Varsinkin tuo 4+:lla yksi woundi vähemmän murenemisesta!noita lippuja on vähän liikaa, aika turhia osa noista. on vaan kehittelijöille tullu päähän laittaa kaikki päähäntullu tonne kirjaan.
Vampire Counts huhuja!
Re: Vampire Counts huhuja!
Tätähän mä hain- Lord Kroak ei pelkää enää Zombeja!
No joo, jos hinta on tarpeeksi alhaalla, tuon lipun voisi ostaa pienehkölle eliittiyksikölle. Näille löytyy silti paljon parempaakin. Kayttöä lytyisi murentumissuojalta siis lähinnä iiisoissa taisteluissa.
P.S. Mitä mieltä olette vanhojen modelien uusista show case maalauksista? Omasta mielestäni ´eavy metalin taso laskee vuosi vuodelta. Ehkä se kuvastaa maalauksien uutta tehtävää: innostaa kokematomampia. Entiset viralliset zombi-kuvat olivat silloin joskus mielestäni todella hienoja. Nyt ne näyttävät keskinkertaisilta eivätkä värit ole yhtä harkitut.
P.S. Mitä mieltä olette vanhojen modelien uusista show case maalauksista? Omasta mielestäni ´eavy metalin taso laskee vuosi vuodelta. Ehkä se kuvastaa maalauksien uutta tehtävää: innostaa kokematomampia. Entiset viralliset zombi-kuvat olivat silloin joskus mielestäni todella hienoja. Nyt ne näyttävät keskinkertaisilta eivätkä värit ole yhtä harkitut.
- Lord Mikke
No joo, tai sitten vaatimustaso on kohtuuton. Kyllä niitä yksityiskohtia on karsittu jos katselee vanhoja miniatyyrejä, mutta sotimaan tarkoitetun näköisiksi ne pitääkin tehdä, eikä miksikään korukaupan kanta- asiakkaiksi.Morze kirjoitti:P.S. Mitä mieltä olette vanhojen modelien uusista show case maalauksista? Omasta mielestäni ´eavy metalin taso laskee vuosi vuodelta. Ehkä se kuvastaa maalauksien uutta tehtävää: innostaa kokematomampia. Entiset viralliset zombi-kuvat olivat silloin joskus mielestäni todella hienoja. Nyt ne näyttävät keskinkertaisilta eivätkä värit ole yhtä harkitut.
Peril of Warp
Tarkoitinkin sitä, että maalaus on heikentynyt. Zombithan eivät ole vielä muuttuneet. Ehkä syynä on pätevien maalarien suuret palkat, joten maalauspuolta on karsittu, joten pienempi porukka joutuu tekemään isommat maalityöt. Tiedä häntä. Tai sitten hienot näytillepanot on koettu vain resurssien tuhlauksena. Tai porukka on laiskistunut. Tai minä olen vain kriittisempi.Lord Mikke kirjoitti:No joo, tai sitten vaatimustaso on kohtuuton. Kyllä niitä yksityiskohtia on karsittu jos katselee vanhoja miniatyyrejä, mutta sotimaan tarkoitetun näköisiksi ne pitääkin tehdä, eikä miksikään korukaupan kanta- asiakkaiksi.
Tai sitten oma "maalaus silmäsi" on kehittynyt sen verta paljon että ne ei enää näytä niin hienoilta, kuin silloin kun alotit harrastuksen :DMorze kirjoitti:Tarkoitinkin sitä, että maalaus on heikentynyt. Zombithan eivät ole vielä muuttuneet. Ehkä syynä on pätevien maalarien suuret palkat, joten maalauspuolta on karsittu, joten pienempi porukka joutuu tekemään isommat maalityöt. Tiedä häntä. Tai sitten hienot näytillepanot on koettu vain resurssien tuhlauksena. Tai porukka on laiskistunut. Tai minä olen vain kriittisempi.Lord Mikke kirjoitti:No joo, tai sitten vaatimustaso on kohtuuton. Kyllä niitä yksityiskohtia on karsittu jos katselee vanhoja miniatyyrejä, mutta sotimaan tarkoitetun näköisiksi ne pitääkin tehdä, eikä miksikään korukaupan kanta- asiakkaiksi.
2
Onko vika vain minun silmissäni vai eikö uusia luurankoja ole lisätty tuohon pakettiin vaan joudumme kärsimään vanhoista? Kieltämättä hieman huono kuva joten paha sanoa: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Uskallan kyllä sanoa että uusia luurankoja nuo ovat (Katsos tota champpaa)Pariah kirjoitti:Onko vika vain minun silmissäni vai eikö uusia luurankoja ole lisätty tuohon pakettiin vaan joudumme kärsimään vanhoista? Kieltämättä hieman huono kuva joten paha sanoa: http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
.
Uusilta näyttää lippuineen kaikkineen.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Mitä nyt tuosta kuvasta voi päätellä, jotain ainki o uusittu, muutaki ku maalaus. Commandi ja ehkä kilvet vähimmillään...
Mutta miksi Ghoulit on rykässä tuossa kuvassa? Näön vuoksi vai....? Heh, vitosedikan Ghoulioutnumberingsääntö takaisin! :D
Mutta joo.... Mites tuo kärry? Onko siitä jotain tietoa? Ja missä on Musta Valmentaja?
Mutta miksi Ghoulit on rykässä tuossa kuvassa? Näön vuoksi vai....? Heh, vitosedikan Ghoulioutnumberingsääntö takaisin! :D
Mutta joo.... Mites tuo kärry? Onko siitä jotain tietoa? Ja missä on Musta Valmentaja?
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Ghoulit ränkkää uudessa kirjassa, eivät oo vahingossa riveissä siis. Raatokärri tekee kavereista lähistöllä nopeita ja vaikeuttaa vihujen taikomista/helpottaa nostatusta maksusta. Monsteri, ei kärry. Musta SOHVA on rare-osiossa, niinkuin tavallista.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Toivon suuresti että nuo itemit on p***anjauhantaa... Koska niistä henkii niin jotenkin 5-edikan omalaatuinensa epätasapaino.... Eeeei, ei. En tykkää yhtään. No, kahden viikon päästä kerron lisää. :P
On kyllä hyvin pitkälti oikeita noi huhut, viimeisimmät ainakin. Tokikaan eivät ihan tasantarkkoja ole, sentäs. Cursed pendant ei esim ole niin jiistoa mitä se jossain vaiheessa näytti olevan.
Warseer on ainakin todennut nuo itemi huhut oikeiksi ja monellahan siellä on jo kirja. Lisäksi uusi VC on omasta mielestäni ihan %&¤/%& paljon parempi kuin ennen. Entisellä VC:llä tuota iskuvoimaa ei oikeastaan löytynyt mistään (BC, VL, VC,), mutta nyt saadaan sitäkin mukavasti Wargulffin ja KotB:n muodossa. IoN on monta kertaa parempi kun sitä voi nyt monottaa monta kertaa vuorossa, joten zombeja tulee kuin sieniä sateella. Muutenkin keskimäärin 2k matseihin VC saa suurinpiirtein 13PD melko kivuttomasti, joten luulisin, että taikavuorot tulevat olemaan melko tuhoisia. GW taisi kerrankin tehdä jotakin oikein :D (säännöissä sii).
Viralliset ilmestymispäivät löytyy On-line storesta. Ensimmäinen julkaisu on Spearhead, joka ilmestyy tämän viikon lauantaina. Vähän tekisi mieli marssia paikalliseen ja poimia, mutta hinta hirvittää.Örchid kirjoitti:Mones päivä tämä uudistus tulikaan virallisesti kauppojen hyllylle?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
-
Usermaatra
Paljonkos tuolle muuten tulee sitten tuota eurohintaa? Muuten minusta VC:n uudistukset vaikuttavat miellyttäviltä. Geneeriset vampyyrit vaikuttavat paljon tyylikkäämmiltä kuin sekakomppania eri myyteistä koottuja mörköjä. Uusia unitteja odottelen, tosin se wraittijuttu taitaa osoittautua lopulta pisteissä hieman liian kalliiksi skirmariporukaksi, tosin keksin moiselle kyllä melko monta käyttötarkoitusta, varsinkin kun tulee olemaan ainoa skirmausryhmä koko armeijalla. Mukavalta kuulostaa myös se, että vampyyreistä saa kovia, mutta vievät myös sen verran pisteitä että mitään blood keepin ritarijyrää ei vampyyrineuvoston rinnalla tulla näkemään. Vampyyreillä tulee olemaan tulevaisuudessa paljon moniulotteisempi armeijakirja, ja eri tarkoituksiin muokattava kuin edellinen kirja.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
En nyt äkkiä keksi mistä tarkistaa, mutta päättelisin että kun hinta o 105 puntaa (nee?), nii se tekisi jonkun... no, tossahan se Boostep.fi:n mainoksessa vieressä tällä hetkellä lukee: 144 euroa, ainki sieltä. Yliviivattu hinta o 160 euroa, et luulen et se o se oikea.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Luin taas noita magic itemeitä... En tykkää. Mut no, sen näkee sitten.
Ja mikä o ASF? Ei yhdistä, kun ei ole päässyt pelaileen kunnolla melkein puoleen vuoteen. O____O
Ja mikä o ASF? Ei yhdistä, kun ei ole päässyt pelaileen kunnolla melkein puoleen vuoteen. O____O
Always strikes first.Jan von Carstein kirjoitti: Ja mikä o ASF? Ei yhdistä, kun ei ole päässyt pelaileen kunnolla melkein puoleen vuoteen. O____O
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!