YÄäääää!!!! ((uudet High Elffit)
Re: YÄäääää!!!! ((uudet High Elffit)
@Jara-: Siulla reso siis tulee 3 rank, lippu, bsb,warbanner,2-3tappoo. Vastapuoli sai siis : Lippu, 2Xrankki, outnumber (tosiian hänellä on US 12-14 ja siulla sen tappojen jälkeen 10-11), se 5-6tappoo, että jos hänellä ei ollut sitä lippua niin se olisi ollut tasapeli vaiko tuliko teille jotain laskuvirheitä kenties vaiko eikö hänellä ollut musikanttia vai kuinka? Ihan uteliasuuttani kysyn.
2
Nyt kun muistutat niin kyseessä taisi olla tosiaan viisi graalin ritaria jotka heittivät huonosti noppaa ja joilla ei ollut muusikkoa. Tulos oli siis minun edukseni muusikosta, mutta sen combatin minä kyllä voitin ja yli juostiin niin, että liput liehuivat.Lind The ChessMaster kirjoitti:@Jara-: Siulla reso siis tulee 3 rank, lippu, bsb,warbanner,2-3tappoo. Vastapuoli sai siis : Lippu, 2Xrankki, outnumber (tosiian hänellä on US 12-14 ja siulla sen tappojen jälkeen 10-11), se 5-6tappoo, että jos hänellä ei ollut sitä lippua niin se olisi ollut tasapeli vaiko tuliko teille jotain laskuvirheitä kenties vaiko eikö hänellä ollut musikanttia vai kuinka? Ihan uteliasuuttani kysyn.
Ja US taisi olla cassujen jälkeen 20-5/6 = 15/14.
Täytyy sanoa, että tämä keskustelu sai kyllä mieliteon etsiä uusi haltiakirja karvaisiin kouriin, kun vielä olisi kunnolla jalkaväkeä iskeä pöydälle. Puolisen sataa ensin iskevää keihäsmiestä kuulostaa kyllä aivan törkeältä juustolta ja kun niiden väliin saisi nuo swordmasterit, jotka aikoinani möin ja niiden korvikkeiksi hankitut exicutionerit konvertoin Hordeen.
Tekstiä ketjussa on aivan liiaksi kerralta luettavaksi, osaisiko joku kertoa niistä jellonavaunuista? Lähinnä miten ne eroavat Tiranochin kärryistä. Kummatko ovat iloisempia nykyään?
Tekstiä ketjussa on aivan liiaksi kerralta luettavaksi, osaisiko joku kertoa niistä jellonavaunuista? Lähinnä miten ne eroavat Tiranochin kärryistä. Kummatko ovat iloisempia nykyään?
Tiranocit. Leijonakärryt hajoavat liian helposti (maksavat maltaita)Murhe kirjoitti:Täytyy sanoa, että tämä keskustelu sai kyllä mieliteon etsiä uusi haltiakirja karvaisiin kouriin, kun vielä olisi kunnolla jalkaväkeä iskeä pöydälle. Puolisen sataa ensin iskevää keihäsmiestä kuulostaa kyllä aivan törkeältä juustolta ja kun niiden väliin saisi nuo swordmasterit, jotka aikoinani möin ja niiden korvikkeiksi hankitut exicutionerit konvertoin Hordeen.
- The Captain
- Valvoja
Älä huoli, niillä on hyvä koti.Murhe kirjoitti:kun niiden väliin saisi nuo swordmasterit, jotka aikoinani möin
Tiranocit chargaavat pitemmälle, ja vaikka leijonakärry tekeekin enemmän kipeää, niin kumpikin hajoaa suunnilleen yhtä helposti, ja leijonakärryssä on ikävä 140 pisteen hintalappu. Leijonallinen versio kylläkin vetää yksin läpi T3-jalkaväkiblokista, mutta vain pienellä lisähinnalla saa jo kaksi Tiranoccia, ja ainahan kaksi on parempi kuin yksi.Tekstiä ketjussa on aivan liiaksi kerralta luettavaksi, osaisiko joku kertoa niistä jellonavaunuista? Lähinnä miten ne eroavat Tiranochin kärryistä. Kummatko ovat iloisempia nykyään?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kuulostaa ainakin aivan liian kalliilta hunajalta. Ainakin edellisen laitoksen vaunujen suurin ilo oli edullisuus ja nopsa vauhti. Kallis, heikko ja tehokas kuulostaa aivan samalta kuin suuren maalitaulun maalaisi vaunun etupaneeliin.
- The Captain
- Valvoja
That's high elves for you.Murhe kirjoitti:Kallis, heikko ja tehokas
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Mutta sen pitää olla myös nopsa mulle.The Captain kirjoitti:That's high elves for you.Murhe kirjoitti:Kallis, heikko ja tehokas
Ei se jellonakärri NIIN hidas ole. Itse ajattelin kokeille kahta leijonavankkuria 2000 pisteen listassa. Todennäköisesti turpaan tulee niin, että tukka lähtee, mutta ainakin kärrit ovat tyylikkäitä. Tälläiset "toivotaantoivotaan"-viritykset ovet juuri se helffien suola.Murhe kirjoitti:Mutta sen pitää olla myös nopsa mulle.The Captain kirjoitti:That's high elves for you.Murhe kirjoitti:Kallis, heikko ja tehokas
wat
Tiranocissa on pyssyjä! (=tappaa kaike)
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
- Lord Mikke
OMFG LOL! Kaikki kosahtaa!Foo bar kirjoitti:Tiranocissa on pyssyjä! (=tappaa kaike)
Mutta siis...
Ainoastaan Chrace- teemaiseen armeijaan noita jellunakukkeleita ottaa voi, jos edes niihinkään, kun niin mokomaa fiilistelytavaraa ovat. Siis ihan oikeasti, katsokaa sitä piste- eroa ja sitä mitä siihen nähden saa. Ei kovin kannattavaa IMO.
Peril of Warp
Plääh, itsellä delffejä vastaan leijonavaunu posotti läpi kaikesta mahdollisesta vaikka jumittikin osaksi kolme vuoroa speareissa. 6 S5 iskua vuorossa on vain mehukas pakkaus verrattuna tiranocciin. Taitaapi olla että leijonan suurin etu on juurikin tuo, että se kestää edes hieman tuossa pitkitetyssä taistossa eikä jumaliste kuole jos kämmit ekat impactit.Lord Mikke kirjoitti:OMFG LOL! Kaikki kosahtaa!Foo bar kirjoitti:Tiranocissa on pyssyjä! (=tappaa kaike)
Mutta siis...
Ainoastaan Chrace- teemaiseen armeijaan noita jellunakukkeleita ottaa voi, jos edes niihinkään, kun niin mokomaa fiilistelytavaraa ovat. Siis ihan oikeasti, katsokaa sitä piste- eroa ja sitä mitä siihen nähden saa. Ei kovin kannattavaa IMO.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Jellonakärryl on kyl 4 S5 ja 2 S4 iskua kun GW antaa kärryssä vaan 1s lisää.I Ride in a Dragon kirjoitti:Plääh, itsellä delffejä vastaan leijonavaunu posotti läpi kaikesta mahdollisesta vaikka jumittikin osaksi kolme vuoroa speareissa. 6 S5 iskua vuorossa on vain mehukas pakkaus verrattuna tiranocciin. Taitaapi olla että leijonan suurin etu on juurikin tuo, että se kestää edes hieman tuossa pitkitetyssä taistossa eikä jumaliste kuole jos kämmit ekat impactit.Lord Mikke kirjoitti:OMFG LOL! Kaikki kosahtaa!Foo bar kirjoitti:Tiranocissa on pyssyjä! (=tappaa kaike)
Mutta siis...
Don´t hate the player if you cant play the game.
Jellonilla on S5 valmiiksi, ja ajajilla on S4 pohjilla. 4+1=?? 
P*****e... Taas yritetään päteä jollain asialla ilman Army Bookkia ja vielä kirjastosta. Noh onneks joku sentään korjas tänkin ajatusvirheen... ps. En osaa laskea näemmä yhteen laskujaOberon_ kirjoitti:Jellonilla on S5 valmiiksi, ja ajajilla on S4 pohjilla. 4+1=??
Don´t hate the player if you cant play the game.
-
General Eurond
Pulttiksia ei tosiaan saa enää 2 samaan yksikköön, mutta (älä masennu) Helffit saa nykyään 2 rarea alle 2000pts peleihin. Älkää pitäkö minua ilonpilaajana.Mithrandir kirjoitti:Kuulin kaverilta että bolttiksia ei enää sentään saa kahta samaan slottiin, mikä kuulostaa ihan reilulta koska muuten niitä olisi kahdeksan aina kahden tonnin armeijoissa.
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
- Synnin niittäjä
- Viesti:
-- joilla saadaan edelleen ne samat 2 pultteria kuten ennenkin.General Eurond kirjoitti:Pulttiksia ei tosiaan saa enää 2 samaan yksikköön, mutta (älä masennu) Helffit saa nykyään 2 rarea alle 2000pts peleihin. Älkää pitäkö minua ilonpilaajana.Mithrandir kirjoitti:Kuulin kaverilta että bolttiksia ei enää sentään saa kahta samaan slottiin, mikä kuulostaa ihan reilulta koska muuten niitä olisi kahdeksan aina kahden tonnin armeijoissa.
Pesis kirjoitti:Työmotivaatiota Rommellin sanoista: "Sweat saves blood, blood saves lives, and brains save both."
Mutta nyt saa kotkan ja boltterin.
Ja 200pts armeijassa neljä DoW CannoniaWarchief kirjoitti:Mutta nyt saa kotkan ja boltterin.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- Slave of Yesterday
2000pts?I Ride in a Dragon kirjoitti:Ja 200pts armeijassa neljä DoW CannoniaWarchief kirjoitti:Mutta nyt saa kotkan ja boltterin.Tai neljä blokkia irongutteja... tai... Well, you get the point.
Ei sitä surulla eletä sanoi spurgu, kun naurulokkia grillasi.