"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Punaiset kaartilaiset -blogi (28.3. Chimera ja psyker)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Githgulcag

Re: Punaiset kaartilaiset -blogi (2.2. päivitys; Wip officer)

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

Entinen Heroic senior officer alkoi ärsyttäämään minua, koska olen tehnyt sen pari vuotta sitten, joten se on aika ruma. Nyt olen tekemässä uutta, johon meinaan panostaa vähän enemmän.

Tässä se on melkein valmiiksi konvertoituna. Kirveeseen ainakin pitää lisätä vähän pitempi varsi.

Kuva
Jipe

Viesti Kirjoittaja Jipe »

OHHOH! Onpa hienosti konvertattu, varsinkin toi viitta! Laitahan kuvii sitte ku on valmista.
m4ths

Viesti Kirjoittaja m4ths »

Ite tykkään, toi kirves on kyl vähän liian iso minun makuuni, olisin valinnut miekan. Hienosti konvertoitu odotan, että nään sen maalattuna.
Live with the best, die like a rest.
Hammarist

Viesti Kirjoittaja Hammarist »

Hieno konffi, mutta IMO tuo raskaan näköinen kirves antaa vaikutelman että se on vain raskaan näköinen kirves kun sitä pidetään tuolla tavalla kädessä... Mielestäni se kaipaa jotain tasapainottavaa toiseen päähän. ketjunpätkää tai piikkiä...
Komeaa jälkeä, en muista osaa muuta sanoa.
Hartman kirjoitti: Yhdestoista käsky:
"Sinun ei ole nöyhtää & pelimecanicaa toisiinsa sotceman. "
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Eeeei ota tuo kirves pois.
Pidän viitasta ja kirjasta, mutta olkasuojiin kannattaisi vaikka dfp:ltä kysyä neuvoa, ovat vähän rujon näköiset.
Nuo bretonnialaisten kädet on ihan makeita, mutta olisit vaan pysyny siinä vasarassa, hm.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Älkääs nyt liian aikaisin tuomitko, kyllähän kaiken maailman örkkipomoillakin on usein itseään isompi kirves niin miksei ihmisellä saisi olla. Vaikka minunkin silmään pisti hiemon tuon terän koko, itse olisin valinnut yhtä taikka kahta kaliperia pienemmän mutta se on makuasia. Itse konffaus on kokovaisuudessaan aivan mahtava minusta, se todellakin on heroic senior officer. Eniten pidän viitasta ja tuosta katseesta millä hän tarkkailee taistelun etenemistä kivan päältä.

Todella hieno, minäkin odotan maalattua versiota peukut pystyssä.
Hän on puhunut.
dead flesh penalty

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Aika patu. Itse en pidä tuosta kirveshärdellistä lainkaan, mutta siitä voisi varmaan saada jotain irtikin. Nyt ongelmia ovat paitsi kirveen luonnoton koko, myös sen asento ja tapa jolla sitä pidellään. Harkitsitko sen asettamista toinen pää maahan?
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Hyvää jälkeä, maalaus on kovatasoista pelifiguiksi ja konvertointi piristää yleisilmettä (joka IG-armeijalla tuppaa olemaan melko monotoninen).

Punaisesta maasta en pidä. Se on todennäköisesti jonkin suuren harkinnan takana, mutta ei vain näytä hyvältä.
Githgulcag

Re: Punaiset kaartilaiset -blogi (16.8. päivitys; Basilisk)

Voiko se olla!?

no onhan se!

Viimeinkin uusi päivitys tähänkin ikuisuus projektiin. Tällä kertaa olenkin saannut maaleihin kaartilaisen, lascannon teamin ja basiliskin. Syynä tähän hitauteen on ollut se, että minä en yksinkertaisesti ole jaksanut maalata GW:n figuja juuri ollenkaan. Alkaa hieman kyllästyttää nämä muoviset figut, joiden maalaaminen enemmänkin turhauttavaa, kuin hauskaa. Kivoja yksityiskohtia ei ole ollenkaan ja kaiken lisäksi pitäisi maalata kymmeniä samanlaisia figuja. Tässä on yksi syy, miksi olen maalannut confrontation figuja ahkerammin. En minä kuitenkaan ole lopettamassa kaartilaisten maalausta. Kun olen jo näin pitkällä, niin kyllä minä vielä tämän teen valmiiksi.

noh. Joka tapauksessa tässä on pari hutaisemalla maalattua kaartilaista
Kuva
Kuva

Tässä on aika hyvin onnistunut basilisk.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Melkein kolme vuotta olen maalannut kaartilaisia ja tässä on tämän hetkinen tilanne.
Kuva
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Hallelujah! Punaiset Kaartilaiset palaavat =)

Tosi hienoja, erityisesti basilisk aiheuttaa hallitsematonta kuolausreaktiota... Punaiset ja mustat osat ovat vain niin... hienoja.

Täytyy kyllä sanoa, että tämä on yksi suosikkiarmeijoistani mitä täällä sotussa on nähty, sääli vain, että se on vielä noinkin vähälukuinen.

Lisää ja äkkiä! ;D
Riikinkukko

Viesti Kirjoittaja Riikinkukko »

Ehkä niitä on vähän, mutta on ne vaan upeita...
Suff

Viesti Kirjoittaja Suff »

basiliskin basesta tulee mieleen marrsin ja Dyyni kirjojen/pelien talo Harkonnen planeetan pinta
P. Ruuhijärvi

Viesti Kirjoittaja P. Ruuhijärvi »

Tähän täytyy sanoa, että olet jumalattomasti panostanut korostuksista päätellen. Upeaa jälkeä, mutta omalaatuisuudella on hintansa; Turhan hifistelty musta väri antaa lyhten miinuksen.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit. :)
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Hieno armeijahan tämä on ja jos lisää tulee niin ei malta odottaa :). Varsinkin blendit ovat mahtavat!
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Sigvald

Viesti Kirjoittaja Sigvald »

Kerrassaanhienoja kaartilaisia.välillä jotai uuttakin teemaa.komentaja on hienosti konffattu.leman russikin on hieno varsinkin mustan hailaitit(itse en osaisi).tollaista vaan lisää!!
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Basilisk on kuin suoraan jostain pelistä tai elokuvasta. Saitko sen tarkoituksella juuri tuon... Näköiseksi? Jotenkin niin tarkan ja yksityiskohtaisen näköinen että huh huh. Banebladea odotellessa. ;)

(Ei taida kyllä vielä tuon kokoisessa armeijassa olla paljon käyttöä? :D)
Githgulcag

Drakojan kirjoitti:(Ei taida kyllä vielä tuon kokoisessa armeijassa olla paljon käyttöä? :D)
no ei, mutta ei tuo olekkaan vielä valmis armeija.
Drakojan

Viesti Kirjoittaja Drakojan »

Aziz the combat fighter kirjoitti:
Drakojan kirjoitti:(Ei taida kyllä vielä tuon kokoisessa armeijassa olla paljon käyttöä? :D)
no ei, mutta ei tuo olekkaan vielä valmis armeija.
Mutta kun tuolla tasolla maalaa, ei sillä armeijan koolla ole väliä. Keep up teh good work.
Ilkeapikkuperkele

Viesti Kirjoittaja Ilkeapikkuperkele »

Sait juuri "Parhain IG teema ikinä" palkintoni. Upea nähdä miten nappejen panssarointi sulaa noihin baseihin eli "camo" tekee tehtävänsä.

Perus monsuissa kiva nähdä miten olet hakenut erilaisia poseja ja siten saat hyvin eloa näihin. Toivon todella, että saat projektisi valmiiksi.
The Captain kirjoitti: Vittuilun määrä maailmassa on muuttumaton vakio.
Riikinkukko

Viesti Kirjoittaja Riikinkukko »

Viel joskus mä haluun olla yhtä hyvä maalaan kun sä xD
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”