Väsäilenpä ensimmäista 500pts tau listaa.
Niin saako steath team Shas´vre ottaa battlesuit wargear listata aseita.
Minun ymmärryksen mukaan normi jantterit saa vain support systeemeitä, siihen yhteen hardpointiin.
Mutta pomolla on koko lista käytössä.
tau stealth team pomo
- Half-breed
Re: tau stealth team pomo
Väärin. Lueppas nyt se Stealth tiimin "Character"-kohta ajatuksen kera.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
SpartanMk1
Luin useammankin kerran läpi eikä silti aukea et missä meni vikaan.
Nyt minulla on kolmen hengen stealt team jonka team leaderilla on fusion blaster ja plasma rifle.
Nyt minulla on kolmen hengen stealt team jonka team leaderilla on fusion blaster ja plasma rifle.
- Guardsniper
Sille ei saa plasma rifleä. Lue uudestaan se character osio ajatuksen kanssa läpi ja huomaat, että vre saa ottaa kaa battle suit wargear listasta. Ko. listassa en ainakaan itse bongannut plasma rifleä (syystä, että se on battlesuit weapons systems listassa).SpartanMk1 kirjoitti:Luin useammankin kerran läpi eikä silti aukea et missä meni vikaan.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Guardsniper kirjoitti:Sille ei saa plasma rifleä. Lue uudestaan se character osio ajatuksen kanssa läpi ja huomaat, että vre saa ottaa kaa battle suit wargear listasta. Ko. listassa en ainakaan itse bongannut plasma rifleä (syystä, että se on battlesuit weapons systems listassa).SpartanMk1 kirjoitti:Luin useammankin kerran läpi eikä silti aukea et missä meni vikaan.
Niin. Samaa mieltä.
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
-
SpartanMk1
Aivan ei se sitten saakkaan plasmaa.
sekotin wargearin ja armoryn samaan mössöön.
ja halusin sen lisä pyssyn sille napille. hieno homma että selvisi tuokin
sekotin wargearin ja armoryn samaan mössöön.
ja halusin sen lisä pyssyn sille napille. hieno homma että selvisi tuokin