dwarffien tykistä?
- wolf-rider
dwarffien tykistä?
Täs kysyn tuosta dwarffie tykistä et miten sill esim ammutaa ja miten isolle alueelle se räjähtää..?
kun ei tuosta rule bookist saa irti mtn kun vähän huono englanti.
Ja muutakin yleistä siitä kiitos kaikki niksit ja ohjeet ottaisin mielelläni vastaan.
kun ei tuosta rule bookist saa irti mtn kun vähän huono englanti.
Ja muutakin yleistä siitä kiitos kaikki niksit ja ohjeet ottaisin mielelläni vastaan.
Viimeksi muokannut wolf-rider, Ti 15.01.2008 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
O&G=4k kasassa voi olla enemmä
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
Re: draffie tykistä?
Mikä on draffien tykki? Dwarffien tykkikö?
- wolf-rider
Re: draffie tykistä?
just se
en osaa kirjottaa srry.. tarkoitan sitä joka tulee battle for skull pass:i mukana?
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
Re: dwarffien tykistä?
Ihan tavallinen tykki. Katso sitä tykin sääntöjen tiivistelmälaatikkoa, siitä tajuaa paremmin, kuin normisäännöistä.
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ihan samalla tavalla sillä ammutaan kuin tavallisella tykilläkin. Valitaan kohde, arvataan kantama, heitetään artilleryä, katotaan osuuko jne. Ei se sitten mitenkään räjähdä vaan vierii suoraan eteenpäin artillerynopan osoittaman määrän ja siihen se sitten pysähtyy.
Huono englanninpää sitten vain tarkoittaa sitä, että mennään äidin housun lahkeita vetämään peukalo suussa.
Huono englanninpää sitten vain tarkoittaa sitä, että mennään äidin housun lahkeita vetämään peukalo suussa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- wolf-rider
ok..
muuten kun olen vielä harjoittelia niin mikä toi artillerytnoppa on? 
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
Artillerynoppa on se noppa, josta löytyy parilliset numerot kakkosesta kymppiin ja misfire-symboli. Tämä on kerrottu sääntökirjan sivulla 1.wolf-rider kirjoitti:ok..muuten kun olen vielä harjoittelia niin mikä toi artillerytnoppa on?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- wolf-rider
Ok.. kun on tämä englanti on mulla huono. Nii voisko joku ystävällisesti kertoo et mite sit käytetää...?
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
-
Eorl Nuori
Ai noppaako? No otat sen käteen, heität sen ja katsot minkä luvun/kuvion heitit nopallasi.wolf-rider kirjoitti:Ok.. kun on tämä englanti on mulla huono. Nii voisko joku ystävällisesti kertoo et mite sit käytetää...?
- wolf-rider
juu juu! mutta mitä esim ne numerot tarkotta ja mitä ne meinaa.. osumiseen? matkaan? vai? 
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
WoC= 800pts
OK= kirja vain
W-D-L
4-4-7
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Matkaan ne vaikuttaa. Lisäät ekan heiton tuloksen arvaamaasi kantamaan ja seuraava määrää kuulan vierimisen pituuden. Katsos sitten sääntiksestä mitä se kysymysmerkki tarkoittaa.wolf-rider kirjoitti:juu juu! mutta mitä esim ne numerot tarkotta ja mitä ne meinaa.. osumiseen? matkaan?
- Sinitähti
- Sinitähti
- wolf-rider
Kyllä olin kattovinani dwarffien armybookista, että se yksi merkki siinä tykin piipussa tarkoittaa, että se lopuksi räjähtää sillä d3 alueella. Voin olla kumminkin väärässä...El Capitan kirjoitti: Ei se sitten mitenkään räjähdä vaan vierii suoraan eteenpäin artillerynopan osoittaman määrän ja siihen se sitten pysähtyy.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Se mitä figussa on näkyvillä ei aina vastaa mitä sillä todellisuudessa on. Tässä tapauksessa tuo "merkki" on sculptattu riimu, jolla ei ole pelillistä merkitystä ja riimuosiosta ei löydy riimua, joka räjäyttäisi kuulan pysähdyttyään. Taiat sekoittaa sen D3 woundiin, jota tykki aiheuttaa.Aapo95 kirjoitti:Kyllä olin kattovinani dwarffien armybookista, että se yksi merkki siinä tykin piipussa tarkoittaa, että se lopuksi räjähtää sillä d3 alueella. Voin olla kumminkin väärässä...El Capitan kirjoitti: Ei se sitten mitenkään räjähdä vaan vierii suoraan eteenpäin artillerynopan osoittaman määrän ja siihen se sitten pysähtyy.
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo, niin taidan sekoittaa...El Capitan kirjoitti:Se mitä figussa on näkyvillä ei aina vastaa mitä sillä todellisuudessa on. Tässä tapauksessa tuo "merkki" on sculptattu riimu, jolla ei ole pelillistä merkitystä ja riimuosiosta ei löydy riimua, joka räjäyttäisi kuulan pysähdyttyään. Taiat sekoittaa sen D3 woundiin, jota tykki aiheuttaa.Aapo95 kirjoitti:Kyllä olin kattovinani dwarffien armybookista, että se yksi merkki siinä tykin piipussa tarkoittaa, että se lopuksi räjähtää sillä d3 alueella. Voin olla kumminkin väärässä...El Capitan kirjoitti: Ei se sitten mitenkään räjähdä vaan vierii suoraan eteenpäin artillerynopan osoittaman määrän ja siihen se sitten pysähtyy.