dwarfeista pieni kysymys
dwarfeista pieni kysymys
oisko mitenkään mahollista tehä käppänöille jollekki pomolle jonkulainen elukka mountiksi jos pystyy niin mikä ois mahollisesti paras valinta ite aattelin ensin että jonkun dragoonin mutta taitaa olla liian iso nuille käppänöille että haluaisin kuulla teidän mielipiteet että mikä sopisi hyvin nuille
jääliläiset rulaa
Re: dwarfeista pieni kysymys
Fluffillisesti käävät eivät hirveästi ratsastele, etkä kyllä saisi turnauksissa sitä peluuttaakaan.
Mutta, mutta itse laittaisin sen ponin tai hevosen päälle ratsastelemaan, jos valita pitäisi.
Mutta, mutta itse laittaisin sen ponin tai hevosen päälle ratsastelemaan, jos valita pitäisi.
Oma-aloitteisuutta.
Itse olen aina välillä miettinyt tekeväni Skull pass laatikossa tulevalla Grudge ponylla ratsastavan Dwarf Lordin. Ponille laittaisi tarpeeksi suojaa ja käyttäisi kilvenkantajien säännöillä. Potkisi ja purisi aika kovaa, mutta tuskin tuollainen hyvin tehtynä ketään paljoa häiritsisi. Alustakoonkin saisi juuri sopivaksi, kun poni olisi lähes sivuttain menosuuntaan, jotta Lordi pääsisi hyvin hutkimaan aseellaan.
Miau.
Jonkinlainen vuoripässi olisi myös hyvä idea, ja olenkin nähnyt sellaisen myös CMON:ssa. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin eikös ne jotkut kääpiösankarit seiso oathstonen päällä? Sen tilalle voisi tehdä sopivan kokoisen kivigolemin, johon olisi niitä riimuja kaiverrettu, ja ne riimut voisivat jopa hohtaakin.
mitenkäs olisi karhu! Ainakin omasta mielestäni tuo karhu on jotenkin vaan niin dwarffimainen eläin (ainakin heroesi of might and magic 5 lisäosassa
) Joku lelu karhu tai jos jostain löytyy sellainen figu ja siihen vähän armoria päälle niin eiköhan se ole siinä.
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue
-Hands_of_blue
Urskin, Boriksen tilalle vain kääpiö, tosin kyseinen karhu onkin melko kookas rötkäle.jehuletti kirjoitti:Joku lelu karhu tai jos jostain löytyy sellainen figu ja siihen vähän armoria päälle niin eiköhan se ole siinä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Rachamiakin voisi yrittää matkia tavalla tai toisella.
Skull passin ponikin on hyvä idis kuten joku mainitsikin.
Skull passin ponikin on hyvä idis kuten joku mainitsikin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Eikös siihen alle voisi vääntää kunnon mini-tankkia tai höyrykävelijää? onhan kääpiöillä teknologiaa vaikka mihin! Golemi ei kyllä mielestni oikein sovi kääpiöille, on liian maaginen, ei se runemagia kaikkeen taivu, tai jos taipuukin, tuskin tähän pystyvä riimuseppä alkaisi tälläistä epäsikiötä kokoamaan.
mutta sitten seois jos tekisin mini tankin menis jo vähän liian teknologiseks
jääliläiset rulaa
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Miten niin? Minusta tankin tekeminen on paljon simppelimpää kuin saada jotain suurta pysymään ilmassa pitempiä aikoja.skunkki kirjoitti:mutta sitten seois jos tekisin mini tankin menis jo vähän liian teknologiseks
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti