Yrska
Lepralegioona esittää Suomifilmin: Lepraisen Helmen Kirous
Re: Lepralegioona esittää Suomifilmin: Lepraisen Helmen Kirous
Tai ainakin järkkärien elämä helpottuu kun paikalla on joku joka voi edes esittää tietävänsä mitä ihmettä siellä sääntöpaketissa lukee... Eipähän mein tarvitse vaivautua senkään suhteen 
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Jos en missannut mitään ja osasin laskea, niin tokassa skenussa voi saada maksimissaan 18 pistettä?
12-0 voitto +2+2+1+1, tulee 18 eikö?
Tarkoitus saada kuitenkin joka pelistä maksimissaan 20pistettä?
ainakin tuolla yleissäännöissä linjataan että pelipisteet 0-100...
korjatkaa jos olen väärässä ja... öh korjatkaa jos olen oikeassa...
12-0 voitto +2+2+1+1, tulee 18 eikö?
Tarkoitus saada kuitenkin joka pelistä maksimissaan 20pistettä?
ainakin tuolla yleissäännöissä linjataan että pelipisteet 0-100...
korjatkaa jos olen väärässä ja... öh korjatkaa jos olen oikeassa...
Sexy and Inouj it.
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
http://www.sirlin.net/articles/playing-to-win
Totta, oikeassa olet. My bad. Skenaarioon tulee seuraava sääntömuutos:

Pahoittelen näitä pieniä virheitä, joita sääntöpakettiin on näköjään päätynyt. Kaikki muut haukut aivopieruista voi jatkossakin osoittaa minun suuntaaniEnemmän objektiivejä hallitseva pelaaja saa +2 turnauspistettä. Jos pelaajilla on yhtä monta objektiivia, ei kumpikaan saa tuota +2 boonusta.
Pöytätilannetta on arvioitu uudestaan, ja mukaan mahtuu nyt 30 pelaajaa.
Noista korteista vaan sitä, että esim jos on tomb king pelaaja niin voiko hän saada jotain ld bonus korttia kun ei edes tee sillä mitään?
Voiko jokainen saada tuon heikot tuulet magian heikennys kortin? >8)
Voiko jokainen saada tuon heikot tuulet magian heikennys kortin? >8)
Kaikille tulee samat kortit. Jotkut bonukset eivät välttämättä hyödytä joitakin armeijoita, mutta korteista tulee mahdollisimman yleispäteviä.
Olli-Pekka Värri mukaan peruutusten vuoksi.
En oo tulossa.
wanhan liiton örkki pomo
Poistin siut listoilta. Nyt on yksi vapaa paikka turnauksessa.
-
Cactuscheff
Nyt kun kerran pääsin varmasti turneeseen mukaan niin voisin vaikka maksunkin suorittaa saman tien. En kumminkaan puusilmilläni löytänyt tästä ketjusta tai sääntöpaketista tilinumeroa jolle rahat pitäisi pistää tulemaan.
Sitten tuosta sanansaattajat skenaariosta sellainen kysymys että saavatko viestinviejät poistua vastustajan aloitusalueen lyhyitten sivujen kautta, kun tuota ei ainakaan yksiselitteisesti kielletty, puhuttiin vaan deploiment zonesta.
Sitten tuosta sanansaattajat skenaariosta sellainen kysymys että saavatko viestinviejät poistua vastustajan aloitusalueen lyhyitten sivujen kautta, kun tuota ei ainakaan yksiselitteisesti kielletty, puhuttiin vaan deploiment zonesta.
Mikään ei motivoi niin kuin vittuilu.
Paavo Järvenpää ilmoittautuu mukaan murhajuhlaan.
: P
Sanasaattajat saavat poistua vain pitkän sivun kautta. Lisäänpä tuonkin pakettiin.
Vili Auvinen mukaan.
Tarvii varmaan laittaa tuo sama säätö tuohon ykkösskenuun. Eiks jeh?saimon kirjoitti:Skenaarioon tulee seuraava sääntömuutos:
Enemmän objektiivejä hallitseva pelaaja saa +2 turnauspistettä. Jos pelaajilla on yhtä monta objektiivia, ei kumpikaan saa tuota +2 boonusta.
Voivatko sanansaattajat liittyä yksiköihin? Eikös nuo ammuta muuten pois turhan helposti.
Tarkoitushan onkin, että niitä sanansaattajia on suojeltava ja että ne on hyvin haavoittuvia. Eli ei taida olla tarkoituskaan saada niitä yksikköihin.
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
Hah, kyllä. Aivan oikeassa olet. Sanansaattajat saavat käppäillä omillaan tällä kertaa. Luulisi joka armeijasta löytyvän ylimääräisen fast cavalry/skirmisher/flyer yms. yksikön, jonka takana noita voi kuljettaa. Slooten onkin aivan oikeassa, ne ovat tarkoituksella erittäin haavoittuvaisia, minkä luulisi tuovan oman lisänsä pelaamiseen.Pahvi kirjoitti:Tarvii varmaan laittaa tuo sama säätö tuohon ykkösskenuun. Eiks jeh?saimon kirjoitti:Skenaarioon tulee seuraava sääntömuutos:
Enemmän objektiivejä hallitseva pelaaja saa +2 turnauspistettä. Jos pelaajilla on yhtä monta objektiivia, ei kumpikaan saa tuota +2 boonusta.
Voivatko sanansaattajat liittyä yksiköihin? Eikös nuo ammuta muuten pois turhan helposti.
Niinkuin kääpiöillä...
Kääpiöt nyt onkin niin nihkeä armeija, että sietääkin saada vähän keppiä. Ja onhan siellä nyt anvil.
Oukei. Kelasin vaan, että jos vastassa on pari kukkulaa ja muutama jousimies, niin taitaa olla parasta yrittää vaan pitää heput piilossa metsässä. Olettaen että sellainen omalta puoliskolta löytyy..
Kyllä maastoa pitäisi löytyä joka pöydältä tarpeeksi. Se, että mitä niille sanansaattajille kannattaa tehdä on sitten aivan toinen juttu 
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat