"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minotaurien konvertoiminen

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Rosgakori
Viesti:

Minotaurien konvertoiminen

Viesti Kirjoittaja Rosgakori »

Hei.

Itken täällä sitä, että olen suunnitellut beast of chaos-listaani minotaureja +Doombull kenuksi. Mutta koska Ne maksavat 17.50 kipale ja tuomionlehmä samanverran ja eivät ole ehkä GW näteimpiä figuja, etsin ratkaisua korvata ne.

Eli olisiko ideoita korvata/konvertoida nuo GW-lehmät jollain muulla tavalla. mielellään ei maksaisi mansikoita eikä sitä tarvitsisi tilata ties mistä kirkiisiasta. kiitos.
Merimetsä kirjoitti:Te tarvitsette tyttöystävät.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
MarshallRTEast

Re: Minotaurien konvertoiminen

Viesti Kirjoittaja MarshallRTEast »

Tuommottis olis mun idea.
Tuollaista tulen itse käyttämään Mordheimissä, kuhan saan warbändiä joskus valmiiksi. Vähän konvertoimalla saa omaperäisyyttä ja figut ovat muutenkin hienoja ja skulptit (ainakin minulla) jumalaisen hyvälaatuisia. Myös muita wolfeneita Rackilta saa mukavan halvalla verrattuna GW:hen, kuhan ostaa boksein ja lisäilee niihin figuihin vähän stuffia/härpäkkeitä.
Figuja löytyy näistä:
http://galleria.sotavasara.net/galleria/818/ (korjattu)
ja http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=77271 (järjestän ko. topicin jossain vaiheessa)
Rosgakori
Viesti:

Min jo katselinkin noita wolfeneita, mutta mieluummin ei. Onhan tuo hieno figu, mutta ei täytä kriteerejä minotauri. Mutta kiitos ideasta, hyvä sekin.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kun Rackhamia mainostettiin, niin mainittakoot, että näitä ja näitä olen myös nähnyt ihmisten käyttävän. Tarpeeksi kaamosmaisia kyllä mielestäni.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Rosgakori
Viesti:

Half-breed kirjoitti:Kun Rackhamia mainostettiin, niin mainittakoot, että näitä ja näitä olen myös nähnyt ihmisten käyttävän. Tarpeeksi kaamosmaisia kyllä mielestäni.
No noissa alkaa olla jo jotain, ja hintakaan ei ole mikään kauhea. Ihan nättejä, Olinkin itse ajatteluut noita. Mutta saako noita käyttää virallisisissa turneissa, esim. Helsinki Fanaticissa? Ja onko kellään konvertointi-ideoita?
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Bob Olleyn minotaurit ovat nättejä, hiukan GW-sonnia hoikempia ja maksavat neljä puntaa kipale. Pitää tilata Brittilästä.

Koska GW ei enää tue Suomen turnauksia (lue: Fanaticit), ei järjestäjilläkään enää oikein ole syytä vaatia osallistujilta premium-figuja. Skandinaavi-GTt voivat olla sitten oma lukunsa, mutta niitähän on järjestetty Suomessa yhteensä vuosien varrella...yksi? Vai ehkä jopa kaksi? Itse en paljon stressaa sen suhteen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Rosgakori
Viesti:

Joo, kiitos tuosta, mutta oisko sulla linkkiä kyseiselle sivulle tai kuvia? En googlen avulla löytänyt.
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Rosgakori
Viesti:

Matti kirjoitti:Olleys Armies Monsters

Awwwwww.

Hienoja figuja, tykkään paljon. Voisihan noita ostaa, mutta kun tilaus briteistä...ei houkuta. kyllä, kuulostan typerältä. Mutta tahtoisin vain saada ne....helpommin? Mutta jos ei löydy helpompaa tietä, ovat nuo ykkösenä listalla!
Suomi-Rivendell-Asgard
Pelipöytäraportti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”