Exart kirjoitti:Rizky kirjoitti:Veripallo kirjoitti:Niin mutta jos hydra yksinkertaisesti ei ota woundeja muista kuin maagisista taikka flaming aatackeista niin kyllä siinä vähäsen muutettavaa olisi. Tosin minä en kyllä kannattaisi tätä ideaa itse, tekisi hydrasta jotenkin hieman liian juustoisen.
Ratkaisu siihen että maagisia ja flamingia vastaan ei saa sitä regeneraatiota
Ei puhuta mitään omassa sääntökirjassani että magiaa vastaan ei regeneraatio toimisi, sanotaan hyvin selvästi vain että regen-savea ei saa ottaa flaming attacksia vastaan.
Hydralle voisi mielestäni ihan hyvin antaa sen regeneraatio/tuplapäät-säännön eikä hintaan tarvitsisi koskea.
Vähän näyttää alkuperäisestä puheenaiheesta erikoistuneen tämä keskustelu rarejen yksityiskohtaiseen puimiseen. Kirjotanpa silti tänne jotain yleistä niistä jos vaikka aiheen alottaja vielä neuvojen toivossa tätä jaksaa seurata. Hydra on tosiaan ylihintanen, eikä sillä tappelemalla pisteitä saa mitenkään takaisin, eniten käyttöä varmaan taktisena pelotteena ja ampumisen jakajana jos armeijaan toinenkin large target kuuluu. Boltterit ovat loistavia, monikäyttösiä vempeleitä joilla on kiva hallita vastustajan liikkumista. Dogs of War Heavy Cavalry on mukavan halpa vaihtoehto kalliisiin Cold One Knighteihin tottuneelle delffipelaajalle. DOW Kanuuna on tietysti sen verran hyvä että itse en sallisi sitä kenellekkään (paitsi Empirelle, heille kun on aikalailla turha). Muita vaihtoehtoja on vaikkapa DOW Norse jotka halvalla pistehinnalla lyövät todella kovaa.
Juu.. kyllä jaksan seurata keskustelua vaikka en siihen itse puutukkaan..

Hyviä ideoita on ollut..
Minustakin jotain tuollaista voisi lisäillä, vaikka minusta tuntuukin että vaikka se uudistettaisiin ei sille normaalia regeneraatiota enempää speccuja laitettaisi.. ?
Tietenkin olisi hyvä jos sille tulisi juuri tämä, minusta ihan kiva keksintö, eli +1A kun onnistuu regessä..
Se olisi ihan kiva lisäys.. Já mitäs muuta.. hmm.. No se scaly skin nyt on melkeimpä ihan sama, mutta jotenkin minusta joku 5+-6+ wardi kelpaisi myös? Sitten olisi liian juusto ja niin edespäin, mutta jotenkin sen sortin taru hahmo että semmoinen voisi ollakkin.? Mikäli ihan normaali/+1A rege tulisi, niin minusta hinta olisi hyvä näin. Ei sitä muuten kukaan ottaisi peliin jos maksaisi vielä kolmannenkin bolttiksen verran..?
Hyviä ideoita. Toivottavasti GWeen Sääntösuunnittelijat tai mitä nyt ovatkaan, ottavat myös tämän asian huomioon. Eli rege lisäksi, niin sillä hyvä (tai ainakin parempi

)
Kiitos. Pistäkää vaan lisää Hydran/muihin unitteihin/Muuten vaan Delffeihin liittyvää viestiä
Kiitos.