Näitä onkin jo vähä aikaa saatu odottaa, ja nannaahan tää. Minä diggaan.
Jäpikän panssarointi on aika raskaanpuoleista, ja kaatunee ympäri kun kivellä vähän heittää, mutta ko. seikat eivät olekaan ikinä tainneet hirveästi Imperiumin insinöörejä vaivata. Reippaan synkeä yleisilme, vaikka servoskullin torahampaat on kyllä jo aika läppää :b
Pate5 kirjoitti:Todella hienohan tuo on. Miksi naama on valkoinen?
Se on luultavasti tarkoituksella valkoinen mutta ihmettelin silti samaa. Ny se näyttää hieman siltä kuin naama olisi tehty mustavalkoiseksi kun kaikki muu on väritettyä, lisäksi se näyttää melko kylmältä muuhun kuvaan verrattuna mikä vähäsen häiritsee. Muuten todella hienoa työtä.
Jos sinä olet vielä täällä mukana, niin sekin riittää jo paluuksi sotun foorumeille... Mutta siis ihan oikeasti.
On se vaan kaunis, se minkä tuosta näki silloin jokus.
Työ on edelleen kivan synkyä vaikkakin hieman yksivärinen, mutta sehän ei haittaa oikeasti ketään. Leka on todella kauniisti toteutettu, vaikka olisi ehkä vähän enemmän valo efektejä kaivannut tulesta, mutta se on minun mielipiteeni. Ainoa asia joka minua oikeasti häiritsee on tuo kaula suojan helmen/kiven irtoniasuus muusta hahmosta, en kyllä tosin tiedä millä sitä saisi vähän enemmän kiinni tuohon panssariin...
Onko herran jalat jotenkin lyhyehköt vai näenkö minä omiani?
Eipä minulla muuta.
-YE
Welcome to freak show. It`s called life.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin.