"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Bretonia

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
dartts

Bretonia

Viesti Kirjoittaja dartts »

Kuva

Tiedättekö mitä joukkoka tuossa kuvassa on, nimittäin olen innostunut aloittaa bretonnioilla ja haluaisin saada jostain käytettyjä halvalla. Voitteko pistää jonkun laista listaa ei niitä tarvii laskea mut nimet olisi hyvä.
Don't hate the player, hate the game.
dartts

Re: Bretonia

eikö kukaan tiedä mitä nuo figut on.
Karjupeto

Viesti Kirjoittaja Karjupeto »

Mites näitä viestejä on täällä kaksin kappalein? Yksi täällä ja yksi "yleiset keskustelut"-alueella. Yksikin riittää. :roll:
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Ehkä tuli tuplarit ja toinen siirrettiin? vaikee sanoo, mutta silti asianomainen on laittanut molempiin 2 viestii hmm..
2
Rullakuski

Viesti Kirjoittaja Rullakuski »

No siis kaikki modellit on siis vanhasta edikasta, eli esim nettisivulla on eri figut.
Mutta nuo ritarithan on varmaan Knights of the Realmeja tai Knights Errantteja. Tai jos ei ole, niin voi niitä ainakin niinä käyttää.
Jousimiehet ovat Peasant Bowmenejä. Sitten tuolla sivussa näyttäisi olevan maageja, eli Damseleita tai Prophetessoja. Sittenhän tuolla myös on tuo Hippogriff Lordi, joka näyttää minusta kyllä aivan High Elffien Eltharionilta.

Editti: Huppista keikkaa, pitäis varmaan minunkin vähän lueskella muita alueita ennenkun vastaa kun on kerta jo vastattu, no aina ei voi voittaa.. :/
dartts

Mistä sitten olen varma että kuuluuko toi high elffeille? Jos kertä myyjäkään ei tiedä.
Rullakuski

dartts kirjoitti:Mistä sitten olen varma että kuuluuko toi high elffeille? Jos kertä myyjäkään ei tiedä.
Noh mutta eihän se ole niin justiinsa, voihan sitä konffata bretonnialaiseks, tai sitten vaan pelata counts as. Enkä voi olla varma että se edes on Eltharion.
dartts

Ok kiitos vastauksista. Mistä tiedän mitä hevosmiehet on vai saanko päättää mitä ne on?
Rullakuski

dartts kirjoitti:Ok kiitos vastauksista. Mistä tiedän mitä hevosmiehet on vai saanko päättää mitä ne on?
Oikeastaan saat senkin itse päättää, kunhan kerrot aina vastustajalle että mitä ne on.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Rullakuski kirjoitti:
dartts kirjoitti:Ok kiitos vastauksista. Mistä tiedän mitä hevosmiehet on vai saanko päättää mitä ne on?
Oikeastaan saat senkin itse päättää, kunhan kerrot aina vastustajalle että mitä ne on.
Lähinnä nuo kyllä näyttävät niiltä vanhoilta Knight of the Realmeilta. Nykyisiksi questing knighteiksi niillä on väärä aseistus. Errantteina noita vielä kehtaisi käyttää (tosin olisi tietysti suotavaa, että Errantit näyttäisivät erilaisilta kuin Realmit), graaleina vain jos on todella epätoivoinen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”