"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lash of submission tarkennusta...

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
O'snobba

Lash of submission tarkennusta...

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Eli tarvitsisin tarkennusta tuohon lash of submissioniin eli saako se kaapata kokonaisen ryhmän? Eli esim. necron warrior ryhmän?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
The Warmaster

Re: Lash of submission tarkennusta...

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Sehän nimenomaan vaikuttaa koko unittiin, eikä yhteen jannuun.
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Niin se tosiaan vaikuttaa koko ryhmään, mutta mitä tarkoitit kun sanoit ''kaapata''

(itse tiedän kyllä, mitä lash tekee, mutta varmistan, että myös antti tietää sen, kun sanoi tuon jotenkin oudosti)

(ainakin minun mielestäni ''kaapata'' kuulostaa jotenkin oudolta) :p
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

Walzu45 kirjoitti:Niin se tosiaan vaikuttaa koko ryhmään, mutta mitä tarkoitit kun sanoit ''kaapata''

(itse tiedän kyllä, mitä lash tekee, mutta varmistan, että myös antti tietää sen, kun sanoi tuon jotenkin oudosti)

(ainakin minun mielestäni ''kaapata'' kuulostaa jotenkin oudolta) :p
No hyvä on: kuljettaa, imeä, vetää, jne.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Parempi :p
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”