Urcaen's Gaten ensimmäinen turnaus tosissaan on kyseessä ja reipasmielisellä 500pts. mittelöillä lähdetään Otaniemessä liikkeelle lauantaina 16.2. tätä herran vuotta ja jatketaan aamu tumuissa sitten 17.2. sunnuntaina. Alustavasti osallistujien maksimi määrä tosissaan on 24 henkilöä, mutta voi aavistuksen muuttua. Hintaa lystille säädättäköön se 3€ joka sisältää kovan lattia majoituksen sekä myöhäis saunan. Lisätietoja itse paikasta, sääntöpaketista, maksutavasta sekä aikatauluista kirjoitellaan parhaillaan kiveen joten asian tiimoilta malttia suotakoon. Erillisenä huomautuksena herr Dexterille ilmoitan, että itse en peleihin tule osallistumaan, ellei sitten ole pariton määrä osallistujia ja suosiolla siten jään taka-alalle tuomarointia harrastamaan. Herr Dexter keräilköön osallistujia aloitus viestiin sekä kunhan hänen kanssaan sen tuop... siis kahvin ääreen päästään tapahtumaa rakentamaan, ilmoitamme teille mitä hetimiten kieroutuneesta päähän pistoksistamme. Vielä tässä vaiheessa en uskalla luvata mahdolliseen sivusta katsomiseen, sillä informaationi tilasta on vielä asteen puutteellinen.
Pienoisen asian tulen paljastamaan joka kumminkin vaikuttaa tahi on vaikuttamatta armeijan väkertämiseen, että täten suon yhden satunnaisesti määritellyn bondingin armeijaan (Prime Remix/Apotheosis ja Hordes Evolution). Tämä luonollisesti tulee olemaan vapaaehtoinen valinta jota ei luonollisesti tarvitse käyttää. Normaali rajoitukset mitkä kirjoissa on bondingiin kumminkin tulee ottaa huomioon jos listaa rakentelette ja moista haluatte yrittää. Sen määrittelystä sitten itse sääntöpaketissa tarkemmin.
Cheers
-Pada