Liche Priest magic
Liche Priest magic
Joo, eli miten tuo kyseinen magia toimii? Vähän epäselväksi jäi tuo "using nehekrahan incantations".
Re: Liche Priest magic
Liche Priestit heittää yhden boundspellin per magic phase power levelillä 2d6. Princet yhden d6powerilla. Tomb King 2 boundia levellillä d6. Eli taiat onnistuvat aina (vastustaja voi toki dispellata ne) ja ne valitaan siitä neljän inkantaationin listasta. Lisäksi näissä on se tietty järjestys missä ne pitää tehdä
Ok, kiitos. Kun itse katoin sitä niin en siitä mitään oikeen irti saanut, mutta nyt siitä jotain irtoaa.
Haluaisin esimerkin tähän taikomiseen kun olen ymmärtänyt muut asiat mutta en sitä miten se taikominen tehdään loppujen lopuksi ?
eli miten tehdään vaikka " Sekhubi's Incantation of Vengeance " ?
Ja High Liche Priestit heittävät kaksi taikaa power level 2d6 (?)
- Half-breed
Rizky selosti tuossa hyvin miten se taikominen menee, mutta väännetään nyt rautalangasta.The Jugi kirjoitti:Haluaisin esimerkin tähän taikomiseen kun olen ymmärtänyt muut asiat mutta en sitä miten se taikominen tehdään loppujen lopuksi ?
1. TK:lla on tietty järjestys jossa taikojat käydään läpi.
2. Äijät heittävät taiat bound spelleinä joiden power level määräytyy tietyllä määrällä noppia.
3. Äijien säännöissä on kerrottu mitä Incantationeja jokainen osaa ja montako Incantationia ne voivat heittää vuorossa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kyllä auttoi, kiitos kaikki!