"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cygnar figuja.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Guardsman
Viesti:

Cygnar figuja.

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Cygnar Arcane Tampest Gun Mage Captain Adept

Kuva

Pitkästä aikaa aloin maalaamaan ja tällä kertaa yritystä oli enemmän kuin mordian figujen kanssa. Inkkejä oli pakko käyttää kun en ole vähään aikaan maalannut, valitettavasti osa väreistä tuli hieman sotkuisiksi. Sininen kumminkin onnistui yllättävän hyvin, tämä oli eka figu jossa sävytin värit kunnolla.

Base on vielä kesken kuten näkyy, en ole vain vielä keksinyt mitään hyvää teemaa siihen.

Tulossa myöhemmin on Field Mechanics, Journeyman, Iron Clad, Charger, Lancer ja myöhemmin kunhan ensin postista tulevat niin vielä Defender, Lt. Caine ja Gun Maget.

Hyvää vouden vaihdetta kaikille,
-Jussi
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Re: Cygnar figuja.

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Me like. Metallivärit näyttävät paikoitellen vähän kökköisiltä, mutta muuten kelpo pelinappi. Tykkään erityisesti tuosta sinisestä, varsinkin napin etupuolelta otetussa kuvassa se näyttää hyvältä. Takaa ehkä vähän liian vaalea minun makuuni. Baseen kun vielä keksit jotain, niin on todella hyvää työtä.
- Mestari
Guardsman
Viesti:

Lisää figuja, tällä ketaa mekaanikot.

Kuva

Valitan turhan pientä kuvaa, mutta isommasta olisi paistanut inkki kuin naantalin aurinko. Nyt kun olen tarkastellut figuja kuvan kautta, houmasin että goblinien vihreä iho voisi kaivata korostusta, mutta pelkään että se menee sitten liian karkin näköiseksi... Nämä figut olin maalannut samaan aikaan Maagi Kapteenin kanssa, mutta viimeistelin ne äskettäin.

Seuraavana tulossa Ironclad ja junior.

-Jussi
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

No eikö nyt ketään muita nämä kiinnosta, vai mikä on? Alkaa kohta nolottamaan, kun täällä yksin kertoilen mielipiteitäni. Mutta kuitenkin:
Kuten aikaisemminkin sanoin, pidän tuosta sinisestä. Hiukan tummempaa se voisi noissakin olla, mutta kuitenkin. Inkkaus näkyy noissa aika selvästi, mutta ei sillä tekniikalla ainakaan minusta ole niin väliä, kunhan napit näyttävät hyviltä. Jotkut tietysti ovat toista mieltä. Ruskea nahka ei ole ehkä ihan parhaan väristä noin, hiukan tummempi voisi olla parempi, ihan vain siksi, että tuota sävyä näkee niin usein, että se jo kyllästyttää. Joku taitavampi voisi antaa parempiakin neuvoja, joten jätän sen työn heille, jotka osaavat, ja totean vain jälleen: kauniita nappeja pelipöydälle. Ja se, että ne ovat Warmachinea, on tietysti plussaa ^^
- Mestari
Guardsman
Viesti:

No kyllä on hiljaista. Ei voi mitään.

Kiitos kommenteista mestarille. Pitää tummentaa tuota nahkaa, mutta eiköhän se kohta onnistu kunnolla. Väri on ehkä liian kirkas Cygnarille, mutta itse tykkään ja jatkan samalla linjalla. Inkin suhteen en minäkään sen käyttöä paheksi. Pitäisi ostaa sitä Valejon vastiketta joka ei kuulemma kiillä niin paljon.

Olen pari peliä pelannut kaverin Khadoria vastaan, mutta olisi kiva pelailla muitakin vastaan. Jos joku vierailee Lohjan lähellä niin voi ottaa yhteyttä, muutoin pitää odottaa että pääsee käymään hesassa taikka turussa.

-Jussi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”