"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Millä maalata yeheteitten kasvot?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
napalautanen

Millä maalata yeheteitten kasvot?

Viesti Kirjoittaja napalautanen »

Sain joululahjaksi 3kpl yheteitä
Ongelma siis on että millä maalata niiden kasvot?
Kiitos jo etukäteen!

DayEdit: Keksithän ensi kerralla kuvaavamman otsikon? "Millä maalata" ei erityisemmin kerro siitä, mitä itse asiassa kysyt.
Jarva

Re: Millä maalata yeheteitten kasvot?

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Riippuu hieman mistä pidät, mutta itse maalaisin jetien iho-osat jollain tummalla sävyllä, jotta saadaan kontrastia muuten vaalean turkin omaavaan figuun (eli siis jos maalaat turkin vaaleaksi, muutoin ihoväri voinee olla lähes mikä vain). Tummanvihreä, -ruskea, -harmaa taikka musta tai lähes musta pohja, joka vaalenee korkeimpiin kohtiin, toimisi ainakin omasta mielestäni.
napalautanen

Viesti Kirjoittaja napalautanen »

Ok Kiitos...
Grimaldus

Viesti Kirjoittaja Grimaldus »

Itse maalaisin ihonvärin jetille elf flesh sekoitettuna snakebite leatheriin. Korkeimpiin kohtiin ihan elf fleshiä.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
jehuletti

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

Hmm.. Jos karva on jeteilläsi valkoinen niin itsw lähtisin tekeemään ehkä vähän gorillamaista ihoa eli ihoon shadow grey ja siitä korostelemaan vaaleampiin sävyihin. ;)
Miten joku dragonforce ta muu tilulilu sopii sotimisen taustamusiikiksi. Kai se johonkin haltian kikkelinheilutustaistoon käy, mutta eipä juuri muuhun.
-Hands_of_blue :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”