"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Waaagh! bloginpoikanen (Ard boy 9.3 s.2)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
T3ro

Waaagh! bloginpoikanen (Ard boy 9.3 s.2)

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Eili kokeilin tänään ensi kertaa blendaamista ja se onnistui mielestäni melko kehnosti. Tätä ennen olen aina drybrushannut figuni mutta halusin kokeilla blendausta. Mutta kertokaa mielipiteenne blendauksen onnistumisesta!

Ja kuvat olisivat sitten tässä:

http://i234.photobucket.com/albums/ee19 ... iii023.jpg

http://i234.photobucket.com/albums/ee19 ... iii024.jpg

http://i234.photobucket.com/albums/ee19 ... iii025.jpg

Risut ja männyn kävyt ovat tervetulleita!
Viimeksi muokannut T3ro, Ma 10.03.2008 19:14. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
QQ3

Re: Ork Big mek (ekat blendi yritykset)

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Hienohan tuo ekaksi blendiksi on, mutta käytä seuraaviin enemmän värejä jotta väriliukuma olisi sulavampi. Nyt ovat vielä melko karkeita. Itse jotain blendaillessani käytän yleensä kahdeksaa tai useampaa sävyä.
Viimeksi muokannut QQ3, La 19.01.2008 18:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
abazeus

Viesti Kirjoittaja abazeus »

Yhdyn QQ3:een, paikoitellen ihossa näyttää vähän paksuhkolta nuo blendit.
Kasvojen blendit näyttää vähän maastokuviolta jotenkin :P
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Jep, todella hyvin olet onnistunut, jos tuo eka blendisi on. Saattaa olla, ettet ole tyytyväinen, koska katsot sitä niin läheltä, että näet missä kohti väri vaihtuu. Pelikentällä saumaa ei näe, jolloin blendi näyttää (varmaankin) paremmalta.

Suosittelen minäkin, että käytä niitä sävyjä melko reilusti, jolloin blendi näyttää paremmalta. Ehkä 8, tai 10. Isommilla alueilla viitisentoista. Tai.. Mikäs minä olen sanomaan, pitäisi ehkä itsekin opetella tuo tekniikka.
T3ro

Itselläni ei ehkä riitä kärsivällisyys tuohon 8 tai 10 kerrokseen, olen vasta 12 vuotta eikä löydy hommaan tarpeeksi ohutta pensseliäkään.
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

abazeus kirjoitti:Yhdyn QQ3:een...
No hyi stna.
Maalaat vaikka pienissä osissa pari-kolme kerrosta kerrallaan. Kun tuntuu ettet jaksaa enään, pidät tauon ja maalaat sen jälkeen muutaman kerroksen lisää. GW:n fine detail brushin olen blendailuun hyväksihavainnut. Ei välttämättä mitään parasta laatua, mutta evätpähän ole kalliitakaan.
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Space Wolf kirjoitti:Itselläni ei ehkä riitä kärsivällisyys tuohon 8 tai 10 kerrokseen, olen vasta 12 vuotta eikä löydy hommaan tarpeeksi ohutta pensseliäkään.
Jos haet vain pelipöytätasoa, ei tarvitse tehdä niin paljoa. Treenaamalla oppii ja oikeita paikkoja tehdä korostuksia oppii, yllättäen, korostamalla. Hyvä alku tuo on, sen kun jatkat vain eteenpäin.

Yhtenä vinkkinä voin antaa sen, että korostukset ja varjostukset kannattaa tehdä ohuemmalla maalilla kuin mitä käytit perusvärin maalaamiseen. Layeroidessa maalin ei ole tarkoituskaan peittää (kuten perusvärin), jolloin väriliukumista tulee sulavammat ihan itsestään. Nyrkkisääntönä voi pitää, että perusvärejä maalatessa kannattaa käyttää noin 80% maalia ja 20% vettä, korostuksia tehdessä taas noin 60% maalia sekä 40% vettä.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
The fanatic

Viesti Kirjoittaja The fanatic »

Noh... kyllähän tuo ekaksi blendiksi on ihan sovelias. turhan paksu kerros maalia ihossa I think. Iho voisi olla hienompikin, mutta kyllä se noinkin menee! Metallit ovat hienoja ja myöskin mekin päässä oleva linssi!
http://s4.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=26458 Tää on oikeasti hyvä peli. Kannattaa kokeilla. Ottakaa tai jättäkää.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

En tajua miksi niitä sävyjä pitäisi olla 8-10 kun siitä blendistä saa oikein sulavan sekoittamalla värejä yhteen kun sävyjä on ensin maalannut jotain 3-4. Tohon on vaikea antaa mitään hyvää ohjetta mutta minä teen niin ja tasaista tulee. =)
Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

togottaja kirjoitti:En tajua miksi niitä sävyjä pitäisi olla 8-10 kun siitä blendistä saa oikein sulavan sekoittamalla värejä yhteen kun sävyjä on ensin maalannut jotain 3-4. Tohon on vaikea antaa mitään hyvää ohjetta mutta minä teen niin ja tasaista tulee. =)
Eikös tuohon hommaan tarvitse jo jotain, joka pidentää maalin kuivumisaikaa? Eiköhän se ole aloittelevalle/astetta nuoremmalle helpompaa vain sekoitella maaleja, ja maalata sitä mukaa.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Migutti kirjoitti:
togottaja kirjoitti:En tajua miksi niitä sävyjä pitäisi olla 8-10 kun siitä blendistä saa oikein sulavan sekoittamalla värejä yhteen kun sävyjä on ensin maalannut jotain 3-4. Tohon on vaikea antaa mitään hyvää ohjetta mutta minä teen niin ja tasaista tulee. =)
Eikös tuohon hommaan tarvitse jo jotain, joka pidentää maalin kuivumisaikaa? Eiköhän se ole aloittelevalle/astetta nuoremmalle helpompaa vain sekoitella maaleja, ja maalata sitä mukaa.
No ite en käytä mutta joo, myönnän et se saattais auttaa.. :D
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Minusta tuo on hyvä noin. Tuo kirkkaan vihreä tuo mukavasti kontrastia muuten hieman tummaan figuun, taistelukentälläkin oma huomioni kiinnittyisi takuulla suoraan tuohon figuun, kun tuo vihreä oikein hohtaa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
T3ro

Kiitos kommenteista! Ja nyt kuin katsoin sitä noin metrin päästä niin se näyttää ihan mukavalta, läheltä katsottuna sitten on eri juttu...
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
T3ro

Re: Waaagh! bloginpoikanen (ent. big mek)

Eli teenkin tästä uuden blogin kun en vanhaa enää löytänyt. Eli näin alkajaisiksi kuollut IG looted bassyn kannella:

Kuva

Bassy on wielä WIP joten en pistäny kuvia kokonaisuudesta.

Sanokaa mielipiteenne figuurista. Ja sitten vielä että tämä oli ensimmäinen "kuolleeksi" maalaamani figu :)
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

kuolleen IG:n naama on ainakin murskas lyöty :D
T3ro

Isompi Arska kirjoitti:kuolleen IG:n naama on ainakin murskas lyöty :D
Örkit on ottanut IG:stä mallia ja kokeillu syömistä :D Keksin tohon tollasen "fluffin" ennen kun ees pistin kuvan tänne :)
Viimeksi muokannut T3ro, Ti 22.01.2008 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

On rajun näkönen. Ehkä vaattet vois olla vähän enemmän veressä puuttuvien ruuminosien määrän perusteella, ja verilammikko ruumiin alla sopisi aikahyvin tohon..
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
T3ro

Ja nyt sitten se bassy! Hightlightit on ihan perseestä mutta toi onkin maalattu pelikentälle nopeasti.
Maalaus ei ole hienoa, mutta yritin parhaani puolessa tunnissa :)

Ja kuvat:

Edestä
http://i234.photobucket.com/albums/ee19 ... kui015.jpg

takaa
http://i234.photobucket.com/albums/ee19 ... kui017.jpg

ja sitten krew
http://i234.photobucket.com/albums/ee19 ... kui018.jpg

Vika kuva on hieman tummahko, sanokaa jos haluatte uuden :D

edit: kuvat näkyivät vain puolikkaina jostain syystä, vaihdoin linkeiksi.
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
QQ3

Re: Waaagh! bloginpoikanen (päivitys 22.1 klo 17.41)

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Bassuun lisää highlighteja. Maalit näyttävät hivenen paksuilta, mutta ovat pysyneet melko hyvin paikoillaan. Kuvat ovat tummia joten kirkkaammat kuvat olisivat plussaa.
T3ro

Re: Waaagh! bloginpoikanen (päivitys 22.1 klo 17.41)

Putsasimpas tämän blogin hämähäkinseittejen peitosta ja pistin updatea. Nyt vuorossa lähes valmis stompa:

Hieman sumea kuva kokonaisuudesta
Kuva

Ja tuo Deff gun, supa gatlereineen:
Kuva

Niinkuin käden jälkestä saattaa näkyä, olen 12v ja aloitteleva rakentelia :)
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”