"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kelpaako kuumaliimapistooli liimaukseen?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
O'snobba

Kelpaako kuumaliimapistooli liimaukseen?

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Eli tuli ostettua kuumaliimapistooli, mutta en tiedä kelpaako se liimaukseen, joten sanokaa millaiseen liimaukseen kannattaa käyttää jos edes käytetään? Ja kertokaa vihjeitä myös liimaukseen!
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
janat

Re: Kelpaako kuumaliimapistooli liimaukseen?

Viesti Kirjoittaja janat »

En tiedä tuosta kuumaliimapistoolista, mutta luulen vahvasti, ettei sillä ainakaan figuja voi liimailla.
O'snobba

janat kirjoitti:En tiedä tuosta kuumaliimapistoolista, mutta luulen vahvasti, ettei sillä ainakaan figuja voi liimailla.
Maastoon ja semmoiseen.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
jehuletti

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

No ei sillä kyllä figuja kannata kasata!! itse olen käyttänyt sellaista askartelu-kuumaliimapistoolia maaston tekoon.
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue :D
O'snobba

jehuletti kirjoitti:No ei sillä kyllä figuja kannata kasata!! itse olen käyttänyt sellaista askartelu-kuumaliimapistoolia maaston tekoon.
No onko onnistunut liimata jotain hiekkaa maahan?
Kain

Viesti Kirjoittaja Kain »

No se tuppaa kovettumaan aika nopsaan joten ei ainakaan minulla ole toiminut hiekan liimaamiseen..itse kiinnitän sillä isompia kiviä, foamia kovalevy-alustaan ja muita isompia maastojuttuja..
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
jehuletti

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

Hiekkaa kyllä kannattaa liimailla ihan perus erikeepprillä mutta jos tarvii foamia johonkin liimata niin kuumaliimapistooli on siihen paras.
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue :D
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kuumaliimapistoolilla saa ehkä figut kiinni baseihin. Muutoin ei juuri figukäyttöön sovellu. Maastontekoon kylläkin, mutta tämähän tuli selväksi jo edellisistä viesteistä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Ainakin ne kuumaliimapistoolit, joita minä olen käyttänyt, sotkevat todella helposti ja ovat melko epätarkkoja. En minä ainakaan lähtisi figuja sillä liimailemaan, tarvitaan hieman tarkempaa välineistöä siihen.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Galeios kirjoitti:Ainakin ne kuumaliimapistoolit, joita minä olen käyttänyt, sotkevat todella helposti ja ovat melko epätarkkoja. En minä ainakaan lähtisi figuja sillä liimailemaan, tarvitaan hieman tarkempaa välineistöä siihen.
Jep, en suosittele. Joskus tuli sählättyä tuollaisen kanssa sitä (kuumaa) liimaa hiuksiin ja sormille, ette arvaakaan, paljonko se kirpaisi.
LaGas

Viesti Kirjoittaja LaGas »

Eikös se maali vähänkuin "tursua"? Ei siis silleen ylitsepääsemättömästi vaan sillain että peittää esim. figun pään jos yrittää liimata?
Ja muutenkin on paljon kätevämpää liimata sillä muoviliimalla tai jollain muulla, joka on tarkempi, jota on helpompi käsitellä.
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

Tässä hirveä esimerkki mitä sillä kuumaliimalla saa aikaan: http://www.galtsu.net/kuva/1284/
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
dwarffer

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Kuumaliima sulattaa finnfoamin.
:D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”