Necronit uusitaan?
Necronit uusitaan?
Olen kuullu necronien uusimisesta? pitääkö paikkaansa?
Niinku modelleja uusitaan? sääntöjä niinkuin että We'll be beack vaihtuisi feel no pain.
Mistä saan selkoa? =O
Niinku modelleja uusitaan? sääntöjä niinkuin että We'll be beack vaihtuisi feel no pain.
Mistä saan selkoa? =O
set your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!
Re: Necronit uusitaan?
Auts. Aiheesta löytyy jo topikki.
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =8&t=70524
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =8&t=70524
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Et mistään. Ainoa varma asia on se, että ne uusitaan. Joskus. Huhuja tulee ja menee, eikä Necroneista vielä niin paljoa että jotain voisi oikeasti sanoa.Asura kirjoitti:Mistä saan selkoa? =O
Codexin uusiutuessa luonnollisesti myös osa modeleista uusiutuu, sekä saattaa tulla uusia yksiköitä.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Toi täs ottaakin päähän et jos uusitutuu niin turhaan menin osteleen ku sais uusia sitten >;/Kurimus kirjoitti:Et mistään. Ainoa varma asia on se, että ne uusitaan. Joskus. Huhuja tulee ja menee, eikä Necroneista vielä niin paljoa että jotain voisi oikeasti sanoa.Asura kirjoitti:Mistä saan selkoa? =O
Codexin uusiutuessa luonnollisesti myös osa modeleista uusiutuu, sekä saattaa tulla uusia yksiköitä.
kuinkahan kauan siinä menee et ne uusitaan.
Noh, hinnat ehtivät siihen mennessä nousta ainakin kahdesti, eli säästitpähän varmaan 10 euroa/ boxi...Asura kirjoitti:Toi täs ottaakin päähän et jos uusitutuu niin turhaan menin osteleen ku sais uusia sitten >;/
kuinkahan kauan siinä menee et ne uusitaan.
Jaa että turhaan ostettuja figuja, kun codexi vaihtuu. Enpä ole aikoihin hullumpaa kuullut. Ei ne entiset figut mihinkään happane, eikä niillä ole viimeistä käyttöpäivää. Samoja necroneita ne on silti. Missään ei lue, ettei vanhoilla saa pelata. Suurin osa minun figuistani on kakkosedikan ajalta tai vanhempia ja hyvin toimii. Viimeksi tänään 80-luvun avatar mellasti taistelukentällä saman ikäisen farseerin kanssa. Vanhassa vara parempi, uudessa ei 
Luumumehu on soturien juomaa
Kait sit niin, ois kyl kiva saada vanhemman edikan immortaleja. Taikkapa dessujaHuru-ukko kirjoitti:Jaa että turhaan ostettuja figuja, kun codexi vaihtuu. Enpä ole aikoihin hullumpaa kuullut. Ei ne entiset figut mihinkään happane, eikä niillä ole viimeistä käyttöpäivää. Samoja necroneita ne on silti. Missään ei lue, ettei vanhoilla saa pelata. Suurin osa minun figuistani on kakkosedikan ajalta tai vanhempia ja hyvin toimii. Viimeksi tänään 80-luvun avatar mellasti taistelukentällä saman ikäisen farseerin kanssa. Vanhassa vara parempi, uudessa ei
- The Captain
- Valvoja
Kumpiakin oli GW:n nettikaupassa, kun viimeksi vilkaisin.Asura kirjoitti:Kait sit niin, ois kyl kiva saada vanhemman edikan immortaleja. Taikkapa dessuja
... Vilkaisee uudestaan...
Jaaha, mennyttä ovat. Hö. Tätähän se Mail orderin ja tuotevlikoiman uudistus sitten teetti. Poistetaan valikoimasta niitä klassikoita, joita ihmiset saattaisivat haluta. Emmää ainakaan millään tina-spraylla maalattuja, lego-tikulla aseistettuja FB-luurankoja Necron-armeijaani kelpuuta.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Meinaako tuo tina-spray lego fb luuranko uusinta vai vanhempaa? xDThe Captain kirjoitti:Kumpiakin oli GW:n nettikaupassa, kun viimeksi vilkaisin.Asura kirjoitti:Kait sit niin, ois kyl kiva saada vanhemman edikan immortaleja. Taikkapa dessuja
... Vilkaisee uudestaan...
Jaaha, mennyttä ovat. Hö. Tätähän se Mail orderin ja tuotevlikoiman uudistus sitten teetti. Poistetaan valikoimasta niitä klassikoita, joita ihmiset saattaisivat haluta. Emmää ainakaan millään tina-spraylla maalattuja, lego-tikulla aseistettuja FB-luurankoja Necron-armeijaani kelpuuta.
mut ottaen huomiioon et vanhat necron warrut on nykyisen immortalin veroisia ulkonäöltään.
Sit ne vanhat immortalit on aika namuja ku ne on niiin hulk =O
Se lego nimitys tulee siitä legoputkilosta, mikä siihen pyssyyn liimataan. Toivottavasti tuo kammotus katoaa tulevista vikuista. Vaikka olen kyllä nähnyt hienosti maalattuja nekronpyssyjä, joissa se legoputkikin on maalattu. Vanhoissa ei ollut sellaista.
Luumumehu on soturien juomaa
Sehän just on nätisti keksittyHuru-ukko kirjoitti:Se lego nimitys tulee siitä legoputkilosta, mikä siihen pyssyyn liimataan. Toivottavasti tuo kammotus katoaa tulevista vikuista. Vaikka olen kyllä nähnyt hienosti maalattuja nekronpyssyjä, joissa se legoputkikin on maalattu. Vanhoissa ei ollut sellaista.
- Hands_of_blue
Kyllä noita vanhoja Necroneita vielä ihan kivasti löytää eli ilmoitus vaan ostopalstalle niin luulisi löytyvän.
Itse ostin juuri lordin, 5 immortalia ja 5 scarab swarmia Huuto.netistä hintaan 7.70€. Kaikki vanhaa mallia.
Tuollaisia diilejä kun saisi pari niin olisi melkoisen halpa armeija kasassa.
Itse ostin juuri lordin, 5 immortalia ja 5 scarab swarmia Huuto.netistä hintaan 7.70€. Kaikki vanhaa mallia.
Perhana ois ollu kova itekki saada >;DHands_of_blue kirjoitti:Kyllä noita vanhoja Necroneita vielä ihan kivasti löytää eli ilmoitus vaan ostopalstalle niin luulisi löytyvän.
Itse ostin juuri lordin, 5 immortalia ja 5 scarab swarmia Huuto.netistä hintaan 7.70€. Kaikki vanhaa mallia.Tuollaisia diilejä kun saisi pari niin olisi melkoisen halpa armeija kasassa.