Tausta pieni kysymys
Tausta pieni kysymys
En nyt ole täysin varma että menikö tämä siihen oikeaan paikkaan, mutta eiköhän tässä pärjätä...
Elikkä minkä näköinen se decoy launcher oikein on ja miten se konvataan?
Elikkä minkä näköinen se decoy launcher oikein on ja miten se konvataan?
- Guardsniper
Re: Tausta pieni kysymys
Jaa... no ihan varma en ole, mutta varmaan näyttää aikas paljon samalta kuin esim. imperialiset "invisible" extra armours. Konffaus myös samaan tapaan.sjaar94 kirjoitti:Elikkä minkä näköinen se decoy launcher oikein on ja miten se konvataan?
Näin siis ainakin itse olen näitä tähän asti peluuttanut. Mitään "virallista" osaa en kyllä decoy launcherille ainakaan muista nähneeni...
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Fluffin mukaan kyseessä on vehje joka laukaisee jotain tyyliin paperisilppua ja minidroneja hämäämään moottoreita kohti hakeutuvia ammuksia. Itse koittaisin konffata sitä esittämään ihan vain jotain joka näyttäisi tällaiseen pystyvän. Varmaan jotain aika samannäköistä kuin marineiden smoke launcherit, mutta Tau-tyylillä totetutettuna
. Ja ne smoke launcherithan näyttävät osapuilleen samalta kuin nykyisetkin oikeat tankkien smoke launcherit, eli tältä:

"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- Half-breed
Kyllä Decoy Launchereille on osat tehty Forgen puolesta. Tietysti se ei tarkoita, että pitäisi tehdä juuri tuon näköiset, mutta jotain osviittaa noistakin saa. Ovat nuo ylemmät kuvassa.

2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Keijokainen
Mä kelasin et ne on noi mitä on tos figussa valmiina noiden moottoreiden sivussa kun on noita koloja jotka näyttää vähän epäilyttäviltä O_o
Okei, asia selvä