ottaako teitä päähän tyypit jotka....
-
TranssiApina
Mun kaverilla on pikku veli joka kerää aina armeijoitaan hetken ja vaihtaa uuteen... sillä oli varmaan 3 pakettia catachaneja ja sit sentinelejä mut ei pitäny niistä huolta vaan sen pikku veli pääsi niihin käsiksi ja rikko niitä (johtui vain siitä kun ei pitänyt ukoistana huolta) eikä tämä häntä pahemmin haitannut, oli tietenkin ukkoihin jo kyllästynyt.
Mordhemiä witchhunter warbandia käytti varmaan 1-3 pelin ajan ja taas nämä onnistui jonnekkin myymään mrk/kpl ukko hintaan tai hävittämään ne.
Tyranidejä keräsin jopa 3 paketin verran jotka sitten myi minulle.
High elffejä ostettuna nyttten army bookki ja spearmanit, en usko että jaksaa näitä kauaa kerätä
Lotreja ostettuna pari pakettia, puolet ukoista rikki ja kaapin pohjalla.
Mordhemiä witchhunter warbandia käytti varmaan 1-3 pelin ajan ja taas nämä onnistui jonnekkin myymään mrk/kpl ukko hintaan tai hävittämään ne.
Tyranidejä keräsin jopa 3 paketin verran jotka sitten myi minulle.
High elffejä ostettuna nyttten army bookki ja spearmanit, en usko että jaksaa näitä kauaa kerätä
Lotreja ostettuna pari pakettia, puolet ukoista rikki ja kaapin pohjalla.
"If it bleeds, we can kill it."
niin, totta...VJ kirjoitti:Kai se nyt on jokaisen oma asia miten rahansa käyttää. Jos käykin ilmi että on tehnyt väärän valinnan, niin kai sitä sitten kannattaa ennemmin vaihtaa armeijaa kuin jatkaa armeijan josta ei pidä ostamista, kokoamista ja maalaamista.
Toisaalta itse en suosittelisi vaihtamaan armeijaa sen pelitehokkuuden perusteella muutaman pelin jälkeen. Opetteluun kuitenkin menee hetki ja vasta useamman kymmenen pelin jälkeen väittäisin kenenkään osaavan tehdä järkeviä johtopäätöksiä armeijan tehottomuudesta. Kuitenkaan ei minusta ole mitään syytä olla vaihtamasta armeijaa josta ei pidä, enkä usko että kenelläkään on oikeutta valittaa toisen päätöksestä vaihtaa armeijaa.
Kyse on kuitenkin harrastuksesta, kenenkään ei ole mikään pakko olla oikeasti "uskollinen" armeijalleen.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
No jos se ei ollut hyvä muuten? :-)Lord Eleandelus kirjoitti:No vois sanoa että lista on muuten hyvä mutta....(tähän korjaukset), eikä tää ja tää ja tää on ihan suolesta tässä armeijassa.
En ole keskustelua seurannut armeijapuolella, mutta ei kannata olla kritiikin suhteen kauhean herkkähipiäinen. Yleensäkin jos joku kritisoi maalaustasi taikka armeijanrakennustaitoja tai vaikka modellointiasi ei hän kiritisoi sinua persoonana ja yleensä tarkoittaa vain hyvää.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Niitten listojen bashauksiin kannattaa suhtautua aina varauksella, ainakaan jos muutosta ei ole kunnolla perusteltu. Usein kaikki neuvovat armeijaasi kohti listaa, jonka tyylistä he itse usein käyttävät. Joten omat valintasi eivät välttämättä ole kuitenkaan täältä suolesta, vaan erilaisia, ja armeijan bashaajat eivät välttämättä huomaa ideaasi.
Perustelkaa aina muutos ehdotuksenne armeija listoihin, muutos ehdotus on huomattavasti todentuntuisempi jos pelitilanteessa käytössä kerrotaan hieman. Mutta jos tulee näitä "Osta swormasterei ainakin 25+ unitti, kun ne on niin kivoi..." Éi välttämättä ole syytä lähteä muuttamaan listaa suinpäin.
Perustelkaa aina muutos ehdotuksenne armeija listoihin, muutos ehdotus on huomattavasti todentuntuisempi jos pelitilanteessa käytössä kerrotaan hieman. Mutta jos tulee näitä "Osta swormasterei ainakin 25+ unitti, kun ne on niin kivoi..." Éi välttämättä ole syytä lähteä muuttamaan listaa suinpäin.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
Musta tuntuu jotenkin että ne nuivat kommentit sun armeijoista ovat saattaneet johtua omasta ylimielisyydestäsi. Ainakin useimpia ärsyttää kun lähetät listan ja julistat suureen ääneen kuinka voittamaton se on. Jos selviää että on olemassa tapa voittaa sun armeijasi niin se on sitten sitä haukkumista.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Niin, tosin itseäni on kääpiöiden kanssa neuvottu aika hyvin, paitsi minkätakia kaikki inhoaa engineeriä ? jos se ei välttämättä ole niin huono,PXI kirjoitti:Niitten listojen bashauksiin kannattaa suhtautua aina varauksella, ainakaan jos muutosta ei ole kunnolla perusteltu. Usein kaikki neuvovat armeijaasi kohti listaa, jonka tyylistä he itse usein käyttävät. Joten omat valintasi eivät välttämättä ole kuitenkaan täältä suolesta, vaan erilaisia, ja armeijan bashaajat eivät välttämättä huomaa ideaasi.
mutta kyllä muuten ihan jees.. (ihmeen hyvi tullu vastauksia.
Naurakaa nyt viel lisää ni kuolette saman tien
Joo. kaverini eka tau (vaik piti kerät vc mut joku sen kamu sano et ne o iha lahoi :x ja ottiki sit tau :x ) sit Empire :x ja sit space marine ja ny Chaos pace marine tai vc ja meinaa ruvet kerää Dark eldareita, delvessei, Chaost, tyranidei ja eldareit. Saas ny nähä miten hänellekki käy :? . (on keränny vast joku 2-4 kuukaut) :x :x :x
Ei sen pitäisi kauheasti haitata ketään vaihtaako joku armeijaa vai ei. Itse olen vaihtanut aikoinaan armeijaa kuin sukkia (tämä on sitten vain sanonta
) kun noin seitsemän-kahdeksan vuotta sitten aloitin harrastamisen. Ensin oli liskoja, sitten kääpiöitä, välillä Bretonniaa, sitten Dark Elfit (joista on muodostunut vuosien saatossa minulle "se" armeija), kuutosedikan myötä tein pelleily/teema-armeijan Dogs of Wareista ja tässä hiljattain Kaaoksen voimat käski hankkia muutaman tuhannen pisteen edestä heidänkin joukkojaan.
Nelkyttonnisessa on ollut vain kaksi armeijaa, Kaaosmarinet aina ja ikuisesti joilla pelaillaan vieläkin sekä muutama peli Taulla jotka hankittiin täysin heräteostoksina.
-
Black scars
Armeijoiden kierrätys on todella kannattavaa, miksi pölyttää armeijaa hyllyssä, varsinkaan jos ei sillä tykkää pelata. Maallattu ja pitkään kerätty kokonaisuus on tietenkin toinen juttu, ainakin siitä luopuessaan kannattaa olla varma päätöksestään.
Keräileminen on kivaa, kunhan ensin tietää mistä armeijasta pitää eniten. Kokeilemalla eri vaihtoehtoja löytyy varmasti se itselle paras vaihtoehto, eikä homma tule kalliiksi, kun kierrättää vääriä valintoja.
Keräileminen on kivaa, kunhan ensin tietää mistä armeijasta pitää eniten. Kokeilemalla eri vaihtoehtoja löytyy varmasti se itselle paras vaihtoehto, eikä homma tule kalliiksi, kun kierrättää vääriä valintoja.
*Hu*
-
tuhannen taalan mies
hmmmm.... ei armeijan jatkuva vaihteku häiritse mutt minulla oli yksi kaveri joka ehdotti että alotetaan pelaan hammereil, no mikäs siinä ihan kivalt se peli tuntu ku ostin armybookin ja luin (40egee). parin viikon pääst se oli ylipuhunu yhen toisenki kaverin alottaan, ja mikäs siinä se alotti kans. mut ykspäivä ku olin ostanu 2500pointsin lizardit ja se toinen jätkä delffei about 1000pointsii, ni mä kysyin silt yllyttäjält et millon se ostaa jotain, ni se sano et ei se jaksakkaan alottaa.
- Teonanacatl
Meidän luokalla noin 3 kerää siten minä rupesin keräämään ja Warhammer buumi iski meidän luokan poikiin. Puolen vuoden päästä määrä on varmaan kutistunut neljään(minä mukaan lukien).
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
No, ei tuo armeijoiden vaihtelu mua kauheesti häiritse. Eikös se ole jokaisen oma asia miten rahansa käyttää, mutta älköön sitten valittako kun armeija ei tule koskaan valmiiksi.
Btw. yks entinen hammeristi päätti vaihtaa orkkinsä kaaosknaapiöihin ja myi mulle sillosella 100 fim:llä kaikki. No, kuuden kuukauden kuluttua äijä tuli katumapäälle ja osti ne orkit multa 300 fim:llä.
Onhan moraalisesti väärin antaa tyhmän pitää rahansa. (nt)
-Pine
Btw. yks entinen hammeristi päätti vaihtaa orkkinsä kaaosknaapiöihin ja myi mulle sillosella 100 fim:llä kaikki. No, kuuden kuukauden kuluttua äijä tuli katumapäälle ja osti ne orkit multa 300 fim:llä.
-Pine
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Tosi on ja mitä sitte jos jollain on rahaa vaihtaa armeijaa koko ajan... itse olen aina ja ikuisesti pelannu fb:tä dwarffeilla (on ne ihquja)Lagitus kirjoitti:Ei tuo armeijoitten vaihtelu mua ainakaan häiritse. Tulee ainakin vaihtelua armeijoihin joita vastaan pelaa.
If you want, i can f**k you gently with a chainsaw.
-
Hellbender
- Viesti:
Mun mielestä on järkevää, jos suunnittelee esim. omaa chapteriä, niin tekee siitä moniulotteisen. Tarkotan, että sillä voi pelata ainakin kahta vaihtoehtoista chapteriä. Säästyy rahaa ja aikaa 
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Minulta ei onnistuisi tuo kierrättäminen. Minä olen hamstraaja. Nuo figut löytyvät minulta vielä vuosikymmenen päästä. Voin sitten seittemännen edition aikoihin opettaa omia poikia vanhan kunnnon kutoseditionin säännöille audentisin figuin, ja turnauksissa nuorimmat katselevat kummissaan ihmeellisiä figujani...
Sitä, kun on varustettu kääpiön luonteella jo heti syntyessään...
Sitä, kun on varustettu kääpiön luonteella jo heti syntyessään...
eihän tossa muuten mitään pahaa oo että vaihtaa armeijaa ku sukkia
(tai nopeammin) mutta kun sillon useimmin tulee vastaan sellasia armeijoita joista on kaksi ukkelia maalattu 2 värillä, ja loput undercoatattu JOS KÄY TUURI, yleensä edes liimaa ei olla ehditty käyttämään... tunnen pari henkilöä jotka harrastavat tätä..
se voi kyllä ärsyttää, itse pelaan ainakin 80%sti nähdäkseni muitten hianoja figuja enkä voittaakseni kilolla alustoja jotka on "counted as" mariineiksi....
(tai nopeammin) mutta kun sillon useimmin tulee vastaan sellasia armeijoita joista on kaksi ukkelia maalattu 2 värillä, ja loput undercoatattu JOS KÄY TUURI, yleensä edes liimaa ei olla ehditty käyttämään... tunnen pari henkilöä jotka harrastavat tätä..