa "fluffiarmeijoillamme". Ei minua ainakaan paskanvertaa kiinnosta että häviänkö sinun juusto chaoksille tuossa objektin kuljetus scenaariossa, vaiko pitched battlessa. Mutta voin silti sanoa vaikka oletkin varmasti hyvä pelaaja ni rajoita jo tuota egotusta vähän. "NiQ mun nelgyt ritarii pieksee niq kaikki massacrel!!!! Ettekä te niiku maha mitään" Joo ehkä pieksää, ehkä ei. Ei sun sitä tarvii meille etukäteen tulla kertomaan... No offence, mutta minusta tämmöinen turhanpäiväinen mollaaminen ja egottaminen on jo ylittänyt mauttomuuden rajan. Täällä on tarkoitus keskustella mahdollisista parannaus ehdotuksista, hyvähän se on että olet niitä kertonut. Mutta tuskin näitä scenaarioita voidaan rakentaa niin tasapainoisiksi ettei sinun juusto Cha0ksesi niissä ownaisi. Turnaukseen on vielä 5kk aikaa, eiköhän tässä jonkunlaista säätöä vielä tapahdukkin.
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Xenon kirjoitti:Ahh mitä luettavaa tämmöinen.. Vieläpä turnaus topicissa.. Nasu onko sillä mitään helvetin väliä mikä se skenaario on kun tulet kumminkin perseraiskaamaan kaikki armeijat sillä juusto chaoksellasi. Anna muiden edes vähän pitää hauskaa "fluffiarmeijoillamme". Ei minua ainakaan paskanvertaa kiinnosta että häviänkö sinun juusto chaoksille tuossa objektin kuljetus scenaariossa, vaiko pitched battlessa. Mutta voin silti sanoa vaikka oletkin varmasti hyvä pelaaja ni rajoita jo tuota egotusta vähän. "NiQ mun nelgyt ritarii pieksee niq kaikki massacrel!!!! Ettekä te niiku maha mitään" Joo ehkä pieksää, ehkä ei. Ei sun sitä tarvii meille etukäteen tulla kertomaan... No offence, mutta minusta tämmöinen turhanpäiväinen mollaaminen ja egottaminen on jo ylittänyt mauttomuuden rajan. Täällä on tarkoitus keskustella mahdollisista parannaus ehdotuksista, hyvähän se on että olet niitä kertonut. Mutta tuskin näitä scenaarioita voidaan rakentaa niin tasapainoisiksi ettei sinun juusto Cha0ksesi niissä ownaisi. Turnaukseen on vielä 5kk aikaa, eiköhän tässä jonkunlaista säätöä vielä tapahdukkin.
No uskalsihan joku tuonkin sanoa...
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Ohhoh... Kylläpäs täällä tapellaan :) Mutta asiaan, Enköhän osu itsekkin paikalle. Keisarikuntaan tulen ulkoiluttamaan. Jotain "fluffikkaampaa" lähen ulkoiluttamaan, joten turpaan varmasti tulee siltä juusto-kaaokselta joka flamesi täällä voittavansa kaikki skenut ;)

Skenuista sen verran et ihan hyviltä vaikuttavat. Tottakai jotain "win-lose-win" tilanteita tulee mut normi turneissahan nämä esiintyvät sitten vastustajan armeijana :)
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
MrBigMr

Viesti Kirjoittaja MrBigMr »

"Mulla juu-juu-juustosta löytyy, sitä kaikille mä jaan, sen te tuutte huomaamaan..."

Mutta, joo.
Sivuille on päivitetty viimeisimmät ilmoittautuneet ja säännöstössä on hiottu tuota objectivea koskevia juttuja.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Jaa, voishan tuonne yrittää tulla. 1999 turnaukset on harvinaista hupia. Muutama kysymys.

Kuinkas montaa maastokappaletta te peluutatte yhdellä pöydällä, noin keskimäärin?

Pöydät on ilmeisesti n. 39" syviä, ovatko ne kuitenkin n. 70" leveitä?

Kuinka iso ja missä kohtaa se kakkosskenun deployment zone hyviksillä on? Minkälaisia maastokappaleita annetaan, onko ne obstacleja vai difficult terrainia vai mitä? Onko tornilla jotain sääntöjä ja miten sitä hallitaan? Onko niitä vain yksi?
Mayhemia

Xenon kirjoitti:Ahh mitä luettavaa tämmöinen.. Vieläpä turnaus topicissa.. Nasu onko sillä mitään helvetin väliä mikä se skenaario on kun tulet kumminkin perseraiskaamaan kaikki armeijat sillä juusto chaoksellasi.
Must on kiva perseraiskata armeijoita, joilla on teoriassa samat mahikset kuin mullakin.
Anna muiden edes vähän pitää hauskaa "fluffiarmeijoillamme". Ei minua ainakaan paskanvertaa kiinnosta että häviänkö sinun juusto chaoksille tuossa objektin kuljetus scenaariossa, vaiko pitched battlessa.
Sustakin ois kivempaa varmasti, jollei skenaario raiskaa sun peliä täysin. Mä ajattelin muita tässä, haloo yritän kertoa miksi skenaarioita pitäisi kirjoittaa huonommiksi miulle. En vineä että MINÄ en pärjää, vaan että hyvikset ei pärjää. =/
Mutta voin silti sanoa vaikka oletkin varmasti hyvä pelaaja ni rajoita jo tuota egotusta vähän. "NiQ mun nelgyt ritarii pieksee niq kaikki massacrel!!!! Ettekä te niiku maha mitään" Joo ehkä pieksää, ehkä ei. Ei sun sitä tarvii meille etukäteen tulla kertomaan... No offence, mutta minusta tämmöinen turhanpäiväinen mollaaminen ja egottaminen on jo ylittänyt mauttomuuden rajan.
Must ei ole mitään egottamista siinä että kerron armeijan pelaavan pelit mun puolesta, lähinnä olen pettynyt etten voi osoittaa olevani parempi pelaaja kuin muut vaan ajan armeijalla kaikkien yli. Mä haluan testata tätä settiä nyt oikein kunnolla kun pääse 1999 pisteeseen pelaamaan. ^^ Tai sitten tuon haltiat kuitenkin paikalle.
Täällä on tarkoitus keskustella mahdollisista parannaus ehdotuksista, hyvähän se on että olet niitä kertonut. Mutta tuskin näitä scenaarioita voidaan rakentaa niin tasapainoisiksi ettei sinun juusto Cha0ksesi niissä ownaisi. Turnaukseen on vielä 5kk aikaa, eiköhän tässä jonkunlaista säätöä vielä tapahdukkin.
Imo ne voisi rakentaa tasapainoisemmiksi. Toki, tajusin just että toi mun armeijan konsepti on varmaan yksi kovimpia joita saa 1999 pisteeseen, koska anti-ritari aseita ei vain saa tarpeeksi. Joku lohikäärme lordi kyllä raiska mut 100-0, mutta eihän niitä näy paikalla (Asarnil, kazing!).

Kuitenkin, esimerkiksi objective skenaario sellaisena kuin luin sen vaati asiaa 1 pahiksilta ja asia 1+1 hyviksiltä. Miun mielestä se että skenaario vaatii enemmän hyviksiltä, antamatta mitään etua on turnauspelaamisen kannalta huono juttu, varsinkin jos se voitaisiin muuttaa tasapainoiseksi pienellä viilauksella silti viemättä skenaarion henkeä.
No uskalsihan joku tuonkin sanoa...
Höh. mä vähän petyin teihin kun ette sanoneet aikaisemmin, vaan annoitte mun fleimaa ihan rauhassa. Vaikka samalla laitoin myös ihan asiaa tonne väleihin. ^^

Hassu setti sinällään että Bretonniasta ja kaaoksesta saa aivan jumalattomat raiskaus listat noihin pistemääriin. Ehdotan että turnauksessa ei saisi olla enempää kuin 4 ritariyksikköä, mutta toisaalta se saattaa rajoittaa bretonniaa liikaa. Bretonnia + 9 Lancea ja kaaos +8x5 ritaria (7x khorne mark) on molemmat aivan järjettömän kovia listoja, koska tohon pistemäärään ei saa tarpeeksi tavaroita joilla pysäyttää ne. Steam tank ois jännä laite, mutta exalted champpa teloo siihen sen verran woundia sisään chargella ettei paljoa lämmitä.

Anyway, tsekkaanpa nyt noi muutokset mistä MrBig puhui tossa viimeisessä. =)
Mithrandir

Viesti Kirjoittaja Mithrandir »

Minä mitään armeijaa suunnittele, otan noita figuja sen mitä jaksan maalata, pöh. :P

Eli joo, sanon tässä etukäteen jo että itseltäni ei löydy yhtään possuratsastajia niin jalkaväellä mennään... (goblineitahan ei lasketa)

Jos yhtään hyvin turneessa tulen sijoittumaan, niin se on sitten kyllä pro-pelaajan(lue=moukan tuuria) merkki. :)

Näinpä olen nyt sitten riistänyt itseltäni oikeuden minkäänlaiseen whinetykseen, ja säästän järjestäjiä ärtymykseltä. Saankos tästä hyvästä yhden ilmaisen turnauspisteen, hmm? ;)

Puolikkaan edes? Yhden kymmenesosan? Eikö? Hö. :(
MrBigMr

Mithrandir kirjoitti:Näinpä olen nyt sitten riistänyt itseltäni oikeuden minkäänlaiseen whinetykseen, ja säästän järjestäjiä ärtymykseltä. Saankos tästä hyvästä yhden ilmaisen turnauspisteen, hmm? ;)

Puolikkaan edes? Yhden kymmenesosan? Eikö? Hö. :(
Saat yhden (1) ilmaisen internetin.
Caboose, Red vs. Blue kirjoitti:Or it's a key all the time, and when you stick it in people, it unlocks their death.
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Tosta deathmatch systeemistä olis pari kysymystä; alottaako noi ukot suoraan kiinni toisistaan (eli onko aikaa taikoa tai kämmiä fear-testiä yms.) ja onko noil break testejä (eli vaikuttaako outnumber+fear)?
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Ihan mukava fluffiturnaus tulossa, kaihan sinne vois mennä jaran ja 'siilin mukaan
Pelaaja, jolla on joko hyvä tai paha armeija, saa turnauksen ajaksi käytettäväkseen rintamerkin, jossa annetaan ilmi hänen osapuolensa.
Jee!! :D
Heittopussit saavat rintamerkin sen mukaan, millä puolla he ovat sillä hetkellä. Turnauksen jälkeen, pelaajat saavat pitää rintamerkkinsä.
möh, rumat saa kaks rintamerkkii :(

jotain kysymyksii oli pelistä:
Kakkosskenussa voitaisiin sanoa että onko ne jotain obstanclea, vai pelkkää terrainia... obstancleilta kuulostaa järjen mukaan, ratkasee kanssa varmaan että mitä sieltä löytyy.
Ja minkä kokonen alue se on mihin depotaan? ja eikö pahojen alue vois olla hiukan kauempana, koska nyt pääsee aika hyvin vuorol 1 kiinni, ilman mitää liiaan isoja konsteja?

emmmä kolmospelistä jaksa hirmusesti sanoo ku on hirvee fleimwaar jo pystyssä, mut olis imo parempi jos vietäis vaan depoloyment zonelle :roll:

btw, nelone on ihan imbalanced :D

vitosskenu vaikuttaa kiinnostavalta :D mahtava loppu
Isompi Arska

miten se maksu muuten? paikan päällä vai etukäteen?
MrBigMr

Isompi Arska kirjoitti:möh, rumat saa kaks rintamerkkii :(
Tuossa on sattunut pieni virhe. Rumat saa oman rintamerkin, ne vain vaihtaa puoltaan vastustajan mukaan.
Kakkosskenussa voitaisiin sanoa että onko ne jotain obstanclea, vai pelkkää terrainia... obstancleilta kuulostaa järjen mukaan, ratkasee kanssa varmaan että mitä sieltä löytyy.
Ja minkä kokonen alue se on mihin depotaan? ja eikö pahojen alue vois olla hiukan kauempana, koska nyt pääsee aika hyvin vuorol 1 kiinni, ilman mitää liiaan isoja konsteja?
Meillä on pari ideaa tuon maaston kanssa, joita pitää testata, niin ei tule kitinää sitten siitä. Mutta näillä näkymin ne kyllä antavat ihan hyvää suojaa.

Mitä zonen kokoon, niin jos armeija mahtuu tavalliselle deployment zonelle, niin kyllä ne mahtoo varsin hyvin tuollekin. Se vaihtelee vähän eri versioiden mukaan, joita testaamme, mutta kaikissa se on sen verran iso että mahtuu laittamaan joukot tarpeeksi kauas vihollisesta, ettei ne välttämättä yllä. Ja maastokin voi aiheuttaa ongelmia heille.

Lisää kerrotaan kunhan nekin on lyöty lopullisesti lukkoon.

Maksut hoidetaan pelipaikalla heti ensimmäisinä. Tasarahaa arvostetaan.
Mr Cartier

Amazing Slug kirjoitti:Jaa, voishan tuonne yrittää tulla. 1999 turnaukset on harvinaista hupia. Muutama kysymys.

Kuinkas montaa maastokappaletta te peluutatte yhdellä pöydällä, noin keskimäärin?

Pöydät on ilmeisesti n. 39" syviä, ovatko ne kuitenkin n. 70" leveitä?

Kuinka iso ja missä kohtaa se kakkosskenun deployment zone hyviksillä on? Minkälaisia maastokappaleita annetaan, onko ne obstacleja vai difficult terrainia vai mitä? Onko tornilla jotain sääntöjä ja miten sitä hallitaan? Onko niitä vain yksi?
1. Todennäköisesti pari häiritsevää maastomerkkiä (metsä tms) ja pari kolme kumparetta.
2. Pöytinä käytämme Nuorisotalolla varastoituja bändilavoja, joiden koko on muistaakseni 1mx2m.
Vahingosta viisastuu.
Mikke

Viesti Kirjoittaja Mikke »

Aikaisemmista turnauksista muistelen pöytien olevan riittävän isoja. Sen pitäisi olla riittävä koko arvio.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
Isompi Arska

Tohon blackmetalsiilin deathmatch kysymykseen olis hyvä saada vastaus :)

Kysynpä vaan tässä pienen järjestelykysymyksen :), että eikö TK ja O&G voi vaihtaa paikkaa tuolla paha/ruma puolilla? koska TK:than ei ole mitään "Pahoja" epäkuolleita, enemmänkin neutraaleja, eihän ne muuta pahaa tee kun tappaa kaikki jotka tulee niitten nokosia häiritsemään, niinku WE:tkin :)...

örkit taas ei oikeen kuulosta yhtä fluffilliselta liittolaiselta jonkun hyvis armeijan kanssa, vaikka ei nekään mitenkään suoraan kaaoottisia ole, joten ne vois laittaa pahiksiks kun siellä on kaikki joukkueet joiden kanssa liittoutuminen kuulostais järkevältä... TK kun taas vois olla melkein kenen puolella vaan, paitsi tuskin vampyyreiden :roll:

tosin jos näin tehtäisiin, saattaisi tulla tuolla pahojen puolella tungosta, kun mahdollisia örkkipelaajia löytyy joku 5, ja teekoota pelaavaa vain 1 :D...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”