Mistä örkkien hyavy supportteja saa?
Mistä örkkien hyavy supportteja saa?
Eli mistä tuommoiset örkkien battlewagonit, looted wagonit, big gunit, flash gitz saa?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
- Half-breed
Re: Mistä örkkien hyavy supportteja saa?
Big Guneja myydään ihan blisterissä. Flash Gitzejä taisi tulla figuina joskus tulevaisuudessa (En ole 100% varma.) Looted Wagonkin saattoi tulevaisuudessa tulla figuna, mutta yleensä ihmiset on ne ja Battlewagonin konvertoineet.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Kaupasta?
Onko ork scorhca siis sama kuin battlewagon? Jos ei ole niin ei battlewagonia löydy kaupasta!Half-breed kirjoitti: Looted Wagonkin saattoi tulevaisuudessa tulla figuna, mutta yleensä ihmiset on ne ja Battlewagonin konvertoineet.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Battle Wagonille ei ole omaa figua, poislukien Forgeworldin premium-tuote. Yleensä örkkipelaajat rakentavat battlewagonin itse käyttäen pohjana esimerkiksi Land Raideria, Banebladea tai jopa leluautoa.
Looted wagonille ei myöskään ole omaa figua. Looted tarkoittaa örkkien tapauksessa luvattomasti käyttöönotettua ja kustomoitua kulkuneuvoa. Eli hanki esimerkiksi IG:n tai marineiden tankki ja tee siitä sen näköinen, että sen nykyinen omistaja ei jää epäselväksi. Looted Leman Russ tapasi olla suosittu vanhassa codexissa, mutta nykyään looted tankki voi olla oikeastaan mikä vaan.
Big gunzit muuttuivat reilu vuosi sitten Mail order only -kamaksi. Joissakin kaupoissa on blistereitä jäljellä, mutta jos ei ole niin GW online store palvelee. Toki Big gunzitkin voi rakentaa itse, jos mielikuvitusta löytyy.
Flash gitzeille ei tietääkseni ole omia figuja. Perus boyzeistä ne näyttäisivät eroavan ainakin varusteiden perusteella, joten vähän raskaamman panssarin ja hullumman pyssyn konvertoimalla pääsee alkuun.
EDIT: Esimerkkejä battlewagon ja looted vehicle konversioista löydät esimerkiksi THE WAAAGH:ista.
http://www.the-waaagh.com/forums/index. ... opic=25118
http://www.the-waaagh.com/forums/index. ... opic=24992
Looted wagonille ei myöskään ole omaa figua. Looted tarkoittaa örkkien tapauksessa luvattomasti käyttöönotettua ja kustomoitua kulkuneuvoa. Eli hanki esimerkiksi IG:n tai marineiden tankki ja tee siitä sen näköinen, että sen nykyinen omistaja ei jää epäselväksi. Looted Leman Russ tapasi olla suosittu vanhassa codexissa, mutta nykyään looted tankki voi olla oikeastaan mikä vaan.
Big gunzit muuttuivat reilu vuosi sitten Mail order only -kamaksi. Joissakin kaupoissa on blistereitä jäljellä, mutta jos ei ole niin GW online store palvelee. Toki Big gunzitkin voi rakentaa itse, jos mielikuvitusta löytyy.
Flash gitzeille ei tietääkseni ole omia figuja. Perus boyzeistä ne näyttäisivät eroavan ainakin varusteiden perusteella, joten vähän raskaamman panssarin ja hullumman pyssyn konvertoimalla pääsee alkuun.
EDIT: Esimerkkejä battlewagon ja looted vehicle konversioista löydät esimerkiksi THE WAAAGH:ista.
http://www.the-waaagh.com/forums/index. ... opic=25118
http://www.the-waaagh.com/forums/index. ... opic=24992
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Entä onko deth koptaseja muualla kuin gw:llä?
Jos älyisit katsoa vaikka forge worldin sivuilta... http://www.forgeworld.co.uk/Antti_94 kirjoitti:Entä onko deth koptaseja muualla kuin gw:llä?
Ja se on muuten death. Ja otsikko on myös sinulla väärin.
http://galleria.sotavasara.net/kuva/4389/ mun galtsu profiili.
- Varjonkutoja
Flash Gitzejä löytyi ainakin jo Tampereen fantsusta, eli luultavasti muualtakin joten tullut on jo, samasta paketista saa kasattua myös byrna boyzsit 
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Itse asiassa tuo mainitsemasi paketti, Lootas and Burnas, ei sisällä flash gitzejä, vaan lootia (zomg) ja Burnia, joista kummatkaan eivät ole Flash Gitzejä. Itse en ole 'dexia vielä tarkkaan lukenut, mutta ymmärsin Flash Gitzit raskaaksi jalkaväksi, joita saa konffaamalla perusboyzzeista. Siis Lootat eivät ole Flash Gitzejä. Vielä kerraan....Varjonkutoja kirjoitti:Flash Gitzejä löytyi ainakin jo Tampereen fantsusta, eli luultavasti muualtakin joten tullut on jo, samasta paketista saa kasattua myös byrna boyzsit
Lootat ovat örkkejä, jotka ovat riipineet mukaansa isoimmat ja äänekkäimmät tykit joita taistelukentille on jäänyt vihollisten kuoltua, Flash Gitzit ovat örkkejä joilla on toothia ostaa tykeimmät pyssyt Mekeiltä.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
- Kardinaali
- Viesti:
Väärin, örkeistä puhuttaessa se on deffkoptabella kirjoitti:Ja se on muuten death.
Flash gitzit ovat nykyään oikeastaan nobeja, joten konvaamis-pohjaa ei välttämättä kannata hakea normipojista.Hammarist kirjoitti:ymmärsin Flash Gitzit raskaaksi jalkaväksi, joita saa konffaamalla perusboyzzeista.
Viilataan vielä vähän lisää, että eivät ne lootasitkaan niitä olkatykkivehkeitä itse pahemmin tee, vaan ne teetetään mekeillä lootasien omista keräämistään osistaan.Hammarist kirjoitti:Lootat ovat örkkejä, jotka ovat riipineet mukaansa isoimmat ja äänekkäimmät tykit joita taistelukentille on jäänyt vihollisten kuoltua, Flash Gitzit ovat örkkejä joilla on toothia ostaa tykeimmät pyssyt Mekeiltä.Selitinpä taas....
- Varjonkutoja
Ai perkule, niimpä olikinHammarist kirjoitti:Itse asiassa tuo mainitsemasi paketti, Lootas and Burnas, ei sisällä flash gitzejä, vaan lootia (zomg) ja Burnia, joista kummatkaan eivät ole Flash Gitzejä. Itse en ole 'dexia vielä tarkkaan lukenut, mutta ymmärsin Flash Gitzit raskaaksi jalkaväksi, joita saa konffaamalla perusboyzzeista. Siis Lootat eivät ole Flash Gitzejä. Vielä kerraan....Varjonkutoja kirjoitti:Flash Gitzejä löytyi ainakin jo Tampereen fantsusta, eli luultavasti muualtakin joten tullut on jo, samasta paketista saa kasattua myös byrna boyzsit
Lootat ovat örkkejä, jotka ovat riipineet mukaansa isoimmat ja äänekkäimmät tykit joita taistelukentille on jäänyt vihollisten kuoltua, Flash Gitzit ovat örkkejä joilla on toothia ostaa tykeimmät pyssyt Mekeiltä.Selitinpä taas....
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.