polystyreeni
polystyreeni
Olisko kenelläkään tietoa et mist sais tota polystyreeniä?
Mä vaan tarvitsisin sitä kun mä aion tehä eräänlaisen dioraman?
Ehdotuksia?
Mä vaan tarvitsisin sitä kun mä aion tehä eräänlaisen dioraman?
Ehdotuksia?
Re: polystyreeni
Rautakaupoista? Minkäslaista polystyreenia on haussa, kun niitä on monenlaisia.
No sellasta jota vois hyvin leikata ja muotoilla.
Tarkoitin lähinnä kovaa vai polystyreenivaahtoa (styrox), vai mitä? GSX-polystyreenia (tuskinpaBarDi kirjoitti:No sellasta jota vois hyvin leikata ja muotoilla.
No ainakin mitä mä oon nähny et se ois vaaleanpunaista.
Sorry, noin heikoilla tiedoilla en paljoa voi auttaa, mutta rautakaupoista tai askarteluliikkeistä luulisi löytyvän.
Onko se Oasissienen tapaista ( käytetään kukka-asetelmissa) vai pehmeämpää.
Enpä nuista kukka-asetelmista ja erikoisista sienistä paljoa tiedä, mutta kuulostaa melko... oudolta
. Eli en tiedä.
ho hum.
Ethän tarkoita styreenilevyä? Olet siis etsimässä spraypurkista tulevaa, styroksimaiseksi kovettuvaa vaahtoa?
Suosittelisin kyllä käyttämään mieluummin finnfoamia ja leikkelemään sitä. Ainakin omat kokemukseni polystyreenin leikkaamisesta ja muovaamisesta ovat olleet aika huonoja.
Ethän tarkoita styreenilevyä? Olet siis etsimässä spraypurkista tulevaa, styroksimaiseksi kovettuvaa vaahtoa?
Suosittelisin kyllä käyttämään mieluummin finnfoamia ja leikkelemään sitä. Ainakin omat kokemukseni polystyreenin leikkaamisesta ja muovaamisesta ovat olleet aika huonoja.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
No mistä sitä finnfoamia sitten saa.
Rautakaupoista voi hakea rahaa vastaan tai raksoilta voi kysellä jämäpaloja ilmaiseksi.
Dolmot valottaa styreenitermistöä täällä. Tärkein pointti taitaa kuitenkin olla tämä:
Dolmot kirjoitti:sitä saa Suomesta ainakin Finnfoam- ja Solimate-nimillä värillisenä levynä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."