Sotavasara VI-Maalauskisa säännöt, Deadline mennyt
- Skrixqueek
- Peliporukkavalvoja
Re: Sotavasara VI-Maalauskisa säännöt, Deadline 6.1 klo.20.00
Muuten, onko osallistujilla äänestyspakko aikaisempien vuosien tapaan?
Ei ole, koska toivon mukaan ääniä tulee paljon muutenkin, kun kaikki sotulaiset saavat äänestää. Koitan kuitenkin huomioida, jos esim. luokkavoitto ratkeaa sen takia, että voittaja ei äänestänyt ja voitti toiseksi tulleen äänillä tms.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- MetalliMursu
5min deadlineen.. hmm.
Folk metal? Check out Tarvas!
- Githgulcag
Jostain kummansyystä minä aina jätän maalauskilpailutöiden maalaamisen viime hetkeen. Minulla oli jo jouluna kolme työtä melkein valmiina ja sain vain yhden niistä valmiiksi 1. luokkaan. 2. luokan työn valmistuminen jäi muutamasta minuutista kiinni.
Deadline ohi, kuulin kisan deadlinesta 25 min. ennen kuin se kului umpeen, noh, eikun hyllystä vanha figu, vähän ehostellaan ja otettin nopeasti kuvat 
Saa nähdä miten pärjää, mitään ihmeitä en kuitenkaan usko tapahtuvan...
Saa nähdä miten pärjää, mitään ihmeitä en kuitenkaan usko tapahtuvan...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Nyt on kuvat julkaistu. Täällä voi jatkaa toki vielä jotain höpinöitä, jos jotain purinaa on, jota ei äänestysketjuun parane laittamaan. Nyt meni kaiketi 36min deadlinesta kuvien julkaisuun. Toivon mukaan ei ollut liikaa. 
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Re: Sotavasara VI-Maalauskisa säännöt, Deadline mennyt
elfman oli unohtanut yhdestä arviostaan työn numeron. Tekstistä voi arvata, mitä työtä hän tarkoittaa, mutta ilmoitinpahan vaan.
Luumumehu on soturien juomaa
Re: Sotavasara VI-Maalauskisa säännöt, Deadline mennyt
Juuh, huomasin ja arvasin numeroksi 25.
Olen lukinnut kaikkien vastausviestit tähän mennessä, kun olen tehnyt kirjanpitoa pisteistä ja en halua ottaa riskiä, että ihmiset lähtevät muuttelemaan mielipiteitään ja sekottamaan laskuni.
Olen lukinnut kaikkien vastausviestit tähän mennessä, kun olen tehnyt kirjanpitoa pisteistä ja en halua ottaa riskiä, että ihmiset lähtevät muuttelemaan mielipiteitään ja sekottamaan laskuni.