"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Turnausta oulussa?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
xjoex

Turnausta oulussa?

Viesti Kirjoittaja xjoex »

Eli kuten otsikko jo kertookin, olisiko ketään innokasta joka voisi turnausta järjestää?
Ja ennenkaikkea, onko täällä pelaajia Oulun seudulta?

Itse voisin tuossa avittaa, mutta yksin en siihen viitsi ryhtyä.
Taukoa on ollut jo noin vuosi huonon pelaajatilanteen ja innostuksen lopahtamisen takia. Nyt kuitenkin tuli noita figuja taas pengottua ja into hieman palasi.

Eli tänne vaan viestiä jos joku tätä haluaa alkaa tätä järjestää minun kanssani vaikkapa, ja mahdolliset pelaajat voi myös ilmoittautua.
Rascal91

Re: Turnausta oulussa?

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

Huuah! Tässä yksi pelaaja mahdolliseen turnaukseen... Tuota, ei nuita pelaajia tosiaan montaa ole. Parhaiten taitaisi saada väkeä laittamalla tuonne turneukset ja pelikaverit listalle ilmoituksen, ja viemällä Fantsuun lappua. Mutta turnauksen järjestäminen ei pitäisi olla hankalaa, kunhan saisi pelaajia! Nyt kuun alussa ruetaan pelaamaan ihan vakituisesti Lotria tuolle fantsun ala kerrassa, että sinne siis. Jos sinä tai joku muu saa turnauksen järjestymään, niin kyllä minä ainakin paikalle (varmaan) ilmestyn. Mutta onnea Järjestäjän löytämiselle!
xjoex

Ok. Minne lie sitten kaikki kadonneet... Mutta tuskinpa tuota turneeta sitten tarvii jos siellä muuten vakituisesti aletaan pelaan.
Ja onko tietoa että minä päivinä sitä aletaan jälleen pelaamaan? Tiistaisin niinkuin joskus aiemmin oli tapana?
Rascal91

Viesti Kirjoittaja Rascal91 »

Taitaa mennä keskiviikolle!
xjoex

ok, pitää käydä joskus katselemassa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”