"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mitä wellfi taktiikoita on?

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
warhammer fan

mitä wellfi taktiikoita on?

Viesti Kirjoittaja warhammer fan »

kertokaapa hieman wood elffien taktiikoista
Sticced

Re: mitä wellfi taktiikoita on?

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Jos englanti sujuu:
http://www.asrai.org/
Oma-aloitteisuutta.
General Eurond

Viesti Kirjoittaja General Eurond »

Welffeillä on periaatteessa kolme taktiikkaa: metsänhenget, väijytys tai haltiapainotteinen. Metsänhenkiarmeijassa käytetään kaikkia jotka on Forest spirittejä. Tämä on suhtkoht vahva ja kestävä armeija mutta se ei osaa ampua ja se ei saa rank bonuksia.
Väijytysarmeija perustuu nopeuteen, eli kaikki hitaimmat yksiköt on jätetty pois. Jäljelle jää lentäjiä, skirmaajia ja nopeaa ratsuväkeä. Tämä armeija on nopea, mutta sekään ei saa rank bonuksia.
Haltiapainoteinen armeija on metsänhenkiarmeijan vastakohta. Pelkkiä haltioita. Tällä armeijalla on hyvä ampua, mutta T3 (yhyhyy). Tähän armeijaan sopii erinomaisesti Hail of Doom Arrow.

Valitse näistä mieleisesi tai ota jokaisesta jotakin. Tarkempaa tietoa tosta edellisestä linkistä.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.

Enkä vieläkään ole täydellinen.
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Mihis hävisi tasapainoinen lista josta löytyy vaikka mitä!

Sitten löytyy sellainen Eternal guard list missä on sellanen 70 kokonen EG blokki ja ihan toimivakin vaikka sitä ei uskoisi!

Sitten vielä semmoinen "metsänliikutus" armeija jossa leikitään mettien kanssa oikein urakalla!

Ja sitten... Eli taktiikoita löytyy jokalähtöön ja listaan!
2
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

minä olen vielä vähän pelannut mutta pelaan wood elfeillä minusta paljon kaikke on paras wood elfeillä dryadseja ainaki 2 pakettii sitte joku treemen tai 3-4 tree kinii gladeguardeiki pitää olla sitte wild riderietahan sulla on jo... glade rideritaki sitte hero on stag on kova valinta koska voit valita onko se wood elf highborn vai wood elf noble ja sitte spellweaver se on kallis mutta hyvä se kun on lvl 3 mage ja kun maksaa 35pts lisää ni se on lvl 4
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Suosittelen isojen alkukirjainten ja pisteiden käyttöä jatkossa. Tekstistä saa vaan niin paljon nopeammin selvää, kun se on jaettu lauseisiin...
Phil Kelly says "No!"
Usermaatra

Viesti Kirjoittaja Usermaatra »

Oma taktiikka omalle listalleni on jotakuinkin seuraavanlainen. Lista ei ole suuri.

Charruiksi yleensä otan wardancernoblen, ja sitten fiiliksen mukaan valitsen spellsingerin ja hoda -noblen väliltä. Wardancerille moonstone of hidden ways, erittäin kätevä homma oikeastan mitä tahansa armeijaa vastaan. Spellsingerillä on tietty omat puunliikutus jujunsa ja niineespäin. Sitten coreen kaksi yksikköä dryadeja ja yksi 10 yksikkö glade guardeja. Specialeihin wild ridereita tai treekinejä tai mitä ikinä keksiikään. rareen treeman. Kyse on noin 1000pts pelistä.

Glade Guardit ja treeman yleensä lähtevät keskikohdalta etenemään kohti vihollislinjoja, metsien asetteluista riippuen heitän dryadit yleensä sivuille, ja wardancerit metsään, tai paikkaan josta pääsee metsään mahdollisiman nopeasti. Sen jälkeen yritän motittaa vihollisen metsien avulla, tarjoilemalla yksinäistä treemania keskeltä syöttinä. Yleensä vihollinen murtuu moiseen piiritykseen ja flank&rear chargeihin. Tämä taktiikka riippuu kovasti metsien asettelusta ja sijainnista, siksi spellsinger saattaa olla hyödyllinen siirrellessään puskia treemanin kanssa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”