Tiedättekö mitä joukkoka tuossa kuvassa on, nimittäin olen innostunut aloittaa bretonnioilla ja haluaisin saada jostain käytettyjä halvalla. Voitteko pistää jonkun laista listaa ei niitä tarvii laskea mut nimet olisi hyvä.

Noh mutta eihän se ole niin justiinsa, voihan sitä konffata bretonnialaiseks, tai sitten vaan pelata counts as. Enkä voi olla varma että se edes on Eltharion.dartts kirjoitti:Mistä sitten olen varma että kuuluuko toi high elffeille? Jos kertä myyjäkään ei tiedä.
Oikeastaan saat senkin itse päättää, kunhan kerrot aina vastustajalle että mitä ne on.dartts kirjoitti:Ok kiitos vastauksista. Mistä tiedän mitä hevosmiehet on vai saanko päättää mitä ne on?
Lähinnä nuo kyllä näyttävät niiltä vanhoilta Knight of the Realmeilta. Nykyisiksi questing knighteiksi niillä on väärä aseistus. Errantteina noita vielä kehtaisi käyttää (tosin olisi tietysti suotavaa, että Errantit näyttäisivät erilaisilta kuin Realmit), graaleina vain jos on todella epätoivoinen.Rullakuski kirjoitti:Oikeastaan saat senkin itse päättää, kunhan kerrot aina vastustajalle että mitä ne on.dartts kirjoitti:Ok kiitos vastauksista. Mistä tiedän mitä hevosmiehet on vai saanko päättää mitä ne on?