Mielenkiintoista ainakin. Eikös Goblinoidi ollutkin se heppu, joka yritti vääntää englannin kielen "club" sanasta klubia, sen nuijamerkityksessä? :)Diogenes kirjoitti:Sanotaan nyt niin, että jos tuollainen suomenkielen perussana ei avaudu, niin tulee olemaan puistattava ajatus lukea niitä tekstejä ;).Goblinoid kirjoitti:Ikävuosi? Hm, tuli taas uusi sananen suurehkoon sanakirjastooni. Kenties se tarkoittanee "Kerran iässä".
Tarinakisa 2008: Hölinäketju
Re: Tarinakisa 2008: Hölinäketju
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Oli :
Vielä kun jaksaisi etsiä sen kohdan tuolta vanhasta ketjusta...
Olihan seNilarakh kirjoitti:Mielenkiintoista ainakin. Eikös Goblinoidi ollutkin se heppu, joka yritti vääntää englannin kielen "club" sanasta klubia, sen nuijamerkityksessä?Diogenes kirjoitti:Sanotaan nyt niin, että jos tuollainen suomenkielen perussana ei avaudu, niin tulee olemaan puistattava ajatus lukea niitä tekstejäGoblinoid kirjoitti:Ikävuosi? Hm, tuli taas uusi sananen suurehkoon sanakirjastooni. Kenties se tarkoittanee "Kerran iässä"..
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
I Ride in a Dragon kirjoitti:Oli :Olihan seNilarakh kirjoitti:Mielenkiintoista ainakin. Eikös Goblinoidi ollutkin se heppu, joka yritti vääntää englannin kielen "club" sanasta klubia, sen nuijamerkityksessä?Diogenes kirjoitti:Sanotaan nyt niin, että jos tuollainen suomenkielen perussana ei avaudu, niin tulee olemaan puistattava ajatus lukea niitä tekstejäGoblinoid kirjoitti:Ikävuosi? Hm, tuli taas uusi sananen suurehkoon sanakirjastooni. Kenties se tarkoittanee "Kerran iässä"..
Vielä kun jaksaisi etsiä sen kohdan tuolta vanhasta ketjusta...
Pitäisikin jatkaa tarinata, kenties part nelosesta saataisiin samanlainen keskustelu kuin aiemmista osista (Ja aikamoinen keskustelu syntyikin - mutta hyvä kun minut muistetaan
[Edit: "Jos häntä joka ratsastaa lohikäärmeellä, on uskominen..."
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Mieletöntä flamea! Paikat_VAAN_räjähtelee.
40k-jutska pitäisi siirtää koneelle, faba tarina pitäisi kirjoittaakeksiärustata. Ehkä saan aikaan jotain yhtä vahvaa kuin viime skabassa.
40k-jutska pitäisi siirtää koneelle, faba tarina pitäisi kirjoittaakeksiärustata. Ehkä saan aikaan jotain yhtä vahvaa kuin viime skabassa.
Oman tarinani idea alkaa olla valmis, mutta koetan tässä päättää olenko siihen itsekään tyytyväinen. Todennäköisesti ne jotka viimeksi pitivät, pitävät taas, ja ne jotka viimeksi vihasivat, vihaavata ihan yhtä paljon tänäkin vuonna.
Tällä kertaa en sisällytä kuitenkaan yhtä ainutta aikamerkintää tarinaan, ettei kukaan pääse valittamaan aiheetta väärin kirjoitetuista keisarillisista kalenterimerkinnöistä. *katkeruutta äänessään* Sen sijaan joku lääketieteen hörhö saattaa löytää valittamista senkin edestä, sen verran paljon venytän taas ihmiskehon kestävyyttä.
On tämä ketju ollut tänä vuonna paljon rauhallisempi kuin viime vuonna. Onkohan meistä tulossa *GASP* vanhoja!?
Tällä kertaa en sisällytä kuitenkaan yhtä ainutta aikamerkintää tarinaan, ettei kukaan pääse valittamaan aiheetta väärin kirjoitetuista keisarillisista kalenterimerkinnöistä. *katkeruutta äänessään* Sen sijaan joku lääketieteen hörhö saattaa löytää valittamista senkin edestä, sen verran paljon venytän taas ihmiskehon kestävyyttä.
On tämä ketju ollut tänä vuonna paljon rauhallisempi kuin viime vuonna. Onkohan meistä tulossa *GASP* vanhoja!?
This galaxy is full of hidden secrets. It takes a vivid imagination and some pure insanity to uncover them all, yet the cost to ones sanity in uncovering them is... immense...
Pyh, populaa on vain ketjussa paljon vähemmän kuin viimevuonna.WHAM kirjoitti:On tämä ketju ollut tänä vuonna paljon rauhallisempi kuin viime vuonna. Onkohan meistä tulossa *GASP* vanhoja!?
IRIADedit: Toisaalta, voidaan me alkaa jostain flameamaan kunhan keksit hyvän aiheen
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Väärin, porukka oli silloin ihan mieletöntä!I Ride in a Dragon kirjoitti:Pyh, populaa on vain ketjussa paljon vähemmän kuin viimevuonna.WHAM kirjoitti:On tämä ketju ollut tänä vuonna paljon rauhallisempi kuin viime vuonna. Onkohan meistä tulossa *GASP* vanhoja!?
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Emme siis vain vanhene vaan myös viisastumme!? Kauheaa.
Soda-mikä-se-nyt-oli-makeirsta; muutaman koe-tuotos tehty (tai en siis minä, lahja kun meni lähes suoraan uusio jakeluun pikkuveljelle
) ja tulokset nyt ovat olleet aika keskinkertaisia. Mukana kun tuli sitä jotain litkua jolla sai pepsiä tai siihen suuntaan maistuvaa jätevettä tehtyä. ON sillä käsittääkseni muutakin tehty, mutta itse pysyttelen mielummin kaupan coca cola-hyllyn vieressä.
Jaa-a, kirjoitusvire tiessään, FaBa turina alle puolenvälin kirjoitettu (ja jo nyt melkein niin pitkä kuin viime vuoden vastaava O_o' ), 40kn tarinaan ei edes juonen tynkää ole saanut kehitettyä... Jep. Viime tinkaan se menee tämäkin.
Soda-mikä-se-nyt-oli-makeirsta; muutaman koe-tuotos tehty (tai en siis minä, lahja kun meni lähes suoraan uusio jakeluun pikkuveljelle
Jaa-a, kirjoitusvire tiessään, FaBa turina alle puolenvälin kirjoitettu (ja jo nyt melkein niin pitkä kuin viime vuoden vastaava O_o' ), 40kn tarinaan ei edes juonen tynkää ole saanut kehitettyä... Jep. Viime tinkaan se menee tämäkin.
"If you want to live, you better stand up and Fight for it!"
WtF?!1
Tarinakisaketju!!!
;D :----P
IhQ d4a hei!1
...köh joo. Niin, siis juttuhan on siinä, että olin aivan täysin tuossa intin loppumisen ja loppukarkeloiden ja elämän uudelleenlöytämisen kristallinkirkkaan onnen, yksinäisyyden, eksyneisyyden ja masistelun lomassa unohtanut koko touhun. Hitto miten siistiä huomata taas tämän olemassaolo.
Tässähän olisi melkein aikaa kirjoittaa jotain, yes not?
No not aika varmasti, sillä tuota duunia on suuntaan jos toiseenkin ensiviikolla jonkin verran. Harmi sinänsä. Spämmäykseen pitää osallistua nyt kuitenkin edes ideatasolla, jos ei muuten, onhan se nyt helvetti perinne.
Jos joku Grompan muistaa niin veikko vietti armeija-aikansa ensin p-kaudella samassa komppaniassa ja sitten vielä samoissa tehtävissä tulenjohtueessa meikäläisen kanssa. Oli aika wtf fiilis kun kaveri kysyy joku kuukausi alun jälkeen rekan lavalla, että sanooko "Rune" mitään. Mutta mahti tyyppi, pitäis saada se tänne jauhamaan vähän paskaa, vaikka foorumeilta onkin ollut pitkään poissa.
...kuten myös eräs allekirjoittanut.
Mut joo, pitää varmaan lukaista nuo tuotokset kunhan ne tulee joskus aikaan x. Ehkä inspaannun itekin? Kuvitelkaa mielissänne kysymysmerkkejä toisensa perään tuohon, ja mielellään ehkä vielä joku kieli poskessa irvistävä hymiön tapainen. Tuskin, mutta katellaan. Nostalgiaa nyt vähintään, jos ei muuta. Lippu korkealle, T&N alue!
Tulen tänne aina avautumaan jos vituttaa liikaa, vaikka tosi kivaa onkin. Olen onneni huipulla ollut jo kaksi viikkoa, vapaus on niin ihanaa ja elämä näyttää ihan konkreettisesti jotenkin niin paljon kirkkaammalta, elävämmältä, maailma suuremmalta ja kaikki paremmalta, vaikka ei ihan helppoa aina olekaan. Tässä siis kuulumiset täältä päin pähkinän kuoressa, kiinosti ketään eli ei.
Tarinakisaketju!!!
IhQ d4a hei!1
...köh joo. Niin, siis juttuhan on siinä, että olin aivan täysin tuossa intin loppumisen ja loppukarkeloiden ja elämän uudelleenlöytämisen kristallinkirkkaan onnen, yksinäisyyden, eksyneisyyden ja masistelun lomassa unohtanut koko touhun. Hitto miten siistiä huomata taas tämän olemassaolo.
No not aika varmasti, sillä tuota duunia on suuntaan jos toiseenkin ensiviikolla jonkin verran. Harmi sinänsä. Spämmäykseen pitää osallistua nyt kuitenkin edes ideatasolla, jos ei muuten, onhan se nyt helvetti perinne.
Jos joku Grompan muistaa niin veikko vietti armeija-aikansa ensin p-kaudella samassa komppaniassa ja sitten vielä samoissa tehtävissä tulenjohtueessa meikäläisen kanssa. Oli aika wtf fiilis kun kaveri kysyy joku kuukausi alun jälkeen rekan lavalla, että sanooko "Rune" mitään. Mutta mahti tyyppi, pitäis saada se tänne jauhamaan vähän paskaa, vaikka foorumeilta onkin ollut pitkään poissa.
...kuten myös eräs allekirjoittanut.
Mut joo, pitää varmaan lukaista nuo tuotokset kunhan ne tulee joskus aikaan x. Ehkä inspaannun itekin? Kuvitelkaa mielissänne kysymysmerkkejä toisensa perään tuohon, ja mielellään ehkä vielä joku kieli poskessa irvistävä hymiön tapainen. Tuskin, mutta katellaan. Nostalgiaa nyt vähintään, jos ei muuta. Lippu korkealle, T&N alue!
Tulen tänne aina avautumaan jos vituttaa liikaa, vaikka tosi kivaa onkin. Olen onneni huipulla ollut jo kaksi viikkoa, vapaus on niin ihanaa ja elämä näyttää ihan konkreettisesti jotenkin niin paljon kirkkaammalta, elävämmältä, maailma suuremmalta ja kaikki paremmalta, vaikka ei ihan helppoa aina olekaan. Tässä siis kuulumiset täältä päin pähkinän kuoressa, kiinosti ketään eli ei.
Huippua, että joku oikeastikin haluaa avautua. :)
Onnea minun puolesta vapautumisen puolesta. Eiköhän kaikki oteta yllekirjoittaneesta mallia ja ruveta porukalla vuotamaan julki salaisuuksia tähän tänne tässä ja nyt huomenna. Itellä alkaa olla ainakin semmonen idea mielessä, että saattaa joutua parhaimmassa tapauksessa diskatuksi koko jutusta, kunniaa sekin. Nyt on aikaa mennyt kaikkeen muuhun, kun kitaraakin aloin soittamaan. Tänään tulin maalanneeksi NMM:llä oikeastaan ekaa kertaa ja hyvin tuntui onnistuvan. Sunnuntai alkaa minun osalta olla pulkassa pikkuhiljaa, kakkosnelosen aion vielä katsastaa.
Runelle: Oliko tuskaa menettää hiukset intin takia? ;)
Ääh, emmie halua kettuilla enää. Pakko oli kysästä.
Onnea minun puolesta vapautumisen puolesta. Eiköhän kaikki oteta yllekirjoittaneesta mallia ja ruveta porukalla vuotamaan julki salaisuuksia tähän tänne tässä ja nyt huomenna. Itellä alkaa olla ainakin semmonen idea mielessä, että saattaa joutua parhaimmassa tapauksessa diskatuksi koko jutusta, kunniaa sekin. Nyt on aikaa mennyt kaikkeen muuhun, kun kitaraakin aloin soittamaan. Tänään tulin maalanneeksi NMM:llä oikeastaan ekaa kertaa ja hyvin tuntui onnistuvan. Sunnuntai alkaa minun osalta olla pulkassa pikkuhiljaa, kakkosnelosen aion vielä katsastaa.
Runelle: Oliko tuskaa menettää hiukset intin takia? ;)
Ääh, emmie halua kettuilla enää. Pakko oli kysästä.
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Nillu, no jaa, kasvaahan nuo takaisin.
Kyllä se vähän vitutti ensin, mutta sitten lopussa vitutti enempi se vittuilu siellä siitä, että neljä senttiä on jo mikäkin heviletti. Härre god, kelatkaa sitä miten paljon se muille kuuluu. Ja kertokaa kanssa siitä miten paljon muiden elämä muutenkaan kuuluu muille, ja intti on ihan edelläkävijä suvaitsevaisuudessa, avarakatseisuudessa ja uudistushalukkuudessa... Etiikkaa ja moraalia vaikka muille jakaa.
Mutta kaveriporukka (lue: joka ainut siitä 20 hengen (Lue: ei miehen, vaan hengen) porukasta) jonka siellä sattui saamaan ympärilleen oli parasta mitä olisi voinut siinä laitoksessa toivoakaan. Mahtavia ihmisiä joka ainut. Että ei se ihan paska kokemus ollut.
Joo, ja en minä minnekään ristiselkään enää aio kasvattaakaan. Tuohon niskan paikkeille riittää ihan hyvin, kunhan menee puoliksi kiinni. Sellainen runsas puolipitkä mitä oli juuri ennen sinne warppiin katoamistakin. Taas kerran, jos jotakuta kiinosti hetkeäkään.
Mutta totta kai avaudutaan. Sama tuota. Toivottavasti muutkin innostuvat. Tarttee sitä nyt muillekin avata sielunmaisemaansa kuin tyttöystävälle, kun raukka ei välttämättä enää kohta jaksa kun omakin elämä toisella on, ja ketkäs sitä parempia kuin tuntemattomat internetihmiset? Me says, les nóne.
Runedit\\
Mitenköhän tuo pitäisi ottaa, sitä en tiedä, mutta otetaan nyt kohteliaisuutena kun joku jaksaa muistaa. Ei siinä, on minullakin joitain kokemuksia lohikäärmeistä, ne ovat vain olleet enemmän tai vähemmän kivuliaita, joten tyydyn tuohon yhteen kissaan jonka omaan.
Pakko piikittää vähän, vaikka surullinen yritys olisikin... On sekin tavallaan oma tapansa.
Nyt kaupunkiin kuitenkin kavereita tapaamaan. Les Faréwuâll!
Mutta kaveriporukka (lue: joka ainut siitä 20 hengen (Lue: ei miehen, vaan hengen) porukasta) jonka siellä sattui saamaan ympärilleen oli parasta mitä olisi voinut siinä laitoksessa toivoakaan. Mahtavia ihmisiä joka ainut. Että ei se ihan paska kokemus ollut.
Joo, ja en minä minnekään ristiselkään enää aio kasvattaakaan. Tuohon niskan paikkeille riittää ihan hyvin, kunhan menee puoliksi kiinni. Sellainen runsas puolipitkä mitä oli juuri ennen sinne warppiin katoamistakin. Taas kerran, jos jotakuta kiinosti hetkeäkään.
Mutta totta kai avaudutaan. Sama tuota. Toivottavasti muutkin innostuvat. Tarttee sitä nyt muillekin avata sielunmaisemaansa kuin tyttöystävälle, kun raukka ei välttämättä enää kohta jaksa kun omakin elämä toisella on, ja ketkäs sitä parempia kuin tuntemattomat internetihmiset? Me says, les nóne.
Runedit\\
Ah, kas, kiitos.IRIAD kirjoitti:Kyllä minäkin tiedän, että monta kokenutta käyttäjää kirjoittaa topicciin viimevuonna mutta ei osallistunut kisaan. Ei siinä mitään, esmes Runen tarinaa ei ollut viimevuonna kisassa. Onko Rune silti mielestäni spämmivä nyyppä? Ei. Kai.
Pakko piikittää vähän, vaikka surullinen yritys olisikin... On sekin tavallaan oma tapansa.
Nyt kaupunkiin kuitenkin kavereita tapaamaan. Les Faréwuâll!
Tiedä sitten kuinka monelle tuttu ja turvallinen asia, mutta itselle iski kasvoille kuin märkä rätti 
IRIADedit:
Minullakin on kissa, kaksikin. Minkäsnäköinen morna sielläpäin pyörii jaloissa?
IRIADedit2: Iik, nyt iski vainoharhaisuus ;( Kun tuolla ikkuna takana pomppii mustapukuisia miehiä, onkohan perääni lähetetty iskuryhmä kun näin kauheasti menin Diogenesin/Grondin henkilöllisyyttä spekuloimaan. Pelastakaa mut, ne iskee!
Tainnut Suomi ottaa mallia neuvostoliitosta tämän sananvapauden kanssa...
IRIADedit3: Ei hätää, lohikäärmeeni käristi ne. Nyt tosin tulee jotain täsmäohjusta tietenkin niskaan
Pitäisikö tää Diogenes tuntea jostain vai mihin tämä samaa mieltä oleminen viittaa?
Kaikista hupaisintahan tässä on, että itse piloillani kysäisin sivulla kolme tuota Diogenesiltä...tunnettanee myösen nimellä Grond, itse ainakin.
IRIADedit:
Ota kohteliaisuutena, en minä pahakseni pistäRune kirjoitti:Ah, kas, kiitos.Mitenköhän tuo pitäisi ottaa, sitä en tiedä, mutta otetaan nyt kohteliaisuutena kun joku jaksaa muistaa. Ei siinä, on minullakin joitain kokemuksia lohikäärmeistä, ne ovat vain olleet enemmän tai vähemmän kivuliaita, joten tyydyn tuohon yhteen kissaan jonka omaan.
IRIADedit2: Iik, nyt iski vainoharhaisuus ;( Kun tuolla ikkuna takana pomppii mustapukuisia miehiä, onkohan perääni lähetetty iskuryhmä kun näin kauheasti menin Diogenesin/Grondin henkilöllisyyttä spekuloimaan. Pelastakaa mut, ne iskee!
Tainnut Suomi ottaa mallia neuvostoliitosta tämän sananvapauden kanssa...
IRIADedit3: Ei hätää, lohikäärmeeni käristi ne. Nyt tosin tulee jotain täsmäohjusta tietenkin niskaan
Blondi.I Ride in a Dragon kirjoitti: Ota kohteliaisuutena, en minä pahakseni pistäMinullakin on kissa, kaksikin. Minkäsnäköinen morna sielläpäin pyörii jaloissa?
Mutta elämä osaa olla liian vaikeaa joskus... Ihan liian vaikeaa. Ja nimenomaan elämä. Nörtteily on kivaa, turvallista, helppoa, itsestäänselvää... tylsää... ikävää... itseään toistavaa... niin. Ota nyt tuosta selvää.
Mutta pään saa sekaisin huumeilla jos tahtoo, minkä takia ihmissuhteet on sitten keksitty? Tai sitten teen vain elämän itselleni ihan liian vaikeaksi.
Huomenna haastatteluaika työkkärille. Yay! Saan rahaa, jossain vaiheessa. Varmaan mahdollisesti työttömyyskorvausta viikon tai parin ajan... Pitää katsella huomenissa.
Dexteri vain sekoittaa ihmisiä toisiinsa. Grondia ei ole olemassakaan enää, se on lopettanut vasaroinnin.I Ride in a Dragon kirjoitti:Kaikista hupaisintahan tässä on, että itse piloillani kysäisin sivulla kolme tuota Diogenesiltä...
Eikös Grondi muuttanutkin ulkomaille jonkun turkkilaisen naisen perässä vai olenko aivan ulapalla?Diogenes kirjoitti:Dexteri vain sekoittaa ihmisiä toisiinsa. Grondia ei ole olemassakaan enää, se on lopettanut vasaroinnin.I Ride in a Dragon kirjoitti:Kaikista hupaisintahan tässä on, että itse piloillani kysäisin sivulla kolme tuota Diogenesiltä...
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
No sovitaan sitten näinDiogenes kirjoitti:Dexteri vain sekoittaa ihmisiä toisiinsa. Grondia ei ole olemassakaan enää, se on lopettanut vasaroinnin.I Ride in a Dragon kirjoitti:Kaikista hupaisintahan tässä on, että itse piloillani kysäisin sivulla kolme tuota Diogenesiltä...
Per.Rune kirjoitti:Blondi.I Ride in a Dragon kirjoitti: Ota kohteliaisuutena, en minä pahakseni pistäMinullakin on kissa, kaksikin. Minkäsnäköinen morna sielläpäin pyörii jaloissa?
- The Captain
- Valvoja
Hei, tarinakisa! Mitä hiivattia.
Saas nähdä. Olisi vähän noihin aikoihin yksi oikeuskäsittely kohdillaan (minä vs. entinen työnantajani, joka antoi minulle perusteettomasti kenkää), niin että jollei asia ratkea sovinnolla, minulla saattaa olla tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa muuta luettavaa kuin kisatarinat. Teoriassa idea kumpaankin tarinaan olisi olemassa, mutta luulen joutuvani jättämään viime tinkaan päätöksen, osallistunko eli en.
Sehän ei estä spämmimästä tähän topikkiin, vai mitä.
Grondin huonon vaikutuksen ihmiseen muuten näkee jo Diogeneksen tavasta kirjoittaa, asenteesta puhumattakaan.
Saas nähdä. Olisi vähän noihin aikoihin yksi oikeuskäsittely kohdillaan (minä vs. entinen työnantajani, joka antoi minulle perusteettomasti kenkää), niin että jollei asia ratkea sovinnolla, minulla saattaa olla tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa muuta luettavaa kuin kisatarinat. Teoriassa idea kumpaankin tarinaan olisi olemassa, mutta luulen joutuvani jättämään viime tinkaan päätöksen, osallistunko eli en.
Sehän ei estä spämmimästä tähän topikkiin, vai mitä.
Grondin huonon vaikutuksen ihmiseen muuten näkee jo Diogeneksen tavasta kirjoittaa, asenteesta puhumattakaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pah, kyllä ne huonot tavat tarttuivat conissa ja Jyväskylässä joltain parta-jeesukselta.The Captain kirjoitti:Grondin huonon vaikutuksen ihmiseen muuten näkee jo Diogeneksen tavasta kirjoittaa, asenteesta puhumattakaan.
Vähän voisin jopa epäilläRune kirjoitti:Jos joku Grompan muistaa...
Mjötähäh?! paskaa puhumaan, mitä spammia, I do not approve. Ollaanhan tässä kuitenkin valtion laitoksen ansiosta jo niin miestä ja sivistynyttä ja kurinalaista että hirvittää. Tosin sen verran vois tässä yrittää lupailla että kun kerta aikaa riittää lomaillessa vähän liiaksikin, niin voisin jopa ehkä mahdollisesti yrittää lukaista läpi tarinakisatuotokset ja heittää jonkinnäköistä kommenttia. Osallistumaan en lähde, sen verta vähän tullut kaunokirjailtua. Jos sitä sitten turinoitten kautta saisi vähän uutta kipinää koko harrastukseen, kenties... aika katkolla ollut koko touhu, vaikka jossain syvällä sisimmässä kiinnostuksen siemen kituu.Rune kirjoitti:pitäis saada se tänne jauhamaan vähän paskaa
Tämän voin allekirjoittaa. Vaikkakin tällä kolmannella vapauden kirkastamalla viikolla on pieni pelko päässyt hiipimään perseeseen että ei kait tässä nyt syksyyn asti laakereilla lepäillä. Alkaa tehä mieli duuniin nääs...Rune kirjoitti:Olen onneni huipulla ollut jo kaksi viikkoa, vapaus on niin ihanaa ja elämä näyttää ihan konkreettisesti jotenkin niin paljon kirkkaammalta, elävämmältä, maailma suuremmalta ja kaikki paremmalta
Joo... mutta jatkakaa.
np. Serj Tankian - Empty Walls
Back in da biz and so deep in da bashin' game.