Minotaurien konvertoiminen
Minotaurien konvertoiminen
Hei.
Itken täällä sitä, että olen suunnitellut beast of chaos-listaani minotaureja +Doombull kenuksi. Mutta koska Ne maksavat 17.50 kipale ja tuomionlehmä samanverran ja eivät ole ehkä GW näteimpiä figuja, etsin ratkaisua korvata ne.
Eli olisiko ideoita korvata/konvertoida nuo GW-lehmät jollain muulla tavalla. mielellään ei maksaisi mansikoita eikä sitä tarvitsisi tilata ties mistä kirkiisiasta. kiitos.
Itken täällä sitä, että olen suunnitellut beast of chaos-listaani minotaureja +Doombull kenuksi. Mutta koska Ne maksavat 17.50 kipale ja tuomionlehmä samanverran ja eivät ole ehkä GW näteimpiä figuja, etsin ratkaisua korvata ne.
Eli olisiko ideoita korvata/konvertoida nuo GW-lehmät jollain muulla tavalla. mielellään ei maksaisi mansikoita eikä sitä tarvitsisi tilata ties mistä kirkiisiasta. kiitos.
- MarshallRTEast
Re: Minotaurien konvertoiminen
Tuommottis olis mun idea.
Tuollaista tulen itse käyttämään Mordheimissä, kuhan saan warbändiä joskus valmiiksi. Vähän konvertoimalla saa omaperäisyyttä ja figut ovat muutenkin hienoja ja skulptit (ainakin minulla) jumalaisen hyvälaatuisia. Myös muita wolfeneita Rackilta saa mukavan halvalla verrattuna GW:hen, kuhan ostaa boksein ja lisäilee niihin figuihin vähän stuffia/härpäkkeitä.
Tuollaista tulen itse käyttämään Mordheimissä, kuhan saan warbändiä joskus valmiiksi. Vähän konvertoimalla saa omaperäisyyttä ja figut ovat muutenkin hienoja ja skulptit (ainakin minulla) jumalaisen hyvälaatuisia. Myös muita wolfeneita Rackilta saa mukavan halvalla verrattuna GW:hen, kuhan ostaa boksein ja lisäilee niihin figuihin vähän stuffia/härpäkkeitä.
Figuja löytyy näistä:
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)
Min jo katselinkin noita wolfeneita, mutta mieluummin ei. Onhan tuo hieno figu, mutta ei täytä kriteerejä minotauri. Mutta kiitos ideasta, hyvä sekin.
- Half-breed
Kun Rackhamia mainostettiin, niin mainittakoot, että näitä ja näitä olen myös nähnyt ihmisten käyttävän. Tarpeeksi kaamosmaisia kyllä mielestäni.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No noissa alkaa olla jo jotain, ja hintakaan ei ole mikään kauhea. Ihan nättejä, Olinkin itse ajatteluut noita. Mutta saako noita käyttää virallisisissa turneissa, esim. Helsinki Fanaticissa? Ja onko kellään konvertointi-ideoita?
Bob Olleyn minotaurit ovat nättejä, hiukan GW-sonnia hoikempia ja maksavat neljä puntaa kipale. Pitää tilata Brittilästä.
Koska GW ei enää tue Suomen turnauksia (lue: Fanaticit), ei järjestäjilläkään enää oikein ole syytä vaatia osallistujilta premium-figuja. Skandinaavi-GTt voivat olla sitten oma lukunsa, mutta niitähän on järjestetty Suomessa yhteensä vuosien varrella...yksi? Vai ehkä jopa kaksi? Itse en paljon stressaa sen suhteen.
Koska GW ei enää tue Suomen turnauksia (lue: Fanaticit), ei järjestäjilläkään enää oikein ole syytä vaatia osallistujilta premium-figuja. Skandinaavi-GTt voivat olla sitten oma lukunsa, mutta niitähän on järjestetty Suomessa yhteensä vuosien varrella...yksi? Vai ehkä jopa kaksi? Itse en paljon stressaa sen suhteen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Joo, kiitos tuosta, mutta oisko sulla linkkiä kyseiselle sivulle tai kuvia? En googlen avulla löytänyt.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Matti kirjoitti:Olleys Armies Monsters
Awwwwww.
Hienoja figuja, tykkään paljon. Voisihan noita ostaa, mutta kun tilaus briteistä...ei houkuta. kyllä, kuulostan typerältä. Mutta tahtoisin vain saada ne....helpommin? Mutta jos ei löydy helpompaa tietä, ovat nuo ykkösenä listalla!