"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Whirlwind

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Luminate

Whirlwind

Viesti Kirjoittaja Luminate »

Apocalypse ??.?.???? Klo ??:??

Ajattelin ehkä lisätä pitkän kantaman tulivoimaani hankkimalla Whirlwindin tai pari(Huom. En aio hankkia Supression Forcea). Ennen hankkimista olisi kiva kuulla käytännön kokemuksia kyseisestä tykistölelusta.

Eli: Minkälaisia käytännön kokemuksia teillä on Whirwindeistä? Onko se pisteidensä arvoinen? Kumpi Payload kannattaa ottaa? Miten sitä tulisi käyttää(Käytännössä)?
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
QQ3

Re: Whirlwind

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Ovathan ne ihan kivoja ja tuovat mariineille oikeastaan ainoita ordance tykkejä (vindicatorien lisäksi). Ei mikään raskaasti panssaroitu mutta eipä maksa paljoakaan. Vengeance missilet olen hyväksi havainnut ja niitä toisinaan käyttänyt. Maaston taakse ampumaan jottei tuhoudu. Avoimelle jätetty whirla on lähinnä osoitus suoranaisesta typeryydestä sekä kasa helppoja pisteitä.
Luminate

Selvä. Onko kenelläkään muulla kokemuksia...?
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

vain positiivisia :D mitä olen pelannut niin kaataa porukkaa, varsinkin jos vastassa nidit tai Ig
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Luminate

Heretic kirjoitti:vain positiivisia :D mitä olen pelannut niin kaataa porukkaa, varsinkin jos vastassa nidit tai Ig
Onko tietoa Marineista ja Necroneista. Kaveriporukassa niitä on. PALJON.
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Luminate kirjoitti:
Heretic kirjoitti:vain positiivisia :D mitä olen pelannut niin kaataa porukkaa, varsinkin jos vastassa nidit tai Ig
Onko tietoa Marineista ja Necroneista. Kaveriporukassa niitä on. PALJON.
Katso ohjusten statteja str 5 ap 4 hmm woundaa 3+ ja saa savet. Eli ei mikään kovin kova marsun niittäjä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

DaBandito kirjoitti:Katso ohjusten statteja str 5 ap 4 hmm woundaa 3+ ja saa savet. Eli ei mikään kovin kova marsun niittäjä.
Mutta kumminkin on 22% mahikset tappaa marsu ja kun lättyn alle mahtuu paljon, niin kyllä sieltä niitä tappoja tulee ja sitten kuvioihin tulee ystävämme Ordnance Barrage Pinning.
Itse olen käyttänyt Whirlwindiä jo sen 3 vuotta, einkä koskaan ole oikein pettynyt sen pärjäämiseen. Aina se on tappanut väkeä ja onnistunut pinnaamaan niitä tärkeitä yksiköitä viholliselta. Kaikkia kevyitä >AS4+ armeijoita vastaan tämä on todella ilkeä laite.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
DaBandito

Viesti Kirjoittaja DaBandito »

Half-breed kirjoitti:
DaBandito kirjoitti:Katso ohjusten statteja str 5 ap 4 hmm woundaa 3+ ja saa savet. Eli ei mikään kovin kova marsun niittäjä.
Mutta kumminkin on 22% mahikset tappaa marsu ja kun lättyn alle mahtuu paljon, niin kyllä sieltä niitä tappoja tulee ja sitten kuvioihin tulee ystävämme Ordnance Barrage Pinning.
Itse olen käyttänyt Whirlwindiä jo sen 3 vuotta, einkä koskaan ole oikein pettynyt sen pärjäämiseen. Aina se on tappanut väkeä ja onnistunut pinnaamaan niitä tärkeitä yksiköitä viholliselta. Kaikkia kevyitä >AS4+ armeijoita vastaan tämä on todella ilkeä laite.
Omat pelikokemukset ovat olleet lähinnä Plague marineita ja necroneita vastaan jotka molemmat saavat FnP tai WBB whriliwindiä vastaan, joten se selittää osaksi miksi en pidä Whirlistä. Kyllä se whirli siis normi marsuja vastaan varmaan ihan näppärä peli on.
Luminate

Half-breed kirjoitti:
Eli kannattaa hankkia? Luulen niin.
humppatoukka

Viesti Kirjoittaja humppatoukka »

Jos tarvitset tulta jalkaväkeä vastaan niin hanki ihmeessä.

Tuo lätty muuten on DS gargoylien ym paras ystävä (nimim. 18 kuoli kun tulivat peliin).
kadzooks! hali.
Auttakaa toveria listassa!
m4ths

Viesti Kirjoittaja m4ths »

Jos hommaat niitä apocalypseen niin basiliskit ovat parempia kantama max "240" s9 ap2 Large blast. Omat kokemukseni ovat positiivisiä varsinkin gauntteja, genestelereita ja guarsmänejä vastaan.
Live with the best, die like a rest.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Onahn ne liskot parempia, mutta bassu indirektillä on 125p ja whirla on 85p. Tappaa se whirlwindikin t3 jalkaväkeä ihan hyvin.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

QQ3 kirjoitti:Onahn ne liskot parempia, mutta bassu indirektillä on 125p ja whirla on 85p. Tappaa se whirlwindikin t3 jalkaväkeä ihan hyvin.
..jos kerran lähdetään apocalypse kamaa hakemaan, niin napatkaa samalla IA vol.1 messiin manticore. Basiliskin ja whirlwindin risteytys.
Mutta kuten todettu, on patteristollinen whirlwindejä hyvä massaa vastaan, muuten en kyllä ole kauheasti tekemistä keksinyt, mitä nyt cityfightissa yksittäisillä lätyillä kiusin.
Luminate

Selvä. Eli massan keskelle. (Lätty siis)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”