Eivät combat squadit ole ainoita. Warseerissa huhutaan, että tulisi medium tankki ja scouteille land speeder transportti.Luminate kirjoitti: Ikävää jos näin on, että traitit ja armoury lähtee, ja saamme vain combat squadit tilalle. Olen jo tykästynyt nykyiseen 4. edikan versioon, ja mielestäni se EI kaipaa muutosta.
40k 5. editio -huhut
- Finlandiaperkele
Re: 40k 5. editio -huhut
Medium Tankki?Covenant kirjoitti:Eivät combat squadit ole ainoita. Warseerissa huhutaan, että tulisi medium tankki ja scouteille land speeder transportti.Luminate kirjoitti: Ikävää jos näin on, että traitit ja armoury lähtee, ja saamme vain combat squadit tilalle. Olen jo tykästynyt nykyiseen 4. edikan versioon, ja mielestäni se EI kaipaa muutosta.
Land Speeder Transport?
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
Yllättäen se tuntuu olevan juuri GW:n idea, tätä Jakezukukin yritti varmaan ilmaista.Luminate kirjoitti: Rehellisesti, tuo on ehkä huonoinen idea mitä olen tähän asti Sotussa nähnyt. Ei pahalla
No niinhän se taitaa olla.Mer'siles kirjoitti:Yllättäen se tuntuu olevan juuri GW:n idea, tätä Jakezukukin yritti varmaan ilmaista.Luminate kirjoitti: Rehellisesti, tuo on ehkä huonoinen idea mitä olen tähän asti Sotussa nähnyt. Ei pahalla
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
...IMO tuo land-speeder transportti on kyllä hyvä idea, mutta IMO tuo medium olisi kaartin heiniä..Luminate kirjoitti:No niinhän se taitaa olla.Mer'siles kirjoitti:Yllättäen se tuntuu olevan juuri GW:n idea, tätä Jakezukukin yritti varmaan ilmaista.Luminate kirjoitti: Rehellisesti, tuo on ehkä huonoinen idea mitä olen tähän asti Sotussa nähnyt. Ei pahalla
Mikä on IMO?Anaheim kirjoitti:...IMO tuo land-speeder transportti on kyllä hyvä idea, mutta IMO tuo medium olisi kaartin heiniä..Luminate kirjoitti:No niinhän se taitaa olla.Mer'siles kirjoitti:Yllättäen se tuntuu olevan juuri GW:n idea, tätä Jakezukukin yritti varmaan ilmaista.Luminate kirjoitti: Rehellisesti, tuo on ehkä huonoinen idea mitä olen tähän asti Sotussa nähnyt. Ei pahalla
Medium Tankki?
In My Opinion, mielestäni.
MInuakin vähän ihmetyttää mikä tämä medium tank on. Onko se predatoria kevyempi vai lantikan ja predatorin ristisiitos vai hellhound tyyppinen rynnäkkö vaunu?Luminate kirjoitti: ...IMO tuo land-speeder transportti on kyllä hyvä idea, mutta IMO tuo medium olisi kaartin heiniä..
Mikä on IMO?
Medium Tankki?
aaargh quotet meni päin peetä älkää välittäkö.
Samat sanat. Mikä on "Medium Tank?"DaBandito kirjoitti:MInuakin vähän ihmetyttää mikä tämä medium tank on. Onko se predatoria kevyempi vai lantikan ja predatorin ristisiitos vai hellhound tyyppinen rynnäkkö vaunu?Luminate kirjoitti: ...IMO tuo land-speeder transportti on kyllä hyvä idea, mutta IMO tuo medium olisi kaartin heiniä..
Mikä on IMO?
Medium Tankki?
Kaiken logiikan mukaan predator on Medium TankLuminate kirjoitti:Samat sanat. Mikä on "Medium Tank?"DaBandito kirjoitti:MInuakin vähän ihmetyttää mikä tämä medium tank on. Onko se predatoria kevyempi vai lantikan ja predatorin ristisiitos vai hellhound tyyppinen rynnäkkö vaunu?Luminate kirjoitti: ...IMO tuo land-speeder transportti on kyllä hyvä idea, mutta IMO tuo medium olisi kaartin heiniä..
Mikä on IMO?
Medium Tankki?
Predator täyttää kaikki yllämainitut ehdot.Wikipedia kirjoitti:Medium tanks are simply neither the heaviest nor lightest in weight, and many of the designs had successful balance of firepower, mobility, protection, and endurance, and could often be adapted to a variety of roles.
Tuo "medium tank" on uusi tankkityyppi, joka tulisi Lantikan ja Predan väliin.
Tai ei se virallisesti liiku millään medium-nimellä, se oli vain huhun kirjoittajan oma ilmaisu siitä, että uusi tankki olisi predan ja lantikan välissä panssareiden ja aseistuksen suhteen.
Tuosta puolivälitankista on kyllä huhuttu jo vuosikaudet, ja sitä on lupailtu aina "seuraavassa codexissa".
Samaten transport-speeder kuulostaa tosi oudolta valinnalta. Todennäköisesti siis vain jonkun fanipojan itse keksimää toiveunta.
Empä lähtisi henkeä pidätellen noita odottamaan.
Tai ei se virallisesti liiku millään medium-nimellä, se oli vain huhun kirjoittajan oma ilmaisu siitä, että uusi tankki olisi predan ja lantikan välissä panssareiden ja aseistuksen suhteen.
Tuosta puolivälitankista on kyllä huhuttu jo vuosikaudet, ja sitä on lupailtu aina "seuraavassa codexissa".
Samaten transport-speeder kuulostaa tosi oudolta valinnalta. Todennäköisesti siis vain jonkun fanipojan itse keksimää toiveunta.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
https://www.huuto.net/haku/sellernro/27655
En minäkään. Huhun kertoja väitti kuulleensa tiedot GW:n pelitestaajalta, joka voisi kyllä olla luotettava lähde sinällään, paitsi ehkä silloin kun huhuketjun neljännelle sivulle Warseerissä ilmeistyy tällainen viesti:
AndyH kirjoitti:Hi guys
There’s no way I’d normally comment on a rumour thread, especially if my commenting could be construed as confirming or denying anything (which it can't - so don't, OK!). But in this case, the OP is quoting a playtester as having given out this information, and as one of my jobs is to coordinate our playtest program, this makes it personal dammit!
So, I just want to say that no such information or document has been passed to any playtester, so make of the original source what you will...
Cheer
Andy Hoare
Phil Kelly says "No!"
Sarkasmia, anyone?Luminate kirjoitti:No niinhän se taitaa olla.Mer'siles kirjoitti:Yllättäen se tuntuu olevan juuri GW:n idea, tätä Jakezukukin yritti varmaan ilmaista.Luminate kirjoitti: Rehellisesti, tuo on ehkä huonoinen idea mitä olen tähän asti Sotussa nähnyt. Ei pahalla
What's going on here? Back from the grave and crap.
- DaemonForest
Ei ole vielä tässä 5th edition rulebookissa kunnollisia kuvia, mutta ainahan voi lesota että sellaisen pdf:änä omistaa
suht luotettavasta lähteestä sain, ainakin ork codex sisälsi oikeaa tietoa jotain 3kk etukäteen. 91 sivua näyttäisi sääntöjä olevan, fluhvia ei löydy vielä. Näyttäisi kyllä scatteroituvan noi blastit. On tehty jopa havainnollistavat kuvat liikkumisesta ja ampumisesta
pitää khyl nyt lähteä kouluun, mutta luen lisää kun kotiin tuun (ja tuun nopeesti
).
Ateistit keksivät uskonnon. Syyttäkää itseänne kiihkouskovaisista.
Mistä sinä sen sait?DaemonForest kirjoitti:Ei ole vielä tässä 5th edition rulebookissa kunnollisia kuvia, mutta ainahan voi lesota että sellaisen pdf:änä omistaasuht luotettavasta lähteestä sain, ainakin ork codex sisälsi oikeaa tietoa jotain 3kk etukäteen. 91 sivua näyttäisi sääntöjä olevan, fluhvia ei löydy vielä. Näyttäisi kyllä scatteroituvan noi blastit. On tehty jopa havainnollistavat kuvat liikkumisesta ja ampumisesta
pitää khyl nyt lähteä kouluun, mutta luen lisää kun kotiin tuun (ja tuun nopeesti
).
^ Tuo on ollut ladattavissa jo todella pitkään. Itse luin joskus muutama viikko sitten.
Ja muistaakseni jossain oli juttua että tuo "uusin versio pelitestikirjasta" on tuokin jo ainakin puoli vuotta vanha. Muutosta tulee tapahtumaan varmuudella. Esim. osa paikallaankin olevista kuvista sotii itse dokumenttia vastaan. (yhdessä kuvassa näkyy blastin osuvan 4+lla reunasta, vaikka itse dokumentin mukaan kaikki blastin alueella olevat ottaisivat suoraan vahinkoa.)
Jos tuohon dokumenttiin on kuitenkin uskominen niin uusi mariinitankki tulee varmaan sitten sisältämään pääaseen lisäksi ainakin 4 stormboltteria defensive weaponeiksi
\\\ Ja Luminatelle tiedoksi vielä, että sen saamisosoitetta ei ole varmastikaan laillista ilmoittaa täällä. google...
Ja tuo mediumtankkijuttu oli vaan kyrsiintynyttä huumoria mahdollisen uuden main/defensive weaponsäännön pohjalta, ei tietoa.
Ja muistaakseni jossain oli juttua että tuo "uusin versio pelitestikirjasta" on tuokin jo ainakin puoli vuotta vanha. Muutosta tulee tapahtumaan varmuudella. Esim. osa paikallaankin olevista kuvista sotii itse dokumenttia vastaan. (yhdessä kuvassa näkyy blastin osuvan 4+lla reunasta, vaikka itse dokumentin mukaan kaikki blastin alueella olevat ottaisivat suoraan vahinkoa.)
Jos tuohon dokumenttiin on kuitenkin uskominen niin uusi mariinitankki tulee varmaan sitten sisältämään pääaseen lisäksi ainakin 4 stormboltteria defensive weaponeiksi
\\\ Ja Luminatelle tiedoksi vielä, että sen saamisosoitetta ei ole varmastikaan laillista ilmoittaa täällä. google...
Ja tuo mediumtankkijuttu oli vaan kyrsiintynyttä huumoria mahdollisen uuden main/defensive weaponsäännön pohjalta, ei tietoa.
Viimeksi muokannut Temathael, To 31.01.2008 08:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pelaan Infinityä.
Okei, nolottaa sanoa, mutta kuola valuu jo.(Tuon "Medium Tankin" päälle)Temathael kirjoitti:^ Tuo on ollut ladattavissa jo todella pitkään. Itse luin joskus muutama viikko sitten.
Turha kuolata medium tankin päälle, lukekaas tuo Garothin lainaama viesti muutama rivi ylöspäin. Semmoisia vehkeitä ei ole siis edes pelitestattu, vaikka alkuperäinen huhun levittäjä niin väitti.
Ja tosiaan, se 91-sivuinen pdf on parhaimmillaankin joku testiversio viime vuodelta, kuten täällä on jo monesti todettu. Eli sen pohjalta ei kannata tehdä edes arvauksia siitä, millaiset säännöt lopullisessa 5. laitoksessa tulee olemaan.
Kuten sanottu, Warseerin Brimstonen (superluotettava lähde) uusimmat huhut ovat jo osittain ristiriidassa sen pdf:n tekstien kanssa.
Että jäitä hattuun. Odotellaas rauhassa vähän luotettavimpia tietoja.
Joku kysyi edellisellä sivulla huhukoostetta. Täällähän tämä, ja se ensimmäinen viesti on vain luotettava. Seuraava onkin jo höpinää tuon vanhan pdf:n pohjalta.
Ja tosiaan, se 91-sivuinen pdf on parhaimmillaankin joku testiversio viime vuodelta, kuten täällä on jo monesti todettu. Eli sen pohjalta ei kannata tehdä edes arvauksia siitä, millaiset säännöt lopullisessa 5. laitoksessa tulee olemaan.
Kuten sanottu, Warseerin Brimstonen (superluotettava lähde) uusimmat huhut ovat jo osittain ristiriidassa sen pdf:n tekstien kanssa.
Että jäitä hattuun. Odotellaas rauhassa vähän luotettavimpia tietoja.
Joku kysyi edellisellä sivulla huhukoostetta. Täällähän tämä, ja se ensimmäinen viesti on vain luotettava. Seuraava onkin jo höpinää tuon vanhan pdf:n pohjalta.
Figujen poistomyynti! Paljon wanhaa tavaraa & harvinaisia klassikoita:
- The Captain
- Valvoja
Ylipäätään uusien tankkien tai ajoneuvotyyppien lisääminen Marineille olisi fluffin kannalta melko hankala selittää. Imperiumin R&D-osasto on kumminkin pyörinyt melko vähällä budjetilla sitten Heresyn päivien... Jokin uusi Rhino-runkoinen varianttitankki tietysti olisi mahdollinen, mutta olisiko se lisäpanssaroitu Razorback vai jokin viritelmä Predatorista? Jotenkin vähän mietityttäisi, että ei tuommoiselle ole enää tilaa Marine-codexissa.Rakath kirjoitti:Tuo "medium tank" on uusi tankkityyppi, joka tulisi Lantikan ja Predan väliin.
Luulen myös antigrav-transporttien pysyvän parin muun armeijan heininä. Ja ylipäätään muutenkin veikkaan, että hirveästi ei nähdä enempää kuin se, mikä on jo Enkeli-codexeissa nähty.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Half-breed
Marsin teknopapit törmäävät sattumalta Arkhan Landin tutkimusretkien osaan n., jossa Land kertoo miten sattumalta törmäsi uuteen STC:hen, jossa on paljon S4 aseita 5ed. silmälläpitäen.The Captain kirjoitti:Ylipäätään uusien tankkien tai ajoneuvotyyppien lisääminen Marineille olisi fluffin kannalta melko hankala selittää. Imperiumin R&D-osasto on kumminkin pyörinyt melko vähällä budjetilla sitten Heresyn päivien...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.