Kannattaako Tomb Kings armeijaa ruveta keräämään ja saako sellasen alotettua 70-80 eurolla?
jos ei niin kui paljo kannattaa säästää ja riittäisikö 50-70 euroakin?
ja jos ei kannata Tomb Kingejä alkaa kerätä niin mitä?
ai niin ja mitä joukkoja kannattais ostaa ekaks?
Tomb Kings
Tomb Kings
"When the pin is pulled, mr.grenade is no longer our friend."
- Half-breed
Re: Tomb Kings
Kaikki armeijat ovat yhtä hyviä aloittaa, joten aloita sillä mistä tykkäät eniten. Tietoa armeijoista saa täältä
70-80€ ei vielä oikein riitä, ellet lähde todella hitaasti armeijaa keräämään, jotain ~120€ alkaa olla sellainen hyvä aloitussumma. Alkuun sitten kannattaa TK:lla hankkia armeijakirja, battalion ja pari sankaria. Näistä saat jo kasaan sellaisen n.1000 pisteen laillisen armeijan muistini mukaan. Tuohon pakettiin mukaan vain sitten maalit, pensselit, liimat, askarteluveitset ja pohjamaalispray, niin harrastus voi alkaa.
Sitten mukaan tietysti sääntökirja, ellei sitten joltain kaverilta kirjaa jo löydy.
70-80€ ei vielä oikein riitä, ellet lähde todella hitaasti armeijaa keräämään, jotain ~120€ alkaa olla sellainen hyvä aloitussumma. Alkuun sitten kannattaa TK:lla hankkia armeijakirja, battalion ja pari sankaria. Näistä saat jo kasaan sellaisen n.1000 pisteen laillisen armeijan muistini mukaan. Tuohon pakettiin mukaan vain sitten maalit, pensselit, liimat, askarteluveitset ja pohjamaalispray, niin harrastus voi alkaa.
Sitten mukaan tietysti sääntökirja, ellei sitten joltain kaverilta kirjaa jo löydy.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
joo sain just synttärilahjaks around 130 e ni meinasin käyttää ainakin osan tomb kingien alottamiseen
"When the pin is pulled, mr.grenade is no longer our friend."
Aloittaa voi jokainen omaa vauhtiaan. Itse olen aloittanut jo sellaiset viisi/neljä vuotta liskoilla ja juuri ja juuri saisin varmaan 1000p kasaan. Toki paljon olen imenyt itseeni tietoa ja innostusta sekä pelikokemusta (proxy).
Älä osta liikaa figuja suoraan vaan aina vaikka yhden ryhmän maalattua toisen. Iso muovikasa voi lannistaa todella helposti, viimeistään maalauksessa. Jos olet itse mielestäsi valmis aloittamaan keräyksen niin batallion on kannattava ostos, mutta jos epäilet lannistuvasi ja kyllästyväsi hammeriin niin jokin pienempi setti voisi toimia. Vaikkapa armeijakirja, sankari ja jokin perus yksikkö luurankoja. Suosittelen tutkimaan nettiä. Googleta joku hyvä ja iso TK sivu, lue tietoa tulevasta armeijastasi ja tutki listoja. Kannattaa myös lukea maalauksesta ja miettiä väriteema armeijallesi.
Maalaukseen suosittelen aloitussettiä, kourallinen lisämaaleja armeijan väriteemaan sopien ja joku pohjamaali, kannattaa ostaa joku halvempi vaihtoehto rautakaupasta kuin GW maaleja. Katso maalausosiosta lisää tietoa ja muista käyttää hakua!
Älä osta liikaa figuja suoraan vaan aina vaikka yhden ryhmän maalattua toisen. Iso muovikasa voi lannistaa todella helposti, viimeistään maalauksessa. Jos olet itse mielestäsi valmis aloittamaan keräyksen niin batallion on kannattava ostos, mutta jos epäilet lannistuvasi ja kyllästyväsi hammeriin niin jokin pienempi setti voisi toimia. Vaikkapa armeijakirja, sankari ja jokin perus yksikkö luurankoja. Suosittelen tutkimaan nettiä. Googleta joku hyvä ja iso TK sivu, lue tietoa tulevasta armeijastasi ja tutki listoja. Kannattaa myös lukea maalauksesta ja miettiä väriteema armeijallesi.
Maalaukseen suosittelen aloitussettiä, kourallinen lisämaaleja armeijan väriteemaan sopien ja joku pohjamaali, kannattaa ostaa joku halvempi vaihtoehto rautakaupasta kuin GW maaleja. Katso maalausosiosta lisää tietoa ja muista käyttää hakua!
No pain no gain.
Drago puhuu asiaa, sillä itsekkin olen huomannut että suuret muoviläjät syövät innostuksen lähes kokonaan, mutta toisinaan battalionissa tulee kaikki tarpeelliset yksiköt mitä tarvitset. Niitä ukkoja siinä maalailet kuukauden verran (enemmän tai vähemmän, riippuen kuinka hyvin maalaat ne) ja samoihin aikoihin pelailet proxy pelejä kavereiden kanssa ja sankareita proxyttaessasi pystyt miettimään rauhassa, mitkä sankarit valitset! Ja yleensä ennenkuin ostat mitään uutta yksikköä/sankaria, niin sitä kannattaa proxyttaa jotta näkee ovatko ne oikeasti sen ostamisen arvoisia ja kannattaa pelata useampaa armeijaa vastaan sillä tietyt yksiköt toimivat tiettyjä armeijoita vastaan paremmin kuin toiset.
2