Käydessäni vanhempieni luona löysin vintin perukoilta kaksi Gamesworkshopin logoilla varustettua laatikkoa, enkä tiedä mitä ne ovat.
Toisessa lukee Space marine Epic: Imperial guard, laatikko on kooltaan parikymmentä senttiä leveä ja viitisentoista senttiä kapea.
Sisällä on iso läjä noin 5 millimetrin kokoisia figuja. Paketissa on vuosiluku 1993.
Seuraavassa paketissa lukee Armies of the Imperium, Space marine & imperial guard expansion for the game of epic battles.
Paketti sisältää jos jonkin näköistä lappua ja korttia. Paketissa on vuosiluku 1991.
Mitä nämä mahtavat olla? Onko näillä mitään arvoa vai heitänkö menemään? Olen uusi Warhammer 40 000 pelin parissa, joten nämä laatikot herätti huomioni huomattuani yhteisiä asioita 40.000:sen kanssa.
Terveisin,
Zoskia
Mitä nämä mahtavat olla?
Mitä nämä mahtavat olla?
Guardsniper kirjoitti:Wraithlordissa on yhtä paljon juustoisuutta kuin jalattomassa carnifexissä.Grimaldus kirjoitti:...Niinkuin myös sitä niin juustoista wraithlordia.
Re: Mitä nämä mahtavat olla?
Nuo ko. figut ovat epic -figuja. Warhammer 40,000 maailma vielä pienemmillä figuilla ja "isommilla" taisteluilla.
Epic ukkoja myydään edelleen GW nettikaupassa.
On niillä arvoa, älä ainakaan heitä pois. Vanhempia figuja on vähempi yleensä liikenteessä, aina kannattaa kokeilla tuolla myyntiosastolla onko joku niistä kiinnostunut, mikäli et itse tarvi. Itse säilyttäisin ne, ja vaikka et pelaisikaan epicciä niitä voi käyttää mukavasti kartalla kuvatessa joukkoja.
Jos kukaan muu ei huoli niin mulle kelpaa
On niillä arvoa, älä ainakaan heitä pois. Vanhempia figuja on vähempi yleensä liikenteessä, aina kannattaa kokeilla tuolla myyntiosastolla onko joku niistä kiinnostunut, mikäli et itse tarvi. Itse säilyttäisin ne, ja vaikka et pelaisikaan epicciä niitä voi käyttää mukavasti kartalla kuvatessa joukkoja.
Jos kukaan muu ei huoli niin mulle kelpaa
Gravity is a myth, the Earth sucks too
Nakkasin YV:n jos tahdot niistä eroon, vaihdossa voin tarjota vähän rahaa tai sopivasti 40k vaihtonappeja, jos mieleisiä sattuu varastosta löytymään.
Kyllä epic-figut pitäisi eteenpäin hyvin saada. Peli on sitäpaitsi huomattavasti 40k:ta tasokkaampi (ainakin uusi Epic: Armageddon -painos). Suosittelen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!