"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Konvertoitu Jezzail

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Jackal

Konvertoitu Jezzail

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Kaikkien skaveneitten suosikki ja ei skaveneiden inhokki. Jezzail rahallisesti tuhottoman kallis nappi, kuitengin pelissä erittäin maukas. Tässä oma ratkaisu kuinka saada näitä lisää armeijaan ilman että tarvitsee metsästää osto palstaa josta ne katoavat alta aika yksikön.

Kuva

Kuva

Tarvittavat "osat"
Kroot boksi
Skaven boksi
Plasticardia tai jotain muuta josta valmistaa kilpi ja alusta.
Nothing to see here move along noob.
Eorl Nuori

Re: Konvertoitu Jezzail

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Ei ollenkaan paha. Kilvestä olisit voinut tehdä tuollaisen kolmion, mutta muuten menee Jezzailina oikein mainiosti :).
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Hioisin vielä tuota asentoa, tykki vaakasuorempaan yms. Ja kuten jo sanottiin, kilpeä voisi vielä muuttaa. Ei välttämättä kolmiota, vaikka vaikuttaakin olevan skavenien lempimuoto. Neliökin voisi olla kiva. Hyvä tulee.
Jackal

Viesti Kirjoittaja Jackal »

Kilpeä voi toki muuttaa, itse ajattelin tehdä jotain tälläistä. Tykin asentaminen niin, että se näyttäisi tähtäävän vaatisi jo paljon enemmän konvertointia. Tälläisenään näitä voi valmistaa helposti sen 20 päivässä, ja edelleen tunnistettavissa hyvin jezzaileiksi. Hienompiakin on tietysti mahdollista tehdä (ei minun taidoillani) siinä kuluukin sitten tietysti paljon enemmän aikaa. Tarkoitus oli lähinnä näyttä ihmisille helpohko tapa saada jezzaileja tehtyä. btw idea ei ole omani vaan apinoitu underempirista siellä myös kattavampana. (ja parempina)
Nothing to see here move along noob.
Believer

Viesti Kirjoittaja Believer »

Kiva! Itse on ollut jo ½ vuotta suunnitelmissa mutta ajanpuutteen takia en ole saanut vielä konvattua. Osina käytän sekoitusta Skaven Night Runners ja Clanrats boksien sisältöä. Idea lähti ihan omasta päästä (rahansäästö), mutta olen kans nähnyt hiljattain Cool-Mini-or-Not sivuilla jonkun vähemmän onnustuneen.

Kävi mielessä Kroot kiväärien tai uusien Empire figujen kiväärien käyttäminen, mutta tuo kroot kiväärihän näyttää hyvältä. Itse 4/5 tähtää ja 1/5 lataa/korjaa asetta.

Versiosi on mielestäni hyvä - ja minulle inspiroiva - mutta kilvelle vois tehdä jotain.

Minulla on kans yksi alkuperäinen nykyinen metallimalli mallina (lähinnä kiväärin koko).

Ei kuin kroot-aseita metsästämään...

HOHOI, onko kellään?!!...
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”