Pisteistä sääntöä?
Pisteistä sääntöä?
Niin mietin tässä että onko olemassa jotain yleistä sääntöä army pisteistä. Eli jos tarkoituksena on pelata 2000pst peli voiko se mennä 4 pistettä yli jopa tunauksisa vai onko se niin tarkkaa?
- Viiksivallu
Re: Pisteistä sääntöä?
Yleensä turnauksissa ei saa mennä yli pistelläkään, mutta kaveripeleissä saa mennä sopimuksen mukaan.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
Tästä aiheesta on ollut keskustelua monet kerrat, ja mielipiteitä on ollut jos jonkinlaista. Eikös kuitenkin ole niin, että armeijan pistemäärälle sovitaan yläraja, esim 2000 pistettä. Ainakin minun käsitykseni mukaan yläraja tarkoittaa, ettei sen yli mennä. Jos tuntuu ylivoimaisen vaikealta, niin suunnittele armeijasi 1990 pisteen mukaan (Tietysti käyttäen 2000 pisteen core/special/rare/hero -rajoituksia), jolloin periaatteessa saat mennä kymmenellä pisteellä yli.
Olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Yläraja on yläraja.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Aina on jotain, mitä tiputtaa.. jostain yksiköstä yksi jamppa, ehkä jonnekin joku uppi lisää, kun pisteitä taas vapautui. Itse en koskaan pelaa yli menevillä pisteillä, ja turnauksissa se onkin jo sitten kiellettyä. Sitä paitsi, kun niitä tarpeeksi tweakkailee, niin alkaa oppia mistä niitä pisteitä rutistaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Teonanacatl
Jos sovitaan, että pelataan 2000 pisteen peli, niin otetaan vain 2000 pisteen edestä joukkoja. Yksinkertaista ja helppoa. Jos se menee pisteella yli, niin sittenhän se on 2001 pisteen lista, eikä se mikä sovittiin.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."