Lash of submission tarkennusta...
Lash of submission tarkennusta...
Eli tarvitsisin tarkennusta tuohon lash of submissioniin eli saako se kaapata kokonaisen ryhmän? Eli esim. necron warrior ryhmän?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
- The Warmaster
Re: Lash of submission tarkennusta...
Sehän nimenomaan vaikuttaa koko unittiin, eikä yhteen jannuun.
- 'Neljäviitonen
Niin se tosiaan vaikuttaa koko ryhmään, mutta mitä tarkoitit kun sanoit ''kaapata''
(itse tiedän kyllä, mitä lash tekee, mutta varmistan, että myös antti tietää sen, kun sanoi tuon jotenkin oudosti)
(ainakin minun mielestäni ''kaapata'' kuulostaa jotenkin oudolta)
(itse tiedän kyllä, mitä lash tekee, mutta varmistan, että myös antti tietää sen, kun sanoi tuon jotenkin oudosti)
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
No hyvä on: kuljettaa, imeä, vetää, jne.Walzu45 kirjoitti:Niin se tosiaan vaikuttaa koko ryhmään, mutta mitä tarkoitit kun sanoit ''kaapata''
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
- 'Neljäviitonen
Parempi 
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more