"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Yhteistilaus sotataitoon? Ehkäpä ei.

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
janat

Yhteistilaus sotataitoon? Ehkäpä ei.

Viesti Kirjoittaja janat »

Olisiko täällä halukkaita sotataidon yhteistilaukseen? Jos ostaa sotataidosta yli 150 eurolla, ei tule postikuluja, joten tuohon summaan voisi yhteistilauksessa pyrkiä.
Viimeksi muokannut janat, Ma 07.01.2008 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Silveri

Re: Yhteistilaus sotataitoon?

Viesti Kirjoittaja Silveri »

vähän väärä alue... asut myös Nastolassa, joten ei hirveämmin ole hyötyä lähteä foorumin kautta kansallisia kimppatilauksia järjestämään, kun lähetyskulut kuitenkin eivät jää merkittävästi pienemmäksi (4 € vs 7 € (sotataidolla on kiinteät postikulut)).

Parempi olisi ehkä miettiä tilausta vähän alueellisemmin, jolloin tilaukset voitaisiin noutaa keskitetymmin yhdestä pisteestä.

Kannattaa ensisijaisesti kysyä kaveriporukastasi, jos sieltä innostusta löytyisi.

Mitä muuten olit ajatellut Sotataidosta tilata? Jos Rackhamia, niin voin jonkin verran aiheessa auttaakin - omat varastot ovat melko täynnä confrofiguja, eikä erityistä tilaustarvetta kuitenkaan ole.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
janat

Re: Yhteistilaus sotataitoon?

Viesti Kirjoittaja janat »

Ei, en ole tilaamassa Rackhamia. Laitoin edellisen viestini oikeastaan hetken mielijohteesta, että en kovin pitkälle asiaa ajatellut.
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”