Liimaa sormissa ARRRRGHHH!
Liimaa sormissa ARRRRGHHH!
Kuinka monella on tuskaa liimata joitain pieniä osia kun juuri kun se pysyisi niin sormet ovat juuttuneet samaiseen palaan ja pala lähtee irti?! Minulla tämä on ainakin joka päiväistä tuskaa.
Ehkä se johtuu siitä että käytän Citadelin liimaa.
lähiaikoina fanaticcini käsi irtosi ja olin liimaamassa uudelleen sitä paikoilleen ei meinannut tarttua mitenkään pidin fanaticin kättä noin 10 min ja sitten laitoin sen hyllylle kuivumaan lopullisesti. vähän ajan päästä kuului klops ja sitten meni hermot "silloin mun fanaticci sai siivet".
-->käytin citadelin superglueta en suosittele
Ja monesti käy sillein että liimaan figun ja näppini yhteen lol
-->käytin citadelin superglueta en suosittele
Ja monesti käy sillein että liimaan figun ja näppini yhteen lol
-
Puolijohdediodi
sitadelin superklue on tota syanoakrylaattiliimaa ja se on laatutavaraa, mutta sitä liimaa ei saisi päästää paljon kosketuksiin ilman kanssa. sen takia vanha liima ei välttämättä pidä josse on päässyt "pilaantumaan"Grottos kirjoitti: -->käytin citadelin superglueta en suosittele
josse liima ei ole enää kovin kirkasta nestettä vaan on tummentunut niin se kertoo yleensä sen ettei pito ole enää kuin ennen..
käykö teillä citadelin supergluen kanssa sillä tavalla, että kun on sitä muutamia kertoja käyttänyt ja avaa korkin niin se ohut osa (mistä sen liiman pitäisi tulla) onkin jäänyt korkkiin kiinni. Itse en ole saanut yhtäkään superliima purkkia tyhjäksi ennen kuin se ohut osa on lähtenyt irti.
Olenko vain niin tyhmä etten ole huomanut jotain juttua millä tämä estetään, vai onko sen estämiseen jotain kikkoja?
Olenko vain niin tyhmä etten ole huomanut jotain juttua millä tämä estetään, vai onko sen estämiseen jotain kikkoja?
war...war never changes
-
Armageddon
Minulla on täysin sama ongelma. Uuden liima purkin ostin pari päivää sitten ja ja se osa on ja pysyy siellä korkissa. Rupesin tuossa miettimään niin se saattaisi johtua siitä, että minun purkkini on ainakin ollut sivuttain siis kaatuneena. Jos sitä liimaa on mennyt sinne korkin ja sen väliin ja näin ollen ne ovat jumiutuneet 
En sitten tiedä, kun en ole tähän asiaan sen paremmin perehtynyt.
En sitten tiedä, kun en ole tähän asiaan sen paremmin perehtynyt.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
- Henri Ketonen
niin mut mää vastasin tohon et ei oo järkee käyttää mitääncitadelin liimoja ja ei mulla oo edelleenkään muoviliimasta valittamistaet sillaiVJ kirjoitti:Ollaanpas sitä näsäviisaita tänäänIG general kirjoitti:mulla oli citadelin muoviliima eikä siinä mitään valittamista ollutVJ kirjoitti:Tuon takia ei ole kauheasti järkeä käyttää citadelin liimoja.![]()
Tarkoitin citadelin CA liimaa, tietty.
-
hyytelöperuna
Kun liimailin noin puol vuotta sitten skaveneita (muovisia) muoviliimalla niin liima ei pitänyt yhtään ja meni yks ukko roskiin kun suli ja meni muutenkin ihan kököksi. No kysyin fantsun myyjältä että voiko se liima mennä huonoksi, niin se sano että se liima ei pidä jos pistää paljon sitä. ETTÄ IHMISET, PISTÄKÄÄ NIIN VÄHÄN LIIMAA KUIN MAHDOLLISTA.
On itellänikin juuttunut korkki monta kertaa mutta ei sen takia tarvi liimaa heittää pois. Ottaa vain pihdit käyttöön ja VETÄISEE kunnolla niin kyllä irtoaa. Ei kyllä aina ole toiminut mutta hakkaa sitä vaikka pöytään ja yrittää hajottaa sen korkin niin kyl se sit lopulta....
On itellänikin juuttunut korkki monta kertaa mutta ei sen takia tarvi liimaa heittää pois. Ottaa vain pihdit käyttöön ja VETÄISEE kunnolla niin kyllä irtoaa. Ei kyllä aina ole toiminut mutta hakkaa sitä vaikka pöytään ja yrittää hajottaa sen korkin niin kyl se sit lopulta....
Itse käytän saksiahyytelöperuna kirjoitti: On itellänikin juuttunut korkki monta kertaa mutta ei sen takia tarvi liimaa heittää pois. Ottaa vain pihdit käyttöön ja VETÄISEE kunnolla niin kyllä irtoaa. Ei kyllä aina ole toiminut mutta hakkaa sitä vaikka pöytään ja yrittää hajottaa sen korkin niin kyl se sit lopulta....
jaa... lopetin citadellin liimejen käytön sen jälkeen kun se kkoerkee... *paha sana*-purkki hajosi, siis suutinosa lähti irti yms. muuta kauheaa... tämäkin kolmessa purkissa. Muoviliima sitten liimasi itsensä kiinni.
Tämän jälkeen lähimpään rautakauppaan ja ostin 1e hintaan 3 pötköä super glue-(
)tököttiä, made in china. Ja illalla korkki liimaantui kiinni ja hermostuin niin että koko purkki levisi... oli kiva rapsutella yömyöhään liimaa pois sormista ja sitä oli PALJON!
Sitten siirryin tuttuun ja turvalliseen Super Attackkiin. Se pitää ja kestää.
Tämän jälkeen lähimpään rautakauppaan ja ostin 1e hintaan 3 pötköä super glue-(
Sitten siirryin tuttuun ja turvalliseen Super Attackkiin. Se pitää ja kestää.
niih.