Pienen mutta rentouttavan tauon jälkeen tuonkin sotulaisille jälleen kuvia purtavaksi. Ystäväni RiQ:n kanssa vietettyjen maalaustuokioiden aikaansaannoksena tuon näytteille seuraavanlaiset nappulat;
Linkit avautuvat Photobucketin kansioihin, joissa ne tummat kuvat. "Esikatselukuvia" on vähän kirkastettu kuvankäsittelyohjelmalla, värien säilymisen rajoissa.
Grimgor Ironhide

Nelisen tuntia vienyt nappula, jota lähdin vähän kokeellisesti maalailemaan. Tykkään itse, base tarttis viel tehdä.
Night Goblin Boss on a Giant Squiq

Tämä oli kiva maalattava, ehkä nautinnollisin. Olen tyytyväinen gobon ilmeeseen ja Squiqiin. Aika paljon virheitä.
Night Goblins with short bows (20 kpl)

Ensimmäinen maalaukseltaan valmis Skull Passin gobboyksikkö. Tällä tasolla aion maalata kaikki perusyksiköt. Tehty sarjatuotantona, n. 15 tuntia. (Kyllä, olen hidas maalaamaan)
FaBa Örkki

Piruuttaan maalattu örkki, ajantappoon. Ihan kiva omasta mielestäni.
WH40K Ork Kommandoz

Ehkä onnistunein 40k yksikköni. Johtajajantteri on tulossa vielä jälkeenpäin. Tykkään Pertun kaasunaamarista.
Nappeja saa kommentoida, mutta mielellään ohjeistaen. "Vitsit ku hienoja" ja "Ihan pask*ja" kommentit eivät hyödytä ketään, eiväthän?
Joten, kommenttia, kritiikkiä, risuja ja ruusuja.