Kroot Mercenaries, Evolutionary Adaptions
Kroot Mercenaries, Evolutionary Adaptions
Meniköhän oikein..
No, kummiskin, jos joltakulta löytyy aikaisempaa kokemusta, miten mallintaa noita, niin voisikohan jollain vinkillä meikäläistä informoida? Ajattelin lähinnä stuffata jotain kiinni Kroottien kehoon, sieniä, lonkeroita ja sen sellaista. Itse ainakin käsitin nuo joksikin taidoksi/erityiskyvyksi, jonka Krootit saavat vihollisrodulta, jota vastaan ovat taistelleet. Niin, ja nämä ovat menossa Hound packille joka hyötyy näistä Fleetillä. Plussaa siis, jos jotenkin kuvaisi tuota Fleettiä.
No, kummiskin, jos joltakulta löytyy aikaisempaa kokemusta, miten mallintaa noita, niin voisikohan jollain vinkillä meikäläistä informoida? Ajattelin lähinnä stuffata jotain kiinni Kroottien kehoon, sieniä, lonkeroita ja sen sellaista. Itse ainakin käsitin nuo joksikin taidoksi/erityiskyvyksi, jonka Krootit saavat vihollisrodulta, jota vastaan ovat taistelleet. Niin, ja nämä ovat menossa Hound packille joka hyötyy näistä Fleetillä. Plussaa siis, jos jotenkin kuvaisi tuota Fleettiä.
- tentacle_monster
Re: Kroot Mercenaries, Evolutionary Adaptions
Enpä nyt tiedä miten lonkerot ja sienet auttavat liikkumaan nopeammin
Enpä oikeastaan ole netissä nähnyt että olisi fleettiä konvattu näkyväksi osaksi figua. Jos haluaisin fleetin tuoda esiin niin laittaisin figut juoksu poseihin ja/tai pidentäisin niiden jalkoja.
Enpä oikeastaan ole netissä nähnyt että olisi fleettiä konvattu näkyväksi osaksi figua. Jos haluaisin fleetin tuoda esiin niin laittaisin figut juoksu poseihin ja/tai pidentäisin niiden jalkoja.
Yaaaa! i wanna grow tentacles!
Eipä noiden ole pakko sitä fleettiä kuvata, mutta tokihan se kiva olisi, jos hieman kertoisivat käyttötavoistaan. Mitään kovin isoa en haluaisi lähteä tekemään, kun projekti vie jo valmiiksi aikaa ihan tarpeeksi, enkä sitä paitsi haluaisi noista liikaa muita armeijoita muistuttavia. Eli ei siis mitään tyrkkykäsiä omien tilalle, tjsp.
BTW, meinaakos tuo Evolutionary adaptions edes sitä, mitä nuo Krootit imevät itseensä niistä syödyistä vihuista? Meinaa minä sain siitä sellaisen käsityksen.
BTW, meinaakos tuo Evolutionary adaptions edes sitä, mitä nuo Krootit imevät itseensä niistä syödyistä vihuista? Meinaa minä sain siitä sellaisen käsityksen.
Noi Evolutionit on eri juttu kuin se fleet. Eli evo:t on otettava kaikille krooteille armeijassa ja ne on niitä +1 I ja +1t -juttuja.
Tuo fleet taas tulee Hyperactive Nymune Organista joka on krootin yksi sisäelin. Eli sitä on ihan yhtä turha konvata kuin marsujen turboelimiä.
Noita itse evoluutioita ei välttis kannata konvata figuihin jos haluat käyttää muutakin kuin yhtä. Lonkerot jättäisin suosioilla pois(paitsi jos teet niinkuin minä ja konvaat "kaaos krootteja"). Itse käytän usein ork hybrid -evoa mutta en viitsi tehdä kaikista tukevampia niin se selittyy sillä että ovat syöneet marsuja ja ovat vaan niin s****nan sitkeitä.
Aamusekavaa tekstiä..toivottavasti autto
EDITx2:
Tuo fleet taas tulee Hyperactive Nymune Organista joka on krootin yksi sisäelin. Eli sitä on ihan yhtä turha konvata kuin marsujen turboelimiä.
Noita itse evoluutioita ei välttis kannata konvata figuihin jos haluat käyttää muutakin kuin yhtä. Lonkerot jättäisin suosioilla pois(paitsi jos teet niinkuin minä ja konvaat "kaaos krootteja"). Itse käytän usein ork hybrid -evoa mutta en viitsi tehdä kaikista tukevampia niin se selittyy sillä että ovat syöneet marsuja ja ovat vaan niin s****nan sitkeitä.
Aamusekavaa tekstiä..toivottavasti autto
EDITx2:
Juurikin näin. Krootit pystyvät omaksumaan ominaisuuksia syömästään geneettisestä materiaalista. Tämä on kai ainoa tapa jolla krootit ylipäätään kehittyvät. Niin ja ei vain "vihuista", jos kukaan ei estä niin krootit kyllä tykkää popsia omien liittolaistensakin ruumiit.BTW, meinaakos tuo Evolutionary adaptions edes sitä, mitä nuo Krootit imevät itseensä niistä syödyistä vihuista? Meinaa minä sain siitä sellaisen käsityksen.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Re: Kroot Mercenaries
Mutta jos tätä ei osta kaikille, niin kyllähän se helpottaisi tunnistusta. Ei ainakaan tarvitsisi joka kerta tarkistaa listoista mitä on milläkin ukolla. Sitä paitsi, mitä nyt tuolta codexista tutkailin, niin ainakin Kroot Hound packin tiedoissa tuo on Evolutionary Adaptations.Hanska kirjoitti:Tuo fleet taas tulee Hyperactive Nymune Organista joka on krootin yksi sisäelin. Eli sitä on ihan yhtä turha konvata kuin marsujen turboelimiä.
MEdit: Mitenkähän saisin modattua Houndpackin krooteista hieman erinäköisiä, kuin normicarnivoret? Tahtoisin noista hieman erinäköisiä. Joku piiska, jtn siihen suuntaan? Ideoita.
- tentacle_monster
No kuten tossa itsekin sanoit joku ruoska ois aika pop, tai sitten keihäät, nämä ehkä istuisivat paremmin kroottien imagoon.
Laittaisin myös ehkä itse koiralauman ohjastajille mukaan niitä kroottien kivoja lihanyyttejä, nii ja piskithän voisi vaikka laittaa kantamaan jotaki kroottien kamoja.
Laittaisin myös ehkä itse koiralauman ohjastajille mukaan niitä kroottien kivoja lihanyyttejä, nii ja piskithän voisi vaikka laittaa kantamaan jotaki kroottien kamoja.
Yaaaa! i wanna grow tentacles!
Niinhän onkin evolutionary adaptationeita nekin.. No pistetään dementian piikkiin.Migutti kirjoitti:
Mutta jos tätä ei osta kaikille, niin kyllähän se helpottaisi tunnistusta. Ei ainakaan tarvitsisi joka kerta tarkistaa listoista mitä on milläkin ukolla. Sitä paitsi, mitä nyt tuolta codexista tutkailin, niin ainakin Kroot Hound packin tiedoissa tuo on Evolutionary Adaptations.
MEdit: Mitenkähän saisin modattua Houndpackin krooteista hieman erinäköisiä, kuin normicarnivoret? Tahtoisin noista hieman erinäköisiä. Joku piiska, jtn siihen suuntaan? Ideoita.
Tee vaikka joka kindredille omat kasvomaalit, sit ne on helppo erottaa.
Ootko just alottanu kerään kroot merccejä?
Viimeksi muokannut Hanska, Ti 29.01.2008 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Jep, tuossa joululahjaksi tuli 2 pakettia carnivoreja, joiden lisäksi hain stadista muutaman houndin. Kuinka niin?Hanska kirjoitti:Ootko just alottanu kroot merccejä?
Itselläkin on just ekat mercit lähdössä työn alle. Aloitan kai Master shaperin convailulla. Tarkoitus olisi tehä kaverin kaaosten kanssa(tarvittaessa) toimiva väärälle tielle eksyneitä khorne-krootteja.
Minäpäs olenkin jo päässyt aloittelemaan, 3 kroottia maaleissa, viitisentoista koottuna.Hanska kirjoitti:Itselläkin on just ekat mercit lähdössä työn alle. Aloitan kai Master shaperin convailulla. Tarkoitus olisi tehä kaverin kaaosten kanssa(tarvittaessa) toimiva väärälle tielle eksyneitä khorne-krootteja.
Meikäläisellä on tuo Mastershaperi edessä vasta, kun löydän/saan hankittua jostain plasticardia. Kerroppas kuoma, hyväksyisitkö jonkintyylisen viikatteen evisceraattoriksi? Olisi astetta fluffikkaampi vaihtoehto, kuin se fisti. Siis minun armeijassa.
Kai se menis jonkimmoisena counts as -meininkinä. Itsellekkin tulee isoja chainaxeja c.a. evisceratoreiksi. Jos sen viikatteen terä on sahanterä niin se toimisi ainakin hyvin.Migutti kirjoitti: Kerroppas kuoma, hyväksyisitkö jonkintyylisen viikatteen evisceraattoriksi? Olisi astetta fluffikkaampi vaihtoehto, kuin se fisti. Siis minun armeijassa.
- Terminator Sergeant
Eviscerator *EI* ole fisti.
Se on julmetun iso moottorisaha, hm.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Voisi sanoa että OLI iso moottorisaha, ainakin necromundan aikaan. Nykyään se on "groteskin iso chainsword".Terminator Sergeant kirjoitti:Eviscerator *EI* ole fisti.
Mutta ihan mikä vaan chainase joka on kahdenkäden niin toiminee.
Jaahas. Tuli kyllä uutena tietona tuo. Fistikäsitys juontaa juurensa tuohon krootticodexiin, jossa se luetaan fistiksi, joka saa 2D6 armour penetrationiin. Eli näin.Terminator Sergeant kirjoitti:Eviscerator *EI* ole fisti.