"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Takaisin iskeminen (oli: pay back time)

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Pitsaleikkuri

Takaisin iskeminen (oli: pay back time)

Viesti Kirjoittaja Pitsaleikkuri »

Minua on jo vuosia häirinnyt sääntö, että jos tapat 3 örvelöä (esim. elffei) niin niitä pääsee iskee vain 2 takas (jos 5 rivei), mutta koskeeko vain jargea
Meillä ei ole mitään muuta pelättävää kuin pelko itse. Ja käärmeet, tietysti. Ja Muumilaakson mörkökin on aika pelottava. Mutta niiden lisäksi meillä ei ole mitään muuta pelättävää. Paitsi ehkä...
Oberon

Re: pay back time

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Jargea? Chargea? Ei koske, vaan joka kierroksella ennen lyöntivuoroaan kuolleet eivät pääse lyömään takaisin.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Hä?
Siis puhu selvemmin. Eli tarkoitatko nyt, että jos sinulla on äijät viiden rivissä ja niistä vihollinen tappaa kolme lähiksessä, niin sinulta voi iskeä vain kaksi takaisin?

Jos tarkoitit, niin oikeassa olit. Ei kuolleet lyö takaisin, eikä ne takana olevat heti ehdi liikua tilalle ja tämä toimii siis aina. Järkevä sääntö muuten, eikä mikään typerä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Pitsaleikkuri

oletetaan et ne kaks jotka iskee takas tappaa yhen, niin vaikuttaako se seuraavan vuoron klosikseen samalla tavalla
Meillä ei ole mitään muuta pelättävää kuin pelko itse. Ja käärmeet, tietysti. Ja Muumilaakson mörkökin on aika pelottava. Mutta niiden lisäksi meillä ei ole mitään muuta pelättävää. Paitsi ehkä...
jopotzuki

Viesti Kirjoittaja jopotzuki »

ei, vaan aina uudella tappeluvuorolla eturivissä on taas maksimi määrä äijiä lyömässä
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Pitsaleikkuri

se tarkoittaa että iniativesta (varmaan kirjoitin tuonkin väärin) on jotain hyötyä. Luulin että se on urbaani legenda.
kiitti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”