Väri kyselyt

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Gerazu

Väri kyselyt

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Tein tämän topicin siltä varalta että joku etsii maaleja joillekkin figuille. Olen pahoillani jos tällä on jo tälläinen (Olen laiska käyttämään hakua.)

Itse kyselen Helffi Archereiden värejä. Siis niinkun perusvärit mitä siinä nyt suurimmaksi osaksi käytetään.

Xenon
Peliporukkavalvoja

Re: Väri kyselyt

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Farseer Geratsu kirjoitti: Itse kyselen Helffi Archereiden värejä. Siis niinkun perusvärit mitä siinä nyt suurimmaksi osaksi käytetään.
Vaatteet valkoisiksi ja sinisiksi. Valkoinen nyt menee ihan skull whitellä. Siniseen yleensä käytetään regal blueta, joka high lightataa enchanted bluella. Jos sitä ihan perus väriteemaa tarkoitat. Mutta ei niiden maalaamiseen ole yhtä ainutta oikeaa tapaa, yhtä hyvin voit itse keksiä väriteeman niille.

Gerazu

Xenon kirjoitti:
Farseer Geratsu kirjoitti: Itse kyselen Helffi Archereiden värejä. Siis niinkun perusvärit mitä siinä nyt suurimmaksi osaksi käytetään.
Vaatteet valkoisiksi ja sinisiksi. Valkoinen nyt menee ihan skull whitellä. Siniseen yleensä käytetään regal blueta, joka high lightataa enchanted bluella. Jos sitä ihan perus väriteemaa tarkoitat. Mutta ei niiden maalaamiseen ole yhtä ainutta oikeaa tapaa, yhtä hyvin voit itse keksiä väriteeman niille.
Iho elf fleshillä ja vaatteet oman maun mukaan mites aseet?

Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Farseer Geratsu kirjoitti:
Xenon kirjoitti:
No eihän niillekkään mitään tarkkoja määritelmiä ole. Boxin kannessa taitavat olla bleached bonella maalattuja, mutta kyllähän ne bowit voivat yhtä hyvin olla vaikka ruskean tai harmaan sävyisiä. Ihan oman maun mukaan! Teet vaan niin mikä omaa silmää mielyttää. =)

Gerazu

Xenon kirjoitti:
Farseer Geratsu kirjoitti:
Xenon kirjoitti:
No eihän niillekkään mitään tarkkoja määritelmiä ole. Boxin kannessa taitavat olla bleached bonella maalattuja, mutta kyllähän ne bowit voivat yhtä hyvin olla vaikka ruskean tai harmaan sävyisiä. Ihan oman maun mukaan! Teet vaan niin mikä omaa silmää mielyttää. =)
Oeki kiitos avusta.

J.K.55

Viesti Kirjoittaja J.K.55 »

Olen etsinyt Cadian 8th perus jampalle oikeaa värisävyä, mutta ei se oikein mitenkään tunnu löytyvän. Ne vaattet koitin aluksi Graveyard Earthilla, mutta se oli mielestäni liian tumma. Armorin maalasin ensin Catachan Greenillä, mutta sekin oli väärän sävyinen. GW:n sivuillakaan oleva ohje ei oikein toiminut.

Sticced

Viesti Kirjoittaja Sticced »

Miksi kaikki haluavat aina sen perusvärityksen IG:lle?

Mutta näin se siis menee IG codexin mukaan:

Suojukset catachan greenillä ja highlightaukset camogreenillä.
Vaatteet desert yellow pohja ja layer desert yellow+bleached bone.
Oma-aloitteisuutta.

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Sticced kirjoitti:Vaatteet desert yellow pohja ja layer desert yellow+bleached bone.
Sanokoot codexi mitä vain, mutta itse olen saanut Graveyard Earth pohjalle ja Kommando Khaki päälle tyylillä hyvin samanlaisen sävyn, kuin niillä "virallisilla Cadianeilla".
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.

J.K.55

Viesti Kirjoittaja J.K.55 »

Niin, onhan niitä Cadian 8th armeijoita aika paljon. Oon kyllä koittanut muitakin väriteemoja, mutta sitä oikeaa ei löydy, joten päädyin tähän. Kiitos kuitenkin vastauksista.

dwarffer

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Löytyisikö värikarttaa missä olisi GW:n värit ja vallejon etä osaisi vähän etsiä saman sävysiä?
:D

Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277

Jarva

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Lisätäänpä vielä tämä joukon jatkoksi: Vallejo vs Citadel

dwarffer

Viesti Kirjoittaja dwarffer »

Kiitos oikeastaan juuri tollasta jarvan mallia etsin mutta kyllä daynkin jutuista oli apua

Kiitos!
:D

Migutti

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Kuinkahan tuolta löytyvä Imperial Fistien landspeeder on maalattu? Näyttää erilaiselta kuin tuo. Tuota keltaista siis kysyn, kun speederissä näyttäisi olevan hieman maanläheisempi väri.

Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Migutti kirjoitti:Kuinkahan tuolta löytyvä Imperial Fistien landspeeder on maalattu? Näyttää erilaiselta kuin tuo. Tuota keltaista siis kysyn, kun speederissä näyttäisi olevan hieman maanläheisempi väri.
Sekoita tummankeltaista johonkin keskiruskeaan ja saatat saada tuollaista maasävyä. En sitten mene takuuseen tuosta.

Itse tekisin oikeastaan ensin johonkin sprueen keltaisen päälle ruskealla kevyttä drybrushausta. Näin olen saanut jotain ruosteentapaista miekkoihin, joskin kuivaharjasin metallin päälle.
Viimeksi muokannut Nazgúl, Su 17.02.2008 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa

Langennut

Viesti Kirjoittaja Langennut »

Jaa kysästääns nyt vaikka tähän jatkoksi:
Eli örkkien väriteemaksi valitsin hybridin evil sunzien ja blood axejen väliltä, eli vaatteet urban cammoa(harmaata jne.) ja osa pellistä punaisella kuten kypärä ja rintapanssari.
Nyt ongelmaksi muodostui että miten maalan trukin? ehdotuksia...
Erst was the age | when nothing was:
Nor sand nor sea, | nor chilling stream-waves;
Earth was not found, | nor Ether-Heaven,--
A Yawning Gap, | but grass was none."

Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Langennut kirjoitti:Nyt ongelmaksi muodostui että miten maalan trukin? ehdotuksia...
Maalaa se kamoväreillä ja sitten sotke päälle punaista. Red uns go fasta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.

Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Mitens kävisi perus metalliväritys, sitten kokopunaisia ja melko suuria dagseja sinne tänne? Niin että punaiset kolmiot peittäisivät jotain 30-50% metallialueista?
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.

M969

Viesti Kirjoittaja M969 »

Mitä eroa on Undercoat blackilla ja Chaos blackilla?

GarothEDIT: Samalla alueella oli ketju ihan kokonaan tästä aiheesta, turha silloin on laittaa kysymystä toiseen ketjuun.

Jarva

Viesti Kirjoittaja Jarva »

Sellaista utelisin, että mitkä näistä foundation-maaleista ovat niin sanotusti "puhtaita harmaita", eli eivät taivu siniseen, ruskeaan tms.? Moista kun on hieman vaikea arvioida silmämääräisesti, kun näyttö muuttaa hieman sävyjä. Itse arvelisin että Adeptus Battlegrey ja Astronomicon Grey olisivat näitä harmaita, vai kuinka?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”